Volgens mij heb ik dat net een maand geleden weggegeven. Kan wel kijken wat ik nog heb liggen, maar dat zal dan denk ik eerder 122 zijn. Laat maar weten of ze daar wat aan hebben. (uberhaupt meisjeskleding in 122, zal ongetwijfeld binnenkort wel weer een vuilniszak uit haar kast kunnen halen qua hoeveelheid)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:31 schreef JK1982 het volgende:
Lieve mensen,
voor een paar kennissen van mij ben ik op zoek naar kleding:
jurkjes of rokjes voor een meisje (maat 110)
sandalen/schoentjes voor onder een rokje/jurkje (maat 25/26)
Dat was hem idd!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:32 schreef YskaFredriksson het volgende:
Bij het foto overzicht staan ze er niet bij maar bij de lijst overzicht wel. Klaar opgelost
Kleren zoeken we
Weekend van 12-14 augustusquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:11 schreef YskaFredriksson het volgende:
Kan jij misschien de datum van de speciale gelegenheid achterhalen, dan hebben we een streefdatum!
Nou, weet je.. laat anders maar zitten joh. Wie weet heeft hij tegen die tijd (dat dat meisje in die maat past, ik weet niet hoe lang dat duurtquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat was hem idd!![]()
@JK: kleding in de maat die ze zoeken heb ik zeker te weten niet, alleen groter. Wil je dat ik dat nu al bij elkaar zoek of zeg je "dat komt later dan wel?"
Bedankt voor het gebaar in ieder geval!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:21 schreef ayumu het volgende:
Gevraagd of men nog wat had maar helaas niet de maten die jij zoekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |