abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100298242
Lieve mensen,

voor een paar kennissen van mij ben ik op zoek naar kleding:

jurkjes of rokjes voor een meisje (maat 110)
sandalen/schoentjes voor onder een rokje/jurkje (maat 25/26)

kostuum of nette broek/overhemdje voor een jongetje - voor speciale gelegenheid (maat 104)
nette schoentjes (maat 27)

herenkostuum (maat 56)

lange rokken, minimaal tot over de knie (maat 44)
evt. iets van redelijk nette sandalen die bij een rok passen (maat 41/42)

Ze hebben zelf al een advertentie op Marktplaats gezet en zitten blijkbaar nogal omhoog. Mocht je iets hebben liggen waar je niets meer mee doen, dan zou je hun er een groot plezier mee doen. Afhandeling mag via mij (PM).

Ben je zelf nog op zoek naar iets, of kan ik een tegenprestatie leveren, laat het dan even weten.
Wellicht dat ik dan op die manier weer iets voor jou terug kan doen.. :)
pi_100300526
Zelf niets liggen alleen nog kleding voor een oudere jongen... En ik verwacht verder niets, Het loont overigens de moeite om voor dat soort kleding eens de kringloop binnen te lopen kost vrijwel niets.

Ik gooi vrijdag toch maar even een balletje op is kijken of er iets te ritselen valt ;)
pi_100303190
- edit: doe dat spammen maar niet -

[ Bericht 44% gewijzigd door ElisaB op 04-08-2011 14:48:55 ]
pi_100304782
@ayumu: Kringloopwinkel is inderdaad ook een idee. Ik heb er zelf in het verleden ook vaak kleding en spulletjes gekocht.
Maargoed, ik dacht: ik probeer het hier toch ook even, aangezien veel mensen misschien nog ongebruikte spullen hebben liggen. Anders kunnen we het merendeel van de topics hier wel laten sluiten en iedereen naar de kringloop sturen ;)

- edit -

[ Bericht 52% gewijzigd door ElisaB op 04-08-2011 14:49:20 ]
  donderdag 4 augustus 2011 @ 11:16:17 #5
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_100307333
quote:
7s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 00:31 schreef JK1982 het volgende:
Lieve mensen,

voor een paar kennissen van mij ben ik op zoek naar kleding:

jurkjes of rokjes voor een meisje (maat 110)
sandalen/schoentjes voor onder een rokje/jurkje (maat 25/26)

Volgens mij heb ik dat net een maand geleden weggegeven. Kan wel kijken wat ik nog heb liggen, maar dat zal dan denk ik eerder 122 zijn. Laat maar weten of ze daar wat aan hebben. (uberhaupt meisjeskleding in 122, zal ongetwijfeld binnenkort wel weer een vuilniszak uit haar kast kunnen halen qua hoeveelheid)
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_100308485
Tsja, op dit moment hebben ze daar nog even niks aan waarschijnlijk.
Maar mócht je eens iets kwijt willen, dan hou ik me aanbevolen nemens hen (en dat hoeft dan natuurlijk ook niet meteen een hele vuilniszak vol te zijn ofzo, er zijn misschien ook weer anderen van hier die je ermee kunt helpen ;))

Als je zo ver bent dat je op Marktplaats om gratis kleding gaat vragen is de nood toch wel redelijk hoog lijkt mij.. :o
  donderdag 4 augustus 2011 @ 11:53:39 #7
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_100308557
Ik heb helaas niks in de maten liggen die genoemd worden, ik heb geen kinderen heb zelf een andere maat en een pak heb ik ook niet achter de hand.

Mocht het zo zijn dat de ouders op zoek zijn naar nette kleding voor een sollicitatie dan weet ik dat er een winkel is die die mensen dan een setje nette kleding beschikbaar stelt na een passessie. Als je dan de baan krijgt mag je nog een extra set uitzoeken zodat je op het werk kan afwisselen.. Ik ga heel even kijken of ik het kan vinden wat ik bedoel ;)

http://www.dressforsuccess.nl/index.php

Ik zat net te denken dat ik misschien wel zelf een rokje ofzo voor de dochter in elkaar kan naaien. Lapjes te over. Alleen heb ik nog nooit een kledingstuk gemaakt ;)

Ik beloof niks maar als ik een leuk patroon vind wil ik het best proberen!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_100310173
Nee, gaat niet om een sollicitatie hoor. Maar bedankt voor het meedenken! :)

Ik vind je aanbod trouwens wel heel lief om zelf iets te maken! Alleen wacht daar maar even mee joh, misschien vinden ze in de tussentijd wel wat. Ik wil je ook niet met onnodig werk opzadelen, je zal vast genoeg andere dingen hebben waar je druk mee bent, volgens mij heeft iedereen het druk tegenwoordig ;)

[ Bericht 30% gewijzigd door JK1982 op 04-08-2011 12:54:51 ]
pi_100310924
ik zie net dat alle kleding advertenties van marktplaats verwijderd zijn.
betekent dat dat de kleding gevonden is? zou mooi zijn :D
pi_100311786
Ik zie ze nog steeds staan hoor :?
pi_100313259
ik niet..
printscreen

en ik kan de advertenties via zoeken ook niet meer vinden.
jammer, ik had gehoopt dat ze de kleren al gevonden hadden. ff verder zoeken dus

[ Bericht 24% gewijzigd door loecje op 04-08-2011 18:48:18 ]
  donderdag 4 augustus 2011 @ 15:47:32 #12
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_100316426
Ik zie ze ook nog staan?

Hhmmm na F5 zie ik ze in het overzicht niet meer staan, dan zie ik hetzelfde als Loecje, maar via de link die ik gepost heb kan ik F5en wat ik wil, die advertentie blijft wel (en klikken op [bekijk alle advertentie's] geeft weer hetzelfde als Loecje krijgt :D )
pi_100318281
Nou, zal wel aan Marktplaats liggen dan, ik zie ze nog steeds. http://i52.tinypic.com/2eb4dnd.jpg

Zoek bijv. maar eens op 'barok dronten' dan vind je dat behang.
En dan 'bekijk alle advertenties' daar zie ik gewoon alles nog staan.

Vaaaag.. :P
  donderdag 4 augustus 2011 @ 18:32:47 #14
242204 YskaFredriksson
pi_100321813
Bij het foto overzicht staan ze er niet bij maar bij de lijst overzicht wel. Klaar opgelost ;)

Kleren zoeken we ;)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 10:11:50 #15
242204 YskaFredriksson
pi_100345271
Kan jij misschien de datum van de speciale gelegenheid achterhalen, dan hebben we een streefdatum!
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 10:18:20 #16
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_100345440
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 18:32 schreef YskaFredriksson het volgende:
Bij het foto overzicht staan ze er niet bij maar bij de lijst overzicht wel. Klaar opgelost ;)

Kleren zoeken we ;)
Dat was hem idd! 8)7

@JK: kleding in de maat die ze zoeken heb ik zeker te weten niet, alleen groter. Wil je dat ik dat nu al bij elkaar zoek of zeg je "dat komt later dan wel?"
pi_100349790
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 10:11 schreef YskaFredriksson het volgende:
Kan jij misschien de datum van de speciale gelegenheid achterhalen, dan hebben we een streefdatum!
Weekend van 12-14 augustus :o

Ik denk dat ik het topic dit weekend anders nog maar even open laat, maar gezien de verhouding tussen het aantal views en reacties vrees ik dat het weinig zin heeft om hem daarna nog veel langer open te laten..

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 10:18 schreef Ireth het volgende:

[..]
Dat was hem idd! 8)7

@JK: kleding in de maat die ze zoeken heb ik zeker te weten niet, alleen groter. Wil je dat ik dat nu al bij elkaar zoek of zeg je "dat komt later dan wel?"
Nou, weet je.. laat anders maar zitten joh. Wie weet heeft hij tegen die tijd (dat dat meisje in die maat past, ik weet niet hoe lang dat duurt :?) wel een andere baan ofzo, waardoor er wel meer te besteden is.

Ik vind het een beetje inhalig staan om te zeggen: "ja goed, geef maar vast" terwijl iemand anders de kleren in die maat misschien nu al goed kan gebruiken.. Vind het aanbod overigens wel heel lief! :)
pi_100350958
Gevraagd of men nog wat had maar helaas niet de maten die jij zoekt :N
pi_100353342
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 13:21 schreef ayumu het volgende:
Gevraagd of men nog wat had maar helaas niet de maten die jij zoekt :N
Bedankt voor het gebaar in ieder geval! ^O^
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 22:08:06 #20
242204 YskaFredriksson
pi_100372242
ahh dus dat is ook al snel dan! Ik ga nog even kijken of ik iets kan doen via twitter, hyves en facebook.
  zondag 7 augustus 2011 @ 00:10:11 #21
242204 YskaFredriksson
pi_100408557
Ik heb een giletje aangeboden gekregen in de juiste maat voor de jongeman, maar ik gok wel te leen... Waar woont het gezin? Utrecht?
pi_100414701
Goedemorgen!

Nee, in Dronten. Wil je het voor de zekerheid anders eens navragen?
  zondag 7 augustus 2011 @ 13:22:34 #23
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_100419999
ik heb een nette zwarte rok,maat 44. rits aan de zijkant, glad bovenstuk tot onder de billen,dan een stukje klokkende rok eronder,met vouwplooi.Het is een mooie rok,die zeker geschikt is voor een geklede situatie,bv een feestje, een begrafenis, maar zeker ook gewoon informeel gedragen kan worden,door het met nonchalantere bovenkleding te combineren. Ik ben 1.67 en de rok komt ong 10cm onder mijn knie.
Voor welke gelegenheid is het?
pi_100473494
Ik heb ze zojuist gesproken en ik heb begrepen dat ze inmiddels geslaagd zijn.
Het gaat trouwens om een congres vanuit 'de kerk'.
Mensen, bedankt voor de reacties die er toch zijn geweest en de gedane moeite! *D
pi_100474404
Slotje op verzoek. Fijn dat ze geslaagd zijn!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')