In 2020 zou ik voor de eerste keer meedoen met de Nijmeegse Vierdaagse. Toen gooide corona roet in het eten en liep ik samen met collega FOK!ker
@qltel de Walk of Wisdom als alternatieve vierdaagse. In 2021 zou ik opnieuw meedoen, maar wederom ging het dankzij corona niet door. In mijn uppie, onderweg bijgestaan door
@Rob liep ik tijdens de alternatieve vierdaagse van Alkmaar naar Nijmegen.
In 2019 begon ik met voorbereiden door het Westerborkpad te lopen (link in sig), en dat was een prachtige route maar enorm intensief. Daarna ging ik verder met het Waterliniepad, maar dat heb ik nooit afgemaakt, ook mede dankzij corona, en eerlijk gezegd heb ik op dit moment ook niet echt zin om weer aan zo’n project te beginnen. Daarom ben ik de komende maanden van plan om als training voor de vierdaagse losse etappes van verschillende streekpaden en/of LAW’s* te gaan wandelen, alsmede gewoon wandelingen die ik zelf heb uitgezet door heel Nederland.
In dit topic wil ik jullie meenemen met mijn trainingen door middel van foto’s en wandelverslagen. Welkom bij DJMO’s Travel Stories.
Bezig met: •
Streekpad Westfriese Omringdijk•
Floris V-pad•
Wandelen buiten de binnenstad van AmsterdamIn de planning•
Camino de Invierno (PDF)
Eigen etappe-indeling (Word)
Afgerond:
•
De N70 Natuurwandelroute •
Westerborkpad • Walk of Wisdom
•
Trage Tocht BaarnOp het wensenlijstje:
•
Airborne Wandeltocht •
Sunset March *Disclaimer: waar ik bij het Westerborkpad nog heel autistisch het lijntje van de GPS track volgde, heb ik bij het Waterliniepad geleerd om op mijn intuïtie te vertrouwen en waar nodig van de route af te wijken om bijvoorbeeld natte voeten te voorkomen.
NavigatieVoor streekpaden en LAW's gebruik ik de app van
www.wandelnet.nl Voor zelf uitgezette wandelingen waarbij ik persé langs bepaalde punten wil wandelen gebruik ik
www.route.nl en de (premium) app met gesproken stembegeleiding
Voor routes 'on the go' gebruik ik Google maps of de app AllTrails
Voor de video's gebruik ik
relive (bevat referral link! als jij lid word krijg ik extra beloningen)
[ Bericht 3% gewijzigd door DJMO op 04-05-2023 06:11:22 ]