abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104410643
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 november 2011 20:53 schreef mazaru het volgende:

[..]

Doe ik :Y
Maar ik zag dit topic bovenaan staan, dus ik dacht dat scheelt me typen ;)
:D ^O^
pi_104420422
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 18:05 schreef Oognip het volgende:

[..]

Die was niet goed genoeg? :)
Ik zou daar toch wel voorzichtig mee zijn. Stroom, water en metaal blijft een gevaarlijke combinatie. Ik persoonlijk zou geen lekkende wasmachine in huis willen hebben (puur vanwege de veiligheid), ook al is het een heel lief gebaar natuurlijk ^O^
pi_104458683
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:42 schreef Laniboekje het volgende:

Papabear (word bezorgd):
Beddengoed
Dekbed + overtrek

(Wow, voor een éénpersoonsbed zal hij het nodig hebben. Tweepersoonsbed heeft hij niet mee kunnen nemen.)
Deze staat inmiddels al te wachten op de nieuwe baas:

Maar hij weet nog niet waar hij naartoe moet...

Dus pm het adres even ;)

Edit: Het worden dus 2 pakketten (dit is al 1 pakket ansich). Ik wilde er eerst gewoon eentje bestellen en rechtstreeks laten bezorgen, maar dit was wel een aardige aanbieding als Bonus bij de AH (50% korting) ~:)

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2011 23:39:00 ]
  donderdag 17 november 2011 @ 09:03:26 #79
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_104465284
Heeft hij nog een tweepersoonsbed nodig?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_104477185
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 23:00 schreef Papabear het volgende:

[..]

Ik zou daar toch wel voorzichtig mee zijn. Stroom, water en metaal blijft een gevaarlijke combinatie. Ik persoonlijk zou geen lekkende wasmachine in huis willen hebben (puur vanwege de veiligheid), ook al is het een heel lief gebaar natuurlijk ^O^
Ik heb wat PM contact met Oognip, ik wacht verdere reactie even af.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:13 schreef Papabear het volgende:

[..]

Deze staat inmiddels al te wachten op de nieuwe baas:

[ afbeelding ]

Maar hij weet nog niet waar hij naartoe moet...

Dus pm het adres even ;)

Edit: Het worden dus 2 pakketten (dit is al 1 pakket ansich). Ik wilde er eerst gewoon eentje bestellen en rechtstreeks laten bezorgen, maar dit was wel een aardige aanbieding als Bonus bij de AH (50% korting) ~:)

SUPER! Wow, krijg gewoon nog tranen in mijn ogen ook van al deze mooie gebaren. Ik heb je het adres gePMd. Mijn broer weet niet wat hem overkomt. Binnenkort, als hij helemaal gesettld is (en ik heb zijn goedkeuren uiteraard) kan ik wellicht wat foto's maken van alle spullen van jullie en wat hij er mee heeft kunnen doen.

:) :) :)

quote:
2s.gif Op donderdag 17 november 2011 09:03 schreef mazaru het volgende:
Heeft hij nog een tweepersoonsbed nodig?
Inmiddels heeft hij een simpel eenpersoonsbedje ergens vandaan weten te halen en die staat. Voor een tweepersoonsbed is er ook geen ruimte in zijn nieuwe stek. Desalniettemin enorm bedankt voor het aanbod; maar deze moet ik helaas afslaan.
pi_104548972
Papabear is een held! Jullie allemaal!

O+ O+

Inmiddels vernomen van mijn broer dat hij zelf ook al ergens een wasmachine vandaan kan halen in december dus dat zit ook goed. Het komt nog wel goed met die jongen, 2012 wordt zijn jaar zeg ik maar ff.
pi_104619641
Ik heb nog wel een strijkplank staan! Je kan hem alleen niet dicht "klikken", als je hem opvouwt blijft ie los, maar als het tegen de muur staat valt het niet weer open ofzo.

Staat alleen wel in Delft...
Klussen deel 1 en 2
pi_104681952
Volgens Track & Trace is het dekbed vanmiddag bij de buren afgeleverd, dus die kan hij ophalen :)
pi_104696569
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 17:31 schreef Papabear het volgende:
Volgens Track & Trace is het dekbed vanmiddag bij de buren afgeleverd, dus die kan hij ophalen :)
Je hebt een PM!

:D
pi_104696701
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 09:29 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik heb nog wel een strijkplank staan! Je kan hem alleen niet dicht "klikken", als je hem opvouwt blijft ie los, maar als het tegen de muur staat valt het niet weer open ofzo.

Staat alleen wel in Delft...
Ik zal even aan hem vragen of hij daar nog behoefte aan heeft. Ik zie hem sowieso zaterdag in zijn kamertje en dan gaan we ook een nieuwe herziene lijst maken van wat er allemaal nog nodig gaat zijn want ondertussen heeft hij zelf ook al wat zaken bij elkaar gescharreld.

Hij heeft het dekbed in ieder geval van papabear ontvangen en is er helemaal happy mee. Hij kan vanavond lekker warm gaan slapen. En hij wil a.s. zaterdag aan mij demonstreren hoe groot het dekbed wel niet is. Hij kan zichzelf vermommen als mummy aldus mijn broer, de sukkel :') Haha
pi_104698374
Zo groot is dat dekbed niet hoor, gewoon 1-persoons. Maar het is wel een 4-seizoenen, dus eigenlijk 2 keer 1-persoons die je aan elkaar vast kunt maken.
Waarschijnlijk zitten ze aan 1 kant aan elkaar vast, waardoor hij denkt dat het een mega-dekbed is :P

En er komt nog een pakket die kant op he? Doos is nog niet vol, maar zit in ieder geval al een molton matrashoes in en een dekbed-overtrek :Y

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 22:00 schreef Laniboekje het volgende:

Hij kan zichzelf vermommen als mummy aldus mijn broer
Mummiepak O+

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2011 22:27:04 ]
pi_104701372
Heb je nog een lijstje met spulletjes die hij verder nog nodig heeft? Edit: Zaterdag dus.
Er zullen ongetwijfeld ook vele kleinigheden zijn die hij beter zelf kan kopen.

[ Bericht 16% gewijzigd door Cat-astrophe op 23-11-2011 20:05:56 (Sorry, een pet past FHF niet) ]
pi_104728366
Wat mooi dat je broer al zoveel spulletjes bij elkaar heeft kunnen krijgen TS. ^O^

Over de tv is inmiddels genoeg gesproken en heeft TS ook eea uitgelegd. Posts die hier weer op ingaan worden gedeleted.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_104870635
Lieve lieve lieve fokkers,

Gisteren dus bij mijn broer geweest en we zijn even een rondje door zijn kamertje gegaan. Op dit moment is hij voorzien in alles wat hij nodig heeft. Natuurlijk zal hij dan zaken tegen komen die hij vergeten is (zoals gisteren een schaar..) maar dat zijn kleine dingetjes die hij best met zijn eigen budget nog kan regelen.

Ik wil jullie in ieder geval vanuit het diepst van mijn hart enorm bedanken! Waar ik anderhalve maand geleden een jongen zag waarvan ik de twijfels had of die het wel zou gaan redden, zie ik nu een jongen die ondanks de situatie toch er wat van probeert te maken.

Hij is ook ontzettend zorgvuldig met zijn spulletjes. Het is nooit een jongen geweest van opruimen e.d. maar ik kwam gisteren binnen en alles was zo netjes neergezet en gestoft. Het bed netjes opgemaakt met het dekbed van papabear, tv'tje van Rucky helemaal netjes gestoft met zo'n spray ernaast voor evt. vlekken op het scherm (we hebben samen nog lekker tv zitten kijken, leuk!), de waterkoker van markmarkmark meteen gebruikt omdat ik natuurlijk een kopje thee wilde. De strijkbout (markmarkmark) netjes op een plek gezet naast zijn strijktafeltje van de IKEA (maar 4 euro!!), en de stofzuiger (markmarkmark) nam hij meteen te hand om even uit te proberen want hij had al een beetje verzameld in het hoekje van de kamer met de bezem.

Ook alle meubeltjes die hij van anderen buiten fok heeft, allemaal netjes neergezet, opgeruimde oppervlaktes. Ik was zeer blij verrast. Hij gaf ook aan dat hij er juist nu zo een plezier in heeft omdat hij gemerkt heeft dat niet de hele wereld tegen hem is. Er zijn mensen die hem nog wat gunnen, zelfs onbekende mensen! En dat gaf hem een enorme spurt om ondanks zijn situatie echt zijn best te gaan doen om uit alle sores te komen. Hij zegt zelf iedere keer nu blij te worden als hij thuis komt; het is voor hem een tweede kans op uberhaupt leven.

Echt, ik denk dat ik wel mag zeggen dat dankzij jullie inzet deze jongen tenminste op een been is blijven staan, nu is het aan hem om ook het tweede been op de grond te krijgen.

Ik kan jullie niet genoeg bedanken! Namens mijn broer.

O+ O+ O+ ^O^ _O_ O+
  zondag 27 november 2011 @ 11:50:11 #90
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_104870937
Je broer boft maar met zo'n zus. :Y
Igg leuk om te horen dat je broer weer een beetje plezier heeft in het leven en vooruit kan kijken.
*O*
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')