Ik ben echt serieus over na te denken om er een te plaatsen van 2,5 bij 3 meter ook van new york in plaats van dezequote:Op woensdag 7 september 2011 09:04 schreef JK1982 het volgende:
Die grote van New York is vet!
![]()
Maargoed, ik ben niet hulpbehoeftig ofzo..
Toffe actie van je![]()
Verder niemand tot zover geef me even een tijdje en welke dag dan DM ik je mij adres evenquote:Op woensdag 7 september 2011 20:22 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Heb wel interesse in die van New York en die 2 kleintjes van het strandBen eventueel gelegen ze dit weekend te halen.
Als niemand anders verder interesse heeft
Maar niemand die hulp behoeftig is die het wil hebben dus mij maakt het niet zo uit eigenlijkquote:Op dinsdag 13 september 2011 08:27 schreef gianni61 het volgende:
die grote van new york is wel erg vet.
en born is ook wel in de buurt..
maar zoals JK1982 ook al zei. ik ben niet echt hulpbehoeftig, dus zou het zonde vinden als ik deze voor iemand anders zn neus wegkaap
Tsja, helaas is Born voor mij niet echt om de hoek.. Anders had ik hem graag willen hebbenquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:00 schreef ayumu het volgende:
[..]
Maar niemand die hulp behoeftig is die het wil hebben dus mij maakt het niet zo uit eigenlijkEn over een tijdje dan doe ik het toch weg naar een kringloop ofzo dan heb ik liever dat een Fokker het zich pakt dan dat de kringloop het voor de hoofdprijs verkoopt ...
Als je naar limburg komt kan je tenminste wel weer zeggen dat je in het buitenland bent geweestquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:29 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Tsja, helaas is Born voor mij niet echt om de hoek.. Anders had ik hem graag willen hebben
HAHAHA ts woont in een gatquote:Op woensdag 14 september 2011 18:02 schreef ayumu het volgende:
Ja het is nu wel duidelijk hoor dat ik in een gat woon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |