quote:Netgear NPX 1000 mediaspeler. Hij heeft Component, Composite en audio uit. Er zit een Wireless 54g aansluiting op en hij neemt SD, MMC, XD, Compactflash, en, nog handiger, ook USB sticks/schijven aan .
Als je het gratis programma Tvsersity installeert (http://tversity.com/) streamt hij je films gewoon over het draadloze netwerk vanaf je pc. Ik heb dat ook gedaan en je hoeft verder geen ingewikkelde instellingen te maken, het apparaat wijst zichzelf. Via Component aangesloten gehad, herkent netjes de 1080i HDready tv die we hebben en speelt af met heel scherp beeld. Audio gaat via 2 kanalen naar buiten maar een prologic versterker maakt hier gewoon netjes 5.1 van. Afstandsbediening incl batterijen is inbegrepen, evenals component, composiet én audiokabel.
ik zie toch echt meer reacties hier in het topic...quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:14 schreef junkiexp het volgende:
SoDimmetje kwam met een goed onderbouwd verhaal in mijn PM box (wat ik zonder toestemming) niet ga posten, en hij is de enige dus daar gaat hij dan ook heen
Je leest waarschijnlijk over goed onderbouwd heenquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:08 schreef loecje het volgende:
[..]
ik zie toch echt meer reacties hier in het topic...
Ik heb geen goed onderbouwd verhaal gekregen van die mensen dus vandaar dat ik er voor kies om het weg te geven aan degene dat wel heeft gedaan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:22 schreef loecje het volgende:
en hoe weet je dat de mensen die hier in het topic hebben gepost geen goede onderbouwing hebben? of hebben deze ook allemaal via PM contact gehad?
het is natuurlijk jou keuze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |