abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105025744
Ik heb nog een mediaspeler te koop staan.
Eigenlijk heb ik helemaal geen zin om met dat ding te gaan leuren dus ik wil hem weggeven aan iemand die hem echt goed kan gebruiken.
Ik heb het zelf al goed zat en heb het geld niet nodig.

Dus niet als extra gadget voor mensen die het al goed hebben, maar voor iemand die elke maand de eindjes aan elkaar moet knopen en toch wel eens wat leuks wil hebben.

Kan verstuurd worden voor de gebruikelijke kosten.

quote:
Netgear NPX 1000 mediaspeler. Hij heeft Component, Composite en audio uit. Er zit een Wireless 54g aansluiting op en hij neemt SD, MMC, XD, Compactflash, en, nog handiger, ook USB sticks/schijven aan .
Als je het gratis programma Tvsersity installeert (http://tversity.com/) streamt hij je films gewoon over het draadloze netwerk vanaf je pc. Ik heb dat ook gedaan en je hoeft verder geen ingewikkelde instellingen te maken, het apparaat wijst zichzelf. Via Component aangesloten gehad, herkent netjes de 1080i HDready tv die we hebben en speelt af met heel scherp beeld. Audio gaat via 2 kanalen naar buiten maar een prologic versterker maakt hier gewoon netjes 5.1 van. Afstandsbediening incl batterijen is inbegrepen, evenals component, composiet én audiokabel.

Zie ook : [TK] Netgear mediaspeler
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_105025808
-laat maar-
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_105027978
Graag die wil ik heel graag hebben als dat kan!
pi_105028048
Vette actie van je!

Wil 'm ook wel hebben. Ben ook maar een arme student, maar dat ik nu elke maand de eindjes aan elkaar moet knopen is ook overdreven.
pi_105124891
dit is iets wat mij heel tof lijkt. Ik kijk graag series en films. Of is hij al weg?
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
pi_105134186
SoDimmetje kwam met een goed onderbouwd verhaal in mijn PM box (wat ik zonder toestemming) niet ga posten, en hij is de enige dus daar gaat hij dan ook heen :)
pi_105135555
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 december 2011 15:14 schreef junkiexp het volgende:
SoDimmetje kwam met een goed onderbouwd verhaal in mijn PM box (wat ik zonder toestemming) niet ga posten, en hij is de enige dus daar gaat hij dan ook heen :)
ik zie toch echt meer reacties hier in het topic...
pi_105135699
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 16:08 schreef loecje het volgende:

[..]

ik zie toch echt meer reacties hier in het topic...
Je leest waarschijnlijk over goed onderbouwd heen :)
pi_105135982
en hoe weet je dat de mensen die hier in het topic hebben gepost geen goede onderbouwing hebben? of hebben deze ook allemaal via PM contact gehad?
het is natuurlijk jou keuze.
pi_105136527
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 16:22 schreef loecje het volgende:
en hoe weet je dat de mensen die hier in het topic hebben gepost geen goede onderbouwing hebben? of hebben deze ook allemaal via PM contact gehad?
het is natuurlijk jou keuze.
Ik heb geen goed onderbouwd verhaal gekregen van die mensen dus vandaar dat ik er voor kies om het weg te geven aan degene dat wel heeft gedaan.
Je mag best een beetje moeite doen voor een gratis product toch ?
pi_105136977
natuurlijk mogen ze er wat moeite voor doen.
je vraagt nergens om een goed onderbouwd verhaal, hoe moeten de mensen dan weten dat ze deze naar jou moeten sturen? in sommige topic's is een post in het topic genoeg. in anderen staat duidelijk dat TS een berichtje wil met daarin de rede.

ik gun het SoDimmetje, maar ik vind de manier waarom je selecteert vreemd. misschien had een van de anderen in dit topic ook wel een hele goede rede.
pi_105137195
Ik vind dat je nu door blijft zeuren, het lijkt me toch logisch dat ik iets relatief kostbaars niet op ga sturen naar iemand die 'ik wil hem wel' roept ?
Ik zeg toch ook in mijn OP dat ik het niet zomaar opstuur ?

Ik heb mijn punt wel gemaakt lijkt me, ik zal nog eens wat weggeven :{
pi_105146801
Super dat je je mediaspeler hier aanbiedt en uiteraard staat het je vrij hem weg te geven aan de persoon die je voorkeur heeft. ^O^

Maar ik ben het in zoverre met Loecje eens dat ik nergens in je OP zie staan dat mensen jou een goed onderbouwd verhaal moeten PMmen, dus ik kan me haar reactie ook wel voorstellen.
Dat neemt niet weg dat je een heel mooi aanbod had wat ongetwijfeld goed terecht is gekomen. Dus ik hoop niet dat het je ervan weerhoudt om hier nogmaals iets aan te bieden wat jij niet meer kunt gebruiken maar wat voor een ander juist een uitkomst kan zijn. Alleen zou je een volgende keer je OP nog iets duidelijker kunnen formuleren zodat daar geen verwarring over kan ontstaan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_105147056
Ow, en aangezien de mediaspeler een nieuwe baas heeft kan hier een slotje op.
Als mensen nog behoefte hebben om verder te discussiëren kan dat in FB. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')