abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104162746
Weet iemand misschien hoe die spier/pees aan de achterkant/binnenkant van je (in dit geval) linker knie heet, die als je buigt goed voelt. Ik heb er sinds 3 dagen echt last van tijdens het lopen, en als ik hem strek dan hoor ik een knak. Weet iemand wat dit is?
electric-go back to the zoo
  woensdag 9 november 2011 @ 15:17:45 #2
350337 Pindakaaspot
Geen inspiratie...
pi_104162820
Patellar tendinitis, google dat maar is. Dat is namelijk een onsteking aan de pees in je knie
pi_104162920
Grote kans dat je huisarts er meer over kan vertellen.
Niet lullig bedoeld maar blijf niet met klachten lopen, kan de evt. genezingstijd alleen maar negatief beïnvloeden.
pi_104163024
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 15:15 schreef Chocolaatje1996 het volgende:
Weet iemand misschien hoe die spier/pees aan de achterkant/binnenkant van je (in dit geval) linker knie heet, die als je buigt goed voelt. Ik heb er sinds 3 dagen echt last van tijdens het lopen, en als ik hem strek dan hoor ik een knak. Weet iemand wat dit is?
Dat is een plek waar meerdere spieren liggen. Dat kan de semimembranosus. semitendinosus maar zelfs de mediale kop van de gastrocnemius zijn.
Ik zou even naar de dokter gaan, die kan met wat bewegingstesten precies bepalen welke spier het probleem geeft (als het al spieren zijn die de pijn veroorzaken)
succes
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_104163258
Wat vannelle zegt, ga naar een huisarts of fysio....er bestaat namelijk niet 1 pees van je knie.....dat zijn er veel meer dan 1 ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 15:17 schreef Pindakaaspot het volgende:
Patellar tendinitis, google dat maar is. Dat is namelijk een onsteking aan de pees in je knie
Patellar tendinitis is een ontsteking van de pees die over je knieschijf (patella) loopt, aan de voorkant van je knie dus.....
pi_104172011
Is dit niet iets voor in een ander forum? gezondheid ofzo?

Wel sterkte met je klachten hoor :)
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
pi_104174535
Schopje LIF en beterschap.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_104178248
Kan ook gewoon je hamstring zijn. Buigen van de knie is de functie van de hamstring dus zou goed kunnen dat je hem dan voelt.
Maar fok is idd niet al te handig om diagnoses te stellen dus lijkt me handiger om een fysio/huisarts op te zoeken.
Faka G
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')