Maar geen skibroeken voor die prijs, die beginnen overal zo'n beetje bij 20 a 25 euro...quote:Op maandag 29 november 2010 23:15 schreef tntkiller het volgende:
ik haal toch regelmatig broeken van mijn dochters(9 en 12 de jongste heeft maar 134) gewoon nieuw bij de C&A vandaan van 10-15 euro.
ski broek .. iets anders dan een gewone spijkerbroekquote:Op maandag 29 november 2010 23:15 schreef tntkiller het volgende:
ik haal toch regelmatig broeken van mijn dochters(9 en 12 de jongste heeft maar 134) gewoon nieuw bij de C&A vandaan van 10-15 euro.
ik begin met dezelfde vraag te zitten alleen dan jongen mt 86 .. er ligt hier ook ineens een pak van 20 cm ofzo .. dus mag ik aanhaken in dit topic of zal ik er zelf één maken?quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:17 schreef Ireth het volgende:
Ik miep mijn topic even omhoog hoor, het sneeuwt hier als een idioot en we zitten pas aan het begin van de winter
quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:08 schreef Ireth het volgende:
Je mag van mij aanhaken, alleen is het dan wel slim misschien om de topictitel aan te laten passen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ik moet er niet aan denken...quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:37 schreef Fogel het volgende:
Ik zal eens kijken wat we nog hebben liggen, pas een hele berg weggedaan richting ldh, dus ik beloof niks. De jongste gebruikt 110, dus alles onder die maat van winterspul kan op zich weg (zowel jongens als meisjesspul), als het dus niet al weg is gedaan. Hou alleen wel rekening met een postgang van minimaal een week, ik woon niet in Nederland (maar in een land waar het zo'n 5 maanden per jaar winter is).
Kleur maakt echt totaal niets uit! Als ie maar warm zit en warm houdquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:59 schreef missyB het volgende:
Ik kijk even of zoonlief hem nog past.Tis een 140 dat weet ik wel.
Het is alleen een donkergrijze en met banden over schouders die je eraf kan halen.
Heb hem toevallig gisteren tevoorschijn gehaald.
Vroegah loste we dat op door een pyama of jogging broek onder je normale broek maar das zeker zooooo 1990?!?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:39 schreef Ireth het volgende:
ZoonB past hem dus zelf nog, MissyB hoeft dus niet op pad voor een nieuwe![]()
Maar ik zoek er dus nog steeds wel 1
Yepquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:08 schreef SoDimmetje het volgende:
[..]
Vroegah loste we dat op door een pyama of jogging broek onder je normale broek maar das zeker zooooo 1990?!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |