Ach..mijn zoon van 3 gaat mij vertellen dat een Noordkromp het dier is dat het oudste kan worden...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:32 schreef -tape- het volgende:
Ik snap echt niet wat de lol aan dit soort dingen isMaar ik zal even in de gaten houden wat er hier binnenkomt.
Ontvangen waarvoor dank!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:14 schreef Sally het volgende:
@ Forrestx: envelopje is gisteren verzonden!
En ik heb goed nieuws: diegene waarvan ik de 8 zakjes al had, bleek nog 12 zakjes met kaartjes te hebben! Dus dat wordt weer uitzoeken...!!! Houd het topic in de gaten dus ^^
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:04 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb nog ong. 800 kaartjes en 90 pakjes...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Sally op 24-08-2011 13:25:46 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Bij de Dekamarkt is 'broodje Unox' ¤2,99 en bij de AH ¤2,56 Dus het ligt aan het product, ik geloof niet dat de AH duurder is dan andere supermarkten (en dan bedoel ik niet aldi en lidl)quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:18 schreef Sally het volgende:
**EERDERE POST AANGEVULD MET NIEUWE NUMMERS!**
Ik heb superdierenkaartenzakjes gekregen van iemand die veul boodschappen doet bij de dure meneer Appie Heijn. Omdat ik ze niet spaar maar wel aan dit topic dacht, zijn alle nummers beschikbaar![]()
Broodje Unox is nu zelfs ¤2,48 bij AHquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bij de Dekamarkt is 'broodje Unox' ¤2,99 en bij de AH ¤2,56 Dus het ligt aan het product, ik geloof niet dat de AH duurder is dan andere supermarkten (en dan bedoel ik niet aldi en lidl)
Kan er wel wat gebruiken. Pm gestuurdquote:Maar ehm... Nog mensen die kaartjes nodig hebben uit mijn lijstje?
Ik ben aankomende maandag voor een ruime week weg voor vakantie. Tot en met zondag kan ik nog wat op de bus doen, daarna is het even radiostilte wat mij betreft hier
Envelop is op de bus gegaan gister. Maar... na de buslichting, dus die komt op z'n vroegst morgen aanquote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:05 schreef Hork het volgende:
[..]
Kan er wel wat gebruiken. Pm gestuurd
Graag gedaanquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:01 schreef Hork het volgende:
Kaarten zijn ontvangen; enorm bedankt Sally
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |