Zover had ik het nog niet eens opgeteld!quote:Op zondag 13 november 2011 20:46 schreef Loveless85 het volgende:
Toch gewoon zijn actie, zijn prijs, zijn geld, en zijn voorwaarden. Veel transparanter op deze manier dan wanneer het per pm gaat. En iemand geeft hier zo even 200 euro weg en dan is het nog niet goed? Zo draai je FHF de nek wel om ja. De volgende met zo'n idee krabt zich wel 2x achter de oren
Helemaal mee eensquote:Op zondag 13 november 2011 20:37 schreef tombolafan het volgende:
Jezus Fuck (hai Q!) wat een gezeik om niks zeg
Echt he, wees gewoon blij met elk aanbod en ga niet eisen stellen aan initiatieven die hartstikke onzelfzuchtig zijn
![]()
En als je het er totaal niet mee eens bent dan organiseer je toch een eigen actie![]()
Cat/andere mods, mochten jullie in de problemen komen doordat LK zich ineens terug denkt te moeten trekken uit de kerstpakkettenactie (veel plezier met je man) dan spring ik (deels) in hoor
quote:Op zondag 13 november 2011 22:32 schreef JK1982 het volgende:
[GRATIS] 2 tickets voor Live38XXL - VANMIDDAG!!
Wat mij betreft mag die dicht..
Tip: trek je er niets van aan, ga je vooral niet lopen verdedigen, je hebt een meer dan prachtig gebaar gemaaktquote:Op maandag 14 november 2011 01:19 schreef PierreBetfair het volgende:
Ik ga dit - en de kritiek - morgen eens rustig allemaal doorlezen, duik nu mn bed in.
Morgen (vandaag inmiddels) stuur ik een PM naar RadioSlut en GimmeGore om de boel af te handelen.
Trusten
Dat! En zoals je hier ziet is het aantal mensen wat je actie heel mooi vond een stuk groter dan het aantal mensen wat er hun bedenkingen bij had. Ieder zijn eigen mening natuurlijk, maar wat Liesje en mij betreft past ook deze actie prima in FHF.quote:Op maandag 14 november 2011 11:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Tip: trek je er niets van aan, ga je vooral niet lopen verdedigen, je hebt een meer dan prachtig gebaar gemaakt
Dit vroeg ik mij ook al af inderdaad want ik zou mijn moeder ook wel overal mee willen helpen maar ik kan dit zelf niet. Ik ben chronisch ziek en zij zelft heeft reumatoide artritis.quote:Op maandag 14 november 2011 20:22 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het 'alleen voor Fok!kers onderling' een beetje raar vind als mensen wel dingen mogen vragen voor een broer etc? (zie topic: Een oproep voor mijn broer; 'uitzet' nodig) Zou ik dan ook iets mogen posten voor een vriendin van mij die wel wat hulp kan gebruiken, ook al is ze geen Fok!ker?
En als ik dus geen geld heb om een vriendin te helpen zou ik hier ook dingen voor mogen vragen? Ik heb niks tegen genoemd topic of andere dingen, ik weet alleen niet zo wat nu de bedoeling is. Ik heb twee hele lieve vrienden die werkelijk NIKS hebben, die zou ik ook zo graag wat geven maar ik nam aan dat dat niet de bedoeling was van FHFquote:Op maandag 14 november 2011 22:32 schreef loecje het volgende:
in dat geval zou TS haar broer willen helpen maar kan dat zelf niet.
dus indirect help je TS?
Het is een glijdende schaal-dinges-en-geen-harde-grens. Ergens is het vorig jaar wel een beetje treffend beschreven en ik denk dat de mods het achter de schermen wellicht nog wel kunnen terugvinden.quote:Op maandag 14 november 2011 22:39 schreef Mama_Mia het volgende:
En als ik dus geen geld heb om een vriendin te helpen zou ik hier ook dingen voor mogen vragen? Ik heb niks tegen genoemd topic of andere dingen, ik weet alleen niet zo wat nu de bedoeling is. Ik heb twee hele lieve vrienden die werkelijk NIKS hebben, die zou ik ook zo graag wat geven maar ik nam aan dat dat niet de bedoeling was van FHF
Ja, zo ongeveer. En je zal discussie blijven houden als je (je in het algemeen, zeker niet jij in het bijzonder) dat perse wilt, want zie de glijdende grens:quote:Op maandag 14 november 2011 23:58 schreef loecje het volgende:
stuk duidelijker zo.
er blijft altijd nog een grijs gebied over. een goede onderbouwing van je verhaal is dus belangrijk zeker in het grijze gebied. dus uitleg waarom die persoon hulp nodig heeft, waarom jij of iemand anders in de omgeving dat niet kan geven. zoiets?
klinkt al heel anders dan:quote:Yo, ik wil een PS voor me mattie. PM ff als je wat heb. Wel verzenden.
Kan om precies het zelfde gaan, maar het een klinkt toch een stuk.... uhhh... anders dan het anderequote:Ik zit zelf in een rolstoel en heb een goede vriend (die ook in een rolstoel zit) met wie ik graag en veel op de Playstation speel. Helaas hebben zijn ouders het niet breed, dus hij heeft zelf geen PS; hij komt altijd naar mij om te spelen. Hartstikke leuk en zo, maar ik zou het - voor mij en voor hem - leuk vinden om ook eens daarheen te gaan. Dan ben ik er ook eens uit en kan hij ook oefenen (want nu win ik steeds).
Is er misschien iemand die een Playstation overheeft en daar niets meer mee doet? Ik weet zeker dat ie er onwijs blij mee zou zijn!
Vervoer is wat moeilijk vanwege onze rolstoelen, maar ik wil heel graag de verzendkosten betalen uiteraard.
Owja, alsof ik erover gaquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:45 schreef ElisaB het volgende:
Maar bovenstaande is alleen omdat ik er een beeld bij heb. Ik weet zeker dat jij elke situatie kunt aanvullen met een passend verhaal en elke twijfel bij mij weg is...
Wat mij betreft ga je er nog steeds over, of weer. Ik had het niet beter kunnen verwoorden, kom maar weer snel terug!quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owja, alsof ik erover ga![]()
Lieve mensen; ik ga er niet over! Ik typ alleen maar een beetje in het wilde weg, op basis van wat ik weet van het ontstaan en de bedoeling van FHF
Kom we starten een actie om dr weer de crew in te krijgen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat mij betreft ga je er nog steeds over, of weer. Ik had het niet beter kunnen verwoorden, kom maar weer snel terug!
Goed ideequote:Op dinsdag 15 november 2011 09:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kom we starten een actie om dr weer de crew in te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |