abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103800095
Omdat mijn broer op dit moment in een hele lelijke scheiding zit, depressief is en psychisch helemaal in de war dacht ik dat met alle kleine beetjes deze jongen wel geholpen kan worden. Zowel mentaal, financieel maar ook met spullen.

Hij moet dus gaan verhuizen, zit in de WSNP en heeft zelf totaal geen puf om wat dan ook aan spullen te gaan verzamelen. Hij is het overzicht zeg maar kwijt. Hij wordt ook nog eens zo genaaid aan alle kanten door zijn nu nog vrouw dat ik zeker weet dat hij een hoop gaat verliezen.

Nu help ik hem natuurlijk al overal waar ik kan maar ook voor mij zijn er grenzen en dus dacht ik; ik kijk mijn lieve medefokkertjes eens aan.

Tot nu toe heb ik voor meneer een koelkastje kunnen regelen maar er zullen de komende tijd nog een hele boel meer zaken komen waar hij enorm verlegen om zit (van restjes vloer tot aan verf voor op de muren en meubels etc). Hij kan het gros van de meubels die hij nu heeft niet meenemen omdat hij simpelweg op een kamertje komt te zitten en moet dus ergens opnieuw beginnen.

Hij vindt het zelf heel moeilijk om om dingen te vragen maar ik heb hem net ontfutseld dat hij de grote tv ook niet mee mag nemen van zijn nu nog vrouw (natuurlijk weet ik dat ze dat niet kan maken, ze pakt hem werkelijk alles af maar ik ga niet meer in discussie met dat mens) en zoekt hij nu dus het volgende:

- tv'tje met een of twee HDMI-uitgangen als het kan

Deze lijst zal hoogstwaarschijnlijk nog veel uitgebreider worden maar ik dacht... ik zet hem vast op. Ik kan het hele land door gaan toeren om voor mijn broer spullen op te halen maar let wel... ik heb geen grote auto. Ikzelf woon in Utrecht, meneer zelf gaat ergens omg. Eindhoven wonen.

Wie o wie heeft wat aan huisraad staan dat wel werkt maar uiteindelijk als eindbestemming schroothoop gaat krijgen? Ik kan er hoogstwaarschijnlijk mijn broer heel blij mee maken.

Dank je.

:)

[ Bericht 0% gewijzigd door Laniboekje op 31-10-2011 21:48:02 ]
  maandag 31 oktober 2011 @ 20:10:00 #2
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_103801316
Niet om het een of ander, maar als je gratis spullen zoekt dan zou ik niet direct om een LCD tv vragen.. maar gewoon om uberhaupt een tv. Lijkt me dat iemand die niks meer heeft daar ook al tevreden mee zou zijn?
pi_103801398
Wauw.
:')
pi_103801622
Een LCD-tv met HDMI is wel een redelijk hoge inzet inderdaad.

Verder heel erg vervelend en ik hoop dat je wat spullen bij elkaar kan krijgen. Woon zelf te ver weg om voor te gaan rijden.

Ik heb wel een tip voor je: Zoek op marktplaats met uitgebreid zoeken op prijs "gratis" in je omgeving. Mensen hebben nog best vaak goeie dingen staan die je zo op kan halen!
Oh, and that's a bad miss!
  maandag 31 oktober 2011 @ 20:18:04 #5
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_103801894
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 20:10 schreef kwiwi het volgende:
Niet om het een of ander, maar als je gratis spullen zoekt dan zou ik niet direct om een LCD tv vragen.. maar gewoon om uberhaupt een tv. Lijkt me dat iemand die niks meer heeft daar ook al tevreden mee zou zijn?
Nou, als Laniboekje's broer het niet erg vindt dat er een paar kapotte pixels meekomen heb ik er 1 volgende week. En ook nog in Utrecht.
:s)
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_103806837
Ik moet toegeven dat ik het ook raar vond om een LCD-tv neer te zetten maar ik weet ook wel dat dat de enige vorm van 'luxe' gaat worden voor hem voor een heeeele lange tijd dus ik vond dat ik een poging kon wagen.

Alle andere dingen zijn uiteraard ook welkom :) Ik ga meteen ff marktplaats afstruinen. Enne Rucky, je hebt een PM.
pi_103806945
Met andere woorden, je vraagt of iemand een product ter waarde van enkele honderden euro's gratiesj wilt weggegeven aan een totaal onbekend iemand op internet?

:')
Of toch du vader?
pi_103808065
Is ontsteld broer heeft uitzet nodig en dan gelijk vermelden een LCD TV prachtig!
pi_103808303
Ok, laat ik het veranderen in tv met hdmi aansluiting, daar gaat het eigenlijk om heb ik inmiddels begrepen. Nieuwe start mensen, wil niemand voor de schenen schoppen.
pi_103808672
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 21:47 schreef Laniboekje het volgende:
Ok, laat ik het veranderen in tv met hdmi aansluiting, daar gaat het eigenlijk om heb ik inmiddels begrepen. Nieuwe start mensen, wil niemand voor de schenen schoppen.
Maakt geen verschil ;) ....die oude grote bakken hebben namelijk niet zo'n aansluiting, althans niet de mijne. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_103809940
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 21:52 schreef trovey het volgende:

[..]

Maakt geen verschil ;) ....die oude grote bakken hebben namelijk niet zo'n aansluiting, althans niet de mijne. :')
Ohw.. :')

Nou, alle andere dingen waar we nu een lijstje van aan het maken zijn qua huisraad zijn gelukkig niet te ingewikkeld.
pi_103810740
[GRATIS] 3 pakken laminaat
Aangeboden Philips breedbeeld tv

Toch vind ik het apart.. Hij zit in de WSNP, maar heeft wel spul nodig/in bezit met een hdmi-aansluiting? (Lees: redelijk modern spul..) :{

Ik heb vanwege mijn werk regelmatig met mensen te maken die in de WSNP zitten, en ik moet eerlijk zeggen dat ik er soms een beetje ehm.. de kriebels van krijg.. Maar daar zal ik verder maar niet over uitwijden..

Maargoed, succes met spulletjes zoeken in ieder geval! ^O^
pi_103811002
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 22:21 schreef JK1982 het volgende:
[GRATIS] 3 pakken laminaat
Aangeboden Philips breedbeeld tv

Toch vind ik het apart.. Hij zit in de WSNP, maar heeft wel spul nodig/in bezit met een hdmi-aansluiting? (Lees: redelijk modern spul..) :{

Ik heb vanwege mijn werk regelmatig met mensen te maken die in de WSNP zitten, en ik moet eerlijk zeggen dat ik er soms een beetje ehm.. de kriebels van krijg.. Maar daar zal ik verder maar niet over uitwijden..

Maargoed, succes met spulletjes zoeken in ieder geval! ^O^
Thanks voor je reactie.

En natuurlijk, het is apart (werk zelf ook met mensen in WSNP) maar laat ik het netjes zeggen: het feit dat hij nu gaat scheiden heeft te maken met het feit dat zij voor een groot deel verantwoordelijke is voor die WSNP helaas. Anders had ik ook gezegd (al is het mijn broer); zoek het maar uit. Ligt net ff anders maar ga ik verder ook niet over uitwijden.
  dinsdag 1 november 2011 @ 10:19:46 #14
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_103822600
Ik heb een stapel borden (diepe en gewone) staan die je mag komen ophalen. Woon zelf ook in Utrecht. Verder moet ik even kijken wat ik nog heb staan.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_103826555
Miss is dit wat om een keer met een bestelauto naar toe te rijden.

Weggeefwinkel Groningen

Wist niet dat dat ook in utrecht zat
pi_103826619
Oh, and that's a bad miss!
  dinsdag 1 november 2011 @ 12:46:08 #17
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_103827252
Ik heb nog 2 banken (2 en 2,5 zits groen) en een eettafel staan die je voor niks mag komen halen in Amsterdam :)
Moet je wel een hijstouw regelen :)
pi_103828221
Mensen, wat fijn al deze reacties! Zowel mijn broer als ik zijn nu aan het werk maar zal hem vanavond inlichten over deze aanbiedingen. Zal jullie allemaal PMen. Wat fijn, kanjers!
  dinsdag 1 november 2011 @ 14:20:58 #19
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_103829996
Ow er was me iets ontschoten...ik heb er ook nog een salontafel bij eventueel :)
pi_103831550
Tegen een reiskosten vergoeding kan ik denk ik wel dagje sjouwen :)
pi_103842816
Net mijn broer gebeld, weer wat wijzer geworden. Hij heeft in ieder geval een bed, bank en tafel tot zijn beschikking (thank god). Zaken die nu al uit huis gehaald zijn maar waar hij wel behoefte aan heeft zijn volgende zaken:

- Wasmachine
- Stofzuiger
- Strijkijzer
- Strijkplank

Hij kan donderdag gaan kijken naar een kamer om te gaan huren. Daar is ook een wasmachineaansluiting gelukkig. Hopelijk kan hij die kamer bemachtigen en wordt het voor hem ook meer overzichtelijk van het hoe en wat.

Ik ga nu alle lieve mensjes die in dit topic gereageerd hebben PM'en.

:)
pi_103845256
shit!

zie dit te laat.
net een appartement van ons leeg getrokken in utrecht.
banken, kasten en bedden enz. allemaal weggeflikkerd.
zal wel kijken wat er nog wel staat.
pi_103859285
ff gekeken en ik heb in de aanbieding:

1 cycloonstofzuiger (zo een zonder zakken)
1 waterkoker
1 strijkbout

alleen de waterkoker en de strijkbout moet ff een doekje over gehald worden maar werken nog goed.
pi_103918927
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:57 schreef markmarkmark het volgende:
ff gekeken en ik heb in de aanbieding:

1 cycloonstofzuiger (zo een zonder zakken)
1 waterkoker
1 strijkbout

alleen de waterkoker en de strijkbout moet ff een doekje over gehald worden maar werken nog goed.
Je hebt een PM :)
pi_103919854
PM terug gestuurd :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')