Omdat mijn broer op dit moment in een hele lelijke scheiding zit, depressief is en psychisch helemaal in de war dacht ik dat met alle kleine beetjes deze jongen wel geholpen kan worden. Zowel mentaal, financieel maar ook met spullen.
Hij moet dus gaan verhuizen, zit in de WSNP en heeft zelf totaal geen puf om wat dan ook aan spullen te gaan verzamelen. Hij is het overzicht zeg maar kwijt. Hij wordt ook nog eens zo genaaid aan alle kanten door zijn nu nog vrouw dat ik zeker weet dat hij een hoop gaat verliezen.
Nu help ik hem natuurlijk al overal waar ik kan maar ook voor mij zijn er grenzen en dus dacht ik; ik kijk mijn lieve medefokkertjes eens aan.
Tot nu toe heb ik voor meneer een koelkastje kunnen regelen maar er zullen de komende tijd nog een hele boel meer zaken komen waar hij enorm verlegen om zit (van restjes vloer tot aan verf voor op de muren en meubels etc). Hij kan het gros van de meubels die hij nu heeft niet meenemen omdat hij simpelweg op een kamertje komt te zitten en moet dus ergens opnieuw beginnen.
Hij vindt het zelf heel moeilijk om om dingen te vragen maar ik heb hem net ontfutseld dat hij de grote tv ook niet mee mag nemen van zijn nu nog vrouw (natuurlijk weet ik dat ze dat niet kan maken, ze pakt hem werkelijk alles af maar ik ga niet meer in discussie met dat mens) en zoekt hij nu dus het volgende:
- tv'tje met een of twee HDMI-uitgangen als het kan
Deze lijst zal hoogstwaarschijnlijk nog veel uitgebreider worden maar ik dacht... ik zet hem vast op. Ik kan het hele land door gaan toeren om voor mijn broer spullen op te halen maar let wel... ik heb geen grote auto. Ikzelf woon in Utrecht, meneer zelf gaat ergens omg. Eindhoven wonen.
Wie o wie heeft wat aan huisraad staan dat wel werkt maar uiteindelijk als eindbestemming schroothoop gaat krijgen? Ik kan er hoogstwaarschijnlijk mijn broer heel blij mee maken.
Dank je.
[ Bericht 0% gewijzigd door Laniboekje op 31-10-2011 21:48:02 ]