Tof. Eens kijken of ik er meuk kan dumpen. Goed niet kapot spul wat ik toch niet gebruik.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:28 schreef dynamiet het volgende:
Ik kwam op internet het volgende nieuwsbericht tegen, misschien handig voor de minder bedeelden:
http://www.oogtv.nl/2011/10/nieuwe-weggeefwinkel-geopend/
Hoe denk je anders dat ze het vol kunnen houden? een weggeefwinkel die huur betaald?quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:50 schreef dynamiet het volgende:
Ik lees net wel dat het een kraakpand is
Voedselbanken kraken ook niet, maar kunnen het toch volhouden.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hoe denk je anders dat ze het vol kunnen houden? een weggeefwinkel die huur betaald?
Een weggeef winkel zit altijd in een kraakpand.....alleen zijn dit krakers die nog iets nuttigs doen i.p.v alleen leven van de bijstandquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:50 schreef dynamiet het volgende:
Ik lees net wel dat het een kraakpand is
er is al eerder zo'n winkel geweest. toen zijn ze wel uit het pand gezet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 07:56 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
Mwah, denk dat ze er niet zomaar worden uitgegooid als het pand niet word gebruikt en ze hiermee arme mensen helpen.
In de Ebbinge? Dat is mij niet bekend.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:43 schreef Catch22- het volgende:
in de ebbinge was toch zoiets?
Smerig tuig, krijg altijd zin er een molotov in te gooien. Ware het niet dat ik hen er niet zo mee heb (buiten dat hun zooi pleite is en ze er zelf wellicht wat aan overhouden) en de eigenaar wel. Dusja, tochmaarniet
De voedselbank heeft ook een hele andere doelgroepquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:35 schreef dralion13 het volgende:
Maar de voedselbank is beduidend groter en bekender. Hierdoor hebben ze in ieder geval donateurs en mogelijk subsidie (weet ik niet precies).
Dit heeft de weggeefwinkel niet, dus dan moeten ze wel in een kraakpand om te kunnen bestaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |