oeh die onderstequote:Op zondag 28 augustus 2011 00:26 schreef ayumu het volgende:
Tja kan ze voor een paar euro op marktplaats gooien of ze natuurlijk gewoon hier aanbieden voor iemand die iets leuks voor aan de muur zoekt.
De schilderijen hebben natuurlijk gebruiks sporen. Ik bied ze echt alleen aan. Aan personen die geen geld hebben voor zoiets hebben. Want anders kan ik zelf ook verkopen zo breed heb ik het namelijk ook niet. En wat leuks tegen de muur kan wonderen doen.
Bomen in houtkleurige lijst.
[ afbeelding ]
Afrikaanse krijgers onder boom in houtkleurige lijst.
[ afbeelding ]
Beide hebben een maat van 70 cm breed en 61 hoog.
Iets wat ik tot nu toe nog steeds erg mooi vind:
[ afbeelding ]
Maat breedte 52cm hoog 175cm!!!
Ik verzend deze schilderijen niet vanwege de breekbaarheid lijsten zijn zeer zacht
en vrij breekbaar vandaar afhalen regio Sittard of een even in het vervoers topic melden
ik lig vij dichtbij de snelweg naar maastricht.
Ik verzamel oude ''meuk'' vandaar dat deze niet meer passen in mijn collectie![]()
Laat ik nu net vlak bij born wonenquote:Op zondag 28 augustus 2011 08:50 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
oeh die ondersteen laat ik nu net in Sittard wonen
Zeker! Al staat mijn auto nu in garagequote:Op zondag 28 augustus 2011 11:58 schreef ayumu het volgende:
[..]
Laat ik nu net vlak bij born wonenIntresse?
Het staat niet echt in de wegquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:50 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Zeker! Al staat mijn auto nu in garageGeen idee nog wanneer die klaar is. Laat ik nog wel weten dan
Vrijwel altijd doe eens gek en geef een tijd doorquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:24 schreef zwartedoos het volgende:
Oja bijna vergeten! Mijn auto is inmiddels gemaakt! Dus zeg maar wanneer je tijd hebt!
Hij is er nog wel alleen zwartedoos wil hem graag hebbenquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
Is die onderste er nog? Die is wel erg mooi
Ja ik denk ik vraag maar even. Kan natuurlijk nooit kwaad.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
Okee laat het weten als ze hem niet wil, dan neem ik hem wel
Kan je maandag toevallig?quote:
En ik al pm gehad met Ayumu vorige week. Dacht dat je het vergeten was en wilde je verrassen ermee als ik het ging halen, maar helaasquote:
ik niet meerquote:
Okeyquote:Op maandag 12 september 2011 13:37 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik niet meerik denk dat het dan pas volgende week gaat worden, laat het je zsm weten
Zou op zich geen probleem zijn hoorquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:21 schreef zwartedoos het volgende:
as vrijdag kan ikhet liefste s middags rond een uur of half 2 maar dan zal er wel niemand zijn he
ok dan houden we dat aan, als het alsnog niet zou lukken laat maar weten. Kan je me je adres even pmen?quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:46 schreef ayumu het volgende:
[..]
Zou op zich geen probleem zijn hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |