SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:49 schreef DutchErrorist het volgende:
Er zijn hier vast wel Fok!kers die een kleine online webshop hebben en iets meer advertenties online willen hebben. Dus wie wil er mijn ¤75,00 Adwords tegoed?
Oh ik geef het alleen weg aan Fok!kers die ik regelmatig tegenkomen of die geen newbies zijn.Graag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik gooi ze normaal ook weg maar nu moest ik ineens denken aan Fok!quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:00 schreef UncleSam het volgende:
Die krijg je elke maand bij het KVK boekje, ik pleur ze altijd bij het oud papier. Volgende keer zal ik ze bewaren.
Verstuurdquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:57 schreef _GdR_ het volgende:
ik ben een fukking oldbie. hierrr met die kaart.
Dat was ik. En naar aanleiding van dit topic heb ik van een bekende die las dat ik er 1 zocht al een code gekregen. Dus heb ik TS via PM gemeld dat ik er geen meer nodig had.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:45 schreef loecje het volgende:
waarom niet de eerste die reageert? ik vraag het maar ff misschien heb je er wel een goede rede voor...
Agh en anders had ik zelf wel de keuze gemaakt.. Als ik iemand ken en hij heeft een goed idee zou ik het toch eerder kiezen.quote:
Wil niemand hem? Doe mij dan maar. Handig voor als ik door m'n huidige tegoed heen ben..quote:Op maandag 28 februari 2011 20:41 schreef Qaox het volgende:
Ik heb er ook nog 1, de eerste die dit bericht quote krijgt hem
PM-tje gestuurdquote:Op donderdag 1 september 2011 09:36 schreef DJMO het volgende:
ik heb er weer één in de aanbieding. bij interesse pm graag.
Ja, dat kan. Ik had een tijdje adwords geprobeerd. Het deed vrij weinig. Toen hebben ze me een paar maanden later als incentive een voucher opgestuurd om weer te beginnen. Inmiddels had ik dat ook weer stopgezet. Nu dat de hele site weer vernieuwd was wilde ik weer gaan beginnen. Kijken of het nu meer doet.quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:33 schreef Inlognaam het volgende:
Zijn er dan van die vouchers die op een reeds bestaand account kunnen? Dan is het wel interessant.
Ik heb wel interesse in eentje van 75 euro, voor een nieuw account
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |