Bedankt voor de reactie maar dat is de NTSC versie, die op Amazon.fr is de PAL en dat is de gene die ik moet/wil hebben.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:49 schreef Trebweb het volgende:
Ik kan je niet helpen, maar op Ebay.nl kan je hem veel goedkoper verkrijgen:
http://www.ebay.nl/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570&_nkw=Teen+Titans+gamecube&_sacat=See-All-Categories
Duurt misschien wat langer voor je hem hebt, maar ben je wel een stuk goedkoper uit ;-)
Google Chrome vertaalt het voor je.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:40 schreef w0nderboi het volgende:
Mijn Frans is daarbij ook nogal slecht
Waarna Amazon de CC opslaat en jij hem vaker kan gebruikenquote:Als iemand mij zou kunnen helpen door het voor mij te bestellen via mijn account/adresgegevens.
Iemand kan toch ook een eigen Amazon account gebruiken en alleen mijn adresgegevens? dan kan ik er niet eens bij. Dus dan hoeven mensen daar niet bang voor te zijn. Heb dit ook in mijn OP staan. "account/adresgegevens"quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:51 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Google Chrome vertaalt het voor je.
[..]
Waarna Amazon de CC opslaat en jij hem vaker kan gebruiken
Zat ik ook net aan te denken :-) Sorryquote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:50 schreef w0nderboi het volgende:
[..]
Bedankt voor de reactie maar dat is de NTSC versie, die op Amazon.fr is de PAL en dat is de gene die ik moet/wil hebben.
He bedankt! misschien is dat een optie idd is dit veilig heb er nog nooit van gehoord?quote:
Ik heb het van de week voor het eerst gebruikt, werkt prima. Enige nadeel is dat het je 2 euro extra kost, maar het is wel handig.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:55 schreef w0nderboi het volgende:
[..]
He bedankt! misschien is dat een optie idd is dit veilig heb er nog nooit van gehoord?
Ga het vanavond maar is gebruiken dan denk ik of er moet alsnog iemand willen helpen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:00 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik heb het van de week voor het eerst gebruikt, werkt prima. Enige nadeel is dat het je 2 euro extra kost, maar het is wel handig.
Die kwam ik net ook al tegen idd. Maar het is echt alleen voor deze aankoop. Normaal kan ik altijd alles vinden op Ebay en dergelijke. Maar dit spel is alleen in Frankrijk uitgebracht en dus niet echt op de internationale sites te vinden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:07 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
http://www.moneybookers.com/ads/mastercard/
dit niet iets voor de TS.
10tje per jaar voor een fysieke prepay creditcard.
Heb hem zelf in Japan gebruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |