abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96806091
Heeft er nog een fiets over? een studenten-/stadsfiets.
mijn enige eis is een soepele handrem of een terugtraprem. ik heb op moment weinig kracht in mijn handen en beetje kunnen remmen is in de stad wel prettig
versnelling zou ook fijn zijn maar geen noodzaak.

waarom ik dit vraag? mijn huidige fiets staat op instorten.
De remkabels en die van de versnelling zaten deze week opeens los (ik vermoed dat iemand met z'n stuur bleef haken en lekker lomp deed) en er zit een beste bochel in het achterwiel. lang leven de fietsenstalling op het station, daar zet ik een 'nieuwe' fiets dus niet weer neer.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 20:26:38 #2
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_96806169
De fietsenmaker is geen optie?
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_96807444
fietsenmaker is ook duur grapje. dan kan ik nog beter een fiets van een zwerver kopen
  zaterdag 14 mei 2011 @ 20:53:41 #4
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_96807512
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:52 schreef loecje het volgende:
fietsenmaker is ook duur grapje. dan kan ik nog beter een fiets van een zwerver kopen
Ik heb anders een fietsenmaker die alles maakt voor een paar euro, dus volgens mij valt dat wel mee. Maar goed, je moet zelf weten natuurlijk.
pi_96809471
Ik heb wel een fiets voor je staan. Een Gazelle zonder poespas. Degelijke fiets maar wel op leeftijd.
Je mag hem hebben maar dan moet je hem wel zelf ophalen of regelen dat 'ie opgehaald wordt. In Assen . . .
Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...
pi_96830938
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 20:53 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Ik heb anders een fietsenmaker die alles maakt voor een paar euro, dus volgens mij valt dat wel mee. Maar goed, je moet zelf weten natuurlijk.
en daar komen alle onderdelen dan nog bij. uiteindelijk kwam ik toch op een behoorlijk bedrag. >50euro. daar kan ik een 2e hands fietsen voor kopen maar dat geld staat ff niet op mijn rekening.
vandaar een poging hier, er is vast wel ergens een fiets die in een schuurtje staat stof te happen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 21:24 schreef SpiekerJozef het volgende:
Ik heb wel een fiets voor je staan. Een Gazelle zonder poespas. Degelijke fiets maar wel op leeftijd.
Je mag hem hebben maar dan moet je hem wel zelf ophalen of regelen dat 'ie opgehaald wordt. In Assen . . .
hoeveel km vanaf het station? als het niet te ver is zou ik hem met de trein op kunnen halen wanneer ik een vrije dag heb (studenten OV)

[ Bericht 2% gewijzigd door loecje op 15-05-2011 11:56:35 ]
pi_96835007
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 11:41 schreef loecje het volgende:

[..]

en daar komen alle onderdelen dan nog bij. uiteindelijk kwam ik toch op een behoorlijk bedrag. >50euro. daar kan ik een 2e hands fietsen voor kopen maar dat geld staat ff niet op mijn rekening.
vandaar een poging hier, er is vast wel ergens een fiets die in een schuurtje staat stof te happen.

[..]

hoeveel km vanaf het station? als het niet te ver is zou ik hem met de trein op kunnen halen wanneer ik een vrije dag heb (studenten OV)
Ongeveer 7 kilometer van het station. Hemelsbreed.
Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...
pi_96836195
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 13:39 schreef SpiekerJozef het volgende:

[..]

Ongeveer 7 kilometer van het station. Hemelsbreed.
iets te ver fietsen voor mij op het moment. ik ga ff rondvraagje doen of iemand de fiets kan ophalen. ik kom er nog op terug.

mocht iemand anders nog een fiets over hebben dan hoor ik het graag
  zondag 15 mei 2011 @ 14:05:58 #9
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_96836236
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 11:41 schreef loecje het volgende:
Ik heb een schuur vol afgeragde maar bruikbare fietsen, daar staat denk ik wel iets voor je.
pi_97398964
kickje * was ik daar zomaar mn eigen topic kwijt :@ *

Id_do_her, staat daartussen ook een fiets met terugtrap rem?
ik ben op het moment nogal een gevaar op de weg. ik krijg de(niet eens zo strak afgestelde) handrem niet volledig ingeknepen dus cross zonder te remmen door de stad.

[ Bericht 9% gewijzigd door loecje op 27-05-2011 21:57:16 ]
pi_97435914
Ik woon ±20km van het Groninger station af en heb nog wel een soort nep race fiets met versnelling en lichte handrem. Verlichting en alles zit erop.
pi_97591941
kick, fiets van Dromenvangertje is verkocht dus ik ben opnieuw opzoek naar een fiets.
pi_97847596
Mijn DM gezien ?
  zaterdag 11 juni 2011 @ 13:27:01 #14
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_98021935
[TR] Fiets
Kost een kistje Palm en een zak koffiepads volgens mij. Staat in Groningen. ^O^
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_98347144
nog maar een keer een schop omhoog.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 21:13:49 #16
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_98347333
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 21:08 schreef loecje het volgende:
nog maar een keer een schop omhoog.
Na een maand nog geen fiets gevonden?
pi_98348234
nee, geen betaalbare die niet op instorten staat.
online gezocht, bij verkoop van stations fietsen geweest. maar daar was dit keer ok niet veel. of een opknapfiets (vergelijkbaar of nog erger dan mn huidige fiets) of >90 euro.
en al helemaal geen fiets met terugtrap rem, niet echt noodzaak maar voelt toch veiliger om goed te kunnen remmen.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 22:49:37 #18
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_98351398
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 21:34 schreef loecje het volgende:
nee, geen betaalbare die niet op instorten staat.
online gezocht, bij verkoop van stations fietsen geweest. maar daar was dit keer ok niet veel. of een opknapfiets (vergelijkbaar of nog erger dan mn huidige fiets) of >90 euro.
en al helemaal geen fiets met terugtrap rem, niet echt noodzaak maar voelt toch veiliger om goed te kunnen remmen.
Misschien is die fietsenmaker toch niet zo'n verkeerd plan.
pi_98351592
bij een aantal langs geweest die goedkoop zouden zijn. nou goedkoop is het zeker niet zoals ik eerder al zei. of ze hebben geen tijd (die bij het umcg)
pi_98367491
Ik kan de fiets wel voor je ophalen als je eentje in de omgeving van Groningen vindt :)
pi_98417444
Volgens mij is TSO een van de goedkopere fiestenmakers in de stad, die zit aan de koningsweg.
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
pi_98423425
ookal laat ik mijn fiets maken dan blijft het probleem dat ik niet kan remmen omdat ik momenteel te weinig kracht in mijn handen heb.
vandaar vraag om fiets met terugtraprem (ff ter vergelijking, ik krijg een nieuw flesje water nog niet open)

[ Bericht 19% gewijzigd door loecje op 20-06-2011 20:14:53 ]
  maandag 20 juni 2011 @ 21:11:39 #23
294859 Beat1987
Omdat het kan.
pi_98431512
Misschien dat ik er over twee weken 1tje voor je heb. Ik vertrek uit Groningen en laat mijn fiets hier denk ik. Het is niet veel soeps, echt een studentenfiets, maar wel met terugtraprem. Hij rammelt wel een beetje, maar verder een prima fiets.
Hij's een beetje aan de lage kant, maar ik ben 165 en voor mij gaat het prima :)
pi_98515896
Mijn aanbod om met je naar Assen af te reizen staat nog steeds, laat maar weten als ik iets voor je kan betekenen. Je ziektebeeld komt me aardig bekend voor, begint het met een R ?

Tevens lift ik stiekem even mee op je topic, wel heb jij alle voorrang op alle aanbiedingen hier. Mijn fiets krijgt steeds meer kuren, ketting is zover uitgerekt dat deze niet meer opgespannen kan worden ed. dat ik ook wel opzoek ben naar een nieuwe fiets in de omgeving Groningen. Laat maar weten als je iets hebt staan en wat het eventueel moet gaan kosten :)
pi_98518255
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:11 schreef Beat1987 het volgende:
Misschien dat ik er over twee weken 1tje voor je heb. Ik vertrek uit Groningen en laat mijn fiets hier denk ik. Het is niet veel soeps, echt een studentenfiets, maar wel met terugtraprem. Hij rammelt wel een beetje, maar verder een prima fiets.
Hij's een beetje aan de lage kant, maar ik ben 165 en voor mij gaat het prima :)
DM gestuurd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')