Mocht er geen verdere interesse in blijken te zijn, dan mag je 'm alsnog wel ophalen mocht je een keer in de buurt zijn hoor.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:09 schreef Gemaskerde het volgende:
Die lamp is wel vet.
Woon echter niet nabij Arnhem en val ook niet in de groep waarvoor dit bedoeld is.
In ieder geval erg leuk dat je dit aan mensen aanbied!
Kan nog steeds hoor, alleen op een andere manierquote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:02 schreef Sally het volgende:
Edit: je kunt de pics van Marktplaats niet meer opslaan (hun goed recht, uiteraard), dus dan maar zo:
Mella eettafel, 75x75x75 cm
http://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/462347538/1
Ja, dat is een Besta (zo'n zelfsamenstelgeval), het groene hebben we er zelf in aangebracht.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:07 schreef zwartedoos het volgende:
Leuk dat je dit doet! Ik hoef niks maar heb wel een vraag over de kast wat je op de achtergrond hebt staanIs die ook van Ikea? (Vind m superleuk
)
Je mag de stoelen en de lamp hebben, waar woon je precies in Arnhem?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:02 schreef Sally het volgende:
hoi, tof dat je het aanbiedt, TSE![]()
Ben fan van IKEA (), woon in Arnhem en heb een kleine beurs (WAO-uitkering door omstandigheden).
Ben erg geïnteresseerd in de stoeltjes, ik weet dat Herman goed zit voor een klein persoontje als ikEn het past perfect bij mijn pas verworven Mella-tafeltje van IKEA (niet meer in assortiment), zal ff een foto opzoeken die ik zag op Marktplaats (maar ik heb 'm van de bovenbuurvrouw die pas ging verhuizen en 'm over had).
En de uplight kan ik ook gebruiken, als ik niet te veel vraag
Dus:
- 4x stoel 'Herman'.
- Staande lamp. Uplight 'Not'.
Zit ik alleen met 'het probleem' dat ik slechts een fiets of openbaar vervoer heb als transportmiddelenMogelijk dat ik wel iemand kan regelen die met auto wil rijden.
Edit: je kunt de pics van Marktplaats niet meer opslaan (hun goed recht, uiteraard), dus dan maar zo:
Mella eettafel, 75x75x75 cm
http://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/462347538/1
Ja diequote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kan nog steeds hoor, alleen op een andere manier
Deze bedoelde je?
[ afbeelding ]
Arnhem-Zuid, ongeveer tussen Vredenburg, Kronenburg en Appelgaard in.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Je mag de stoelen en de lamp hebben, waar woon je precies in Arnhem?
Da's vlakbij, als je je adres even PM't kom ik het over een half uurtje wel even brengen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja dieHihi
[..]
Arnhem-Zuid, ongeveer tussen Vredenburg, Kronenburg en Appelgaard in.
Wow, da's snel... Thnxquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Da's vlakbij, als je je adres even PM't kom ik het over een half uurtje wel even brengen.
Okidoki, hoe laat kan ik het brengen? Wel graag voor 16.00; als ik dan toch de auto vol ga laden, combineer ik het meteen even met een bezoekje aan het afvalbrengstation voor een aantal onbruikbare spullen die ik nog tegen ben gekomen tijdens het opruimen...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Wow, da's snel... Thnx
Ik kan nog niet over een half uur: moet zo voor FOK!sport een bericht plaatsen![]()
Maar lief dat je het ff langs wil brengen!
PM met adres moet ook ff wachten, kwartiertje, half uurtje ongeveer
Momentje, PM komt eraanquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Okidoki, hoe laat kan ik het brengen? Wel graag voor 16.00; als ik dan toch de auto vol ga laden, combineer ik het meteen even met een bezoekje aan het afvalbrengstation voor een aantal onbruikbare spullen die ik nog tegen ben gekomen tijdens het opruimen...
Ach, met drie minuten zijn we weer weg hoor!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:48 schreef Sally het volgende:
Bedenk me net dat de tijd die we hebben afgesproken, precies samenvalt met het begin van de Formule 1-kwalificatie
Nou ja, dan mis ik maar een stukkieTis voor het goeie doel!
Als je dan toch langskomt, past het Robin-cd-kastje ook nog bij in de auto?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:59 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ach, met drie minuten zijn we weer weg hoor!
Daar gaan we nu achter komen...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Als je dan toch langskomt, past het Robin-cd-kastje ook nog bij in de auto?
Ik loop naar beneden!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Gelukt, we zijn er over 5 minuten (rode Mitsubishi).
Gelukt!quote:
Dank voor de waarschuwing en tipquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:40 schreef loecje het volgende:
ik heb de ikea MELLA tafel hier(groningen) ook nog staan. staat al tijdje op marktplaats maar amper interesse in dus misschien komt hij nog wel hier op FHF
doe je voorzichtig met dat blad? bij mijn tafel is die witte laag iets beschadigd.
daaronder zit gewoon een pulp laag. beetje water en het blad zet helemaal op en dan krijg je dit
ik had er dus altijd een tafelzeil overheen. strak eromheen en aan de onderkant van het blad vast gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |