Ik was in dubio. Wilde het ook wel in V&A zetten voor nop maar ik ben een beetje een mensen-mens en doe dan graag mensen een plezier die anders soort van luxeartikelen nooit kunnen kopen. Maar I'll keep you in mind als ik niet binnen afzienbare tijd een andere gegadigde kan vinden. Ik zie je toch vaak zat in de GAM SC.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oh die ER-game, daar ben ik al lang naar op zoek!
Maar ehm, dit subforum is volgens mij meer bedoeld voor mensen die het niet zo breed hebben.
Dus als iemand zich meld die je daar een groter plezier mee kan doen moet je dat absoluut doen!
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:10 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik was in dubio. Wilde het ook wel in V&A zetten voor nop maar ik ben een beetje een mensen-mens en doe dan graag mensen een plezier die anders soort van luxeartikelen nooit kunnen kopen. Maar I'll keep you in mind als ik niet binnen afzienbare tijd een andere gegadigde kan vinden. Ik zie je toch vaak zat in de GAM SC.
Je hebt een PM.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:49 schreef Sally het volgende:
Hoi Lani, leuke opruiming zoIk ben ook eens aan het kijken in mijn eigen huis wat zoal wat minder in gebruik is geraakt, en wat in FHF mag komen te staan. Vooral leesboeken zijn hier te over, hihi...
![]()
Maar ik zag iets leuks in je lijstje, ik ben bescheiden: de cd van Coldplay - Viva la Vida
Edit:
Ben groot fan van originele cd's (booklet erbij enzo), maar helaas is het allemaal wat duurder geworden de afgelopen jaren. En mijn inkomen is de afgelopen jaren 'gedegradeerd' tot een WAO-uitkering. Dus het is vaak wachten tot de uitverkoop, of 2e-hands winkeltjes. Al vind ik het snuffelen naar een cd die ik ook echt graag wil hebben tussen honderden cd's in zo'n winkeltje zeker zo leuk!
Je hebt een PM.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik zou heel graag de cd van Jason Mraz willen hebbenverzendkosten betalen is geen probleem
Coldplay is ook bij mij in de bus gevallen, thnxquote:
Natuurlijk. Je hebt een PM.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:28 schreef pgrferrari het volgende:
Rik Kuiper & Tonie Mudde: Kijk niet naar mooie vrouwen.
Mag ik dit boekje?
Cool.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Coldplay is ook bij mij in de bus gevallen, thnx
Toevallig net een PM over gehad dus die heeft binnenkort ook een ander baasje dat hem zeker verdient.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:11 schreef bijdehand het volgende:
Het boek van I Am Legend is zo geniaal... snap niet dat je dat nog niet hebt weggegeven! Heb er zelf geen interesse in want ik heb het boek al
No problem.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |