abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100099381
Zojuist wat opgeruimd in de slaapkamer en een willekeurige lade opengetrokken waar dus een hoop in lag waar ik eigenlijk niet meer naar omkijk. Misschien is er een fokker die het leuk vindt om eens te beluisteren of te lezen.

Het gaat om volgende zaken:

CD's:
- Jason Mraz: Mr. A-Z
- Coldplay: Viva La Vida

Boeken:
- Richard Matheson: I Am Legend (boek van de gelijknamige film)
- Marianne Fredriksson: Het raadsel van de liefde
- Rik Kuiper & Tonie Mudde: Kijk niet naar mooie vrouwen (als je nog moet nadenken) - grappig boekje over mannen & vrouwen
- W. Bruce Cameron: Verander je man * alsof dat kan - grappig boek over mannen & vrouwen
- Monaldi & Sorti: Versluiering (was een van de boekenweek geschenken)
- Ian Rankin: Schuld & Boete (een oud boekenweek geschenk)

Game:
PC-Game E.R. (gebaseerd op de ziekenhuisserie E.R.)

Oh, enne als er nog interesse is en mensen gaan toevallig dit jaar naar een van de volgende bestemmingen:

Informatieve boekjes over reisbestemmingen:

- Beleef... Gran Canaria, Lanzarote & Fuerteventura
- Boekje van ANWB over Lanzarote (met plattegrond)
- 100& London (met plattegrond)
- Marco Polo boekje over London (met plattegrond)

Alles is gratis. Zelfs het verzenden.

;)

[ Bericht 0% gewijzigd door ElisaB op 17-08-2011 09:47:55 ]
pi_100099528
Oh die ER-game, daar ben ik al lang naar op zoek!
Maar ehm, dit subforum is volgens mij meer bedoeld voor mensen die het niet zo breed hebben.
Dus als iemand zich meld die je daar een groter plezier mee kan doen moet je dat absoluut doen!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_100099700
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 20:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oh die ER-game, daar ben ik al lang naar op zoek!
Maar ehm, dit subforum is volgens mij meer bedoeld voor mensen die het niet zo breed hebben.
Dus als iemand zich meld die je daar een groter plezier mee kan doen moet je dat absoluut doen!
Ik was in dubio. Wilde het ook wel in V&A zetten voor nop maar ik ben een beetje een mensen-mens en doe dan graag mensen een plezier die anders soort van luxeartikelen nooit kunnen kopen. Maar I'll keep you in mind als ik niet binnen afzienbare tijd een andere gegadigde kan vinden. Ik zie je toch vaak zat in de GAM SC.
:)
pi_100099909
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 20:10 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Ik was in dubio. Wilde het ook wel in V&A zetten voor nop maar ik ben een beetje een mensen-mens en doe dan graag mensen een plezier die anders soort van luxeartikelen nooit kunnen kopen. Maar I'll keep you in mind als ik niet binnen afzienbare tijd een andere gegadigde kan vinden. Ik zie je toch vaak zat in de GAM SC.
O+
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_100101278
Hoi Lani, leuke opruiming zo :) Ik ben ook eens aan het kijken in mijn eigen huis wat zoal wat minder in gebruik is geraakt, en wat in FHF mag komen te staan. Vooral leesboeken zijn hier te over, hihi... :')

Maar ik zag iets leuks in je lijstje, ik ben bescheiden: de cd van Coldplay - Viva la Vida

Edit:
Ben groot fan van originele cd's (booklet erbij enzo), maar helaas is het allemaal wat duurder geworden de afgelopen jaren. En mijn inkomen is de afgelopen jaren 'gedegradeerd' tot een WAO-uitkering. Dus het is vaak wachten tot de uitverkoop, of 2e-hands winkeltjes. Al vind ik het snuffelen naar een cd die ik ook echt graag wil hebben tussen honderden cd's in zo'n winkeltje zeker zo leuk!

[ Bericht 23% gewijzigd door Sally op 29-07-2011 20:57:35 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_100102333
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 20:49 schreef Sally het volgende:
Hoi Lani, leuke opruiming zo :) Ik ben ook eens aan het kijken in mijn eigen huis wat zoal wat minder in gebruik is geraakt, en wat in FHF mag komen te staan. Vooral leesboeken zijn hier te over, hihi... :')

Maar ik zag iets leuks in je lijstje, ik ben bescheiden: de cd van Coldplay - Viva la Vida

Edit:
Ben groot fan van originele cd's (booklet erbij enzo), maar helaas is het allemaal wat duurder geworden de afgelopen jaren. En mijn inkomen is de afgelopen jaren 'gedegradeerd' tot een WAO-uitkering. Dus het is vaak wachten tot de uitverkoop, of 2e-hands winkeltjes. Al vind ik het snuffelen naar een cd die ik ook echt graag wil hebben tussen honderden cd's in zo'n winkeltje zeker zo leuk!

Je hebt een PM.
pi_100104312
En jij terug!

Dank! :*
pi_100125878
Ik zou heel graag de cd van Jason Mraz willen hebben O+ verzendkosten betalen is geen probleem
pi_100128837
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 15:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik zou heel graag de cd van Jason Mraz willen hebben O+ verzendkosten betalen is geen probleem
Je hebt een PM.
pi_100233020
bedankt voor de cd O+
pi_100262088
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 14:50 schreef Memento-Mori het volgende:
bedankt voor de cd O+
^O^
pi_100270850
Rik Kuiper & Tonie Mudde: Kijk niet naar mooie vrouwen.

Mag ik dit boekje?
pi_100273653
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 14:50 schreef Memento-Mori het volgende:
bedankt voor de cd O+
Coldplay is ook bij mij in de bus gevallen, thnx *O*
pi_100290935
quote:
17s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 14:28 schreef pgrferrari het volgende:
Rik Kuiper & Tonie Mudde: Kijk niet naar mooie vrouwen.

Mag ik dit boekje?
Natuurlijk. Je hebt een PM.

quote:
17s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 15:41 schreef Sally het volgende:

[..]

Coldplay is ook bij mij in de bus gevallen, thnx *O*
Cool.

:)!
pi_100593026
Het boek van I Am Legend is zo geniaal... snap niet dat je dat nog niet hebt weggegeven! Heb er zelf geen interesse in want ik heb het boek al :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_100593214
Thnx voor de game!!! :*
pi_100616477
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 12:11 schreef bijdehand het volgende:
Het boek van I Am Legend is zo geniaal... snap niet dat je dat nog niet hebt weggegeven! Heb er zelf geen interesse in want ik heb het boek al :)
Toevallig net een PM over gehad dus die heeft binnenkort ook een ander baasje dat hem zeker verdient.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 12:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Thnx voor de game!!! :*
No problem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')