Goeie he!quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:51 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
Vind ze allemaal niet leuk
Die vent is echt een koning! Ben al lang op zoek naar meer van hem. Was eerst niks. Ik ken hem hier van:quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Die Britten weten altijd prima hoe ze uitermate goede(en slechte) programma's op tv moeten zetten
Ja maar anders moest ik alle leuke afzonderlijk kopieeren plakken dus dan maar 1 hele grote met allemaal niet leuke, dat was minder werkquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:51 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
Vind ze allemaal niet leuk
Maar een grote die allemaal kut zijn zijn niet leuk toch...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:06 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ja maar anders moest ik alle leuke afzonderlijk kopieeren plakken dus dan maar 1 hele grote met allemaal niet leuke, dat was minder werk
Mensen die naar Breda moeten.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Loop ik vanmiddag op het station, komen 2 vrouwen aan mij vragen waar perron 6 isDaar waren ze verdomme net langsgelopen.
Ik dacht dat ik hier de halve blinde was.
Het waren ook nog soort van Limbo's denk ik, ik verstond er iig in eerste instantie geen zak van wat ze nou van me wilden.quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Loop ik vanmiddag op het station, komen 2 vrouwen aan mij vragen waar perron 6 isDaar waren ze verdomme net langsgelopen.
Ik dacht dat ik hier de halve blinde was.
Boschveld.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:04 schreef Robby87 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar ik 's ochtends daklozen in Den Bosch kan vinden? Het liefst gelegen bij een bezienswaardigheid van de stad zelf.
Ja dat ben ik.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:04 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
O wacht, er moet nog een bezienswaardigheid zijn....
Daar hebben ze nog een wekker ook.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:04 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Boschveld.
Ja, het liefste welquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:04 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Boschveld.
De oudste vrouw van Nederland woont niet in Den Bosch maar in Leeuwarden...quote:
Bij het station iig. Kan je ze filmen samen met de gouden draak als ze daar hun haren aan het wassen zijn i nde fonteinquote:
Oh, dat zijn dagelijkse taferelen? Kan er rond 08:45 zijn, is dat een goed tijdstip of bevinden zich ergens anders dan?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:12 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Bij het station iig. Kan je ze filmen samen met de gouden draak als ze daar hun haren aan het wassen zijn i nde fontein
Pff geen idee hoor. Wil je graag zwervers fotograferen? wtf...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:14 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh, dat zijn dagelijkse taferelen? Kan er rond 08:45 zijn, is dat een goed tijdstip of bevinden zich ergens anders dan?
Je moet toch iets met je leven.....quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:18 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Pff geen idee hoor. Wil je graag zwervers fotograferen? wtf...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je moet toch iets met je leven.....fetish-alertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 mei 2011 21:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
:D _O_ _O_Held van de avond :9
Op zaterdag 14 mei 2011 20:55 schreef BarrieButsers het volgende:
Mallerd. Hij is iedere avond gewoon een baas.
Ik wil ze graag vangen in hun 'natuurlijke element'. Is niet voor mijn hobby maar voor een opdracht van school.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:18 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Pff geen idee hoor. Wil je graag zwervers fotograferen? wtf...
Ja ik heb ook een fetish, met m'n hakken in je ballen en dan rondjes draaien.quote:
AUW!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik heb ook een fetish, met m'n hakken in je ballen en dan rondjes draaien.
Op welke school zit je?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:21 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik wil ze graag vangen in hun 'natuurlijke element'. Is niet voor mijn hobby maar voor een opdracht van school.
Kunstacademie Utrecht.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:24 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Op welke school zit je?
En dan moet je helemaal naar Den Bosch?quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
dat zal wel leuk zijn ja...quote:Op zondag 8 mei 2011 03:21 schreef BarrieButsers het volgende:
GodverdommeRond dit tijdstip vanaf de kruiskamp naar de stad lopen is echt om te janken. Nondeju wat een enge mongolen heb je erbij. Ben nog nooit zo bang geweest, liep niet eens alleen maar echt nooit meer gewoon.
Truste volk.
lolquote:Op zondag 8 mei 2011 03:21 schreef BarrieButsers het volgende:
GodverdommeRond dit tijdstip vanaf de kruiskamp naar de stad lopen is echt om te janken. Nondeju wat een enge mongolen heb je erbij. Ben nog nooit zo bang geweest, liep niet eens alleen maar echt nooit meer gewoon.
Truste volk.
Ik heb mensen op hyves die dit serieus in hun profiel hebben.quote:
Daarom postte ik het ook, ik kwam het net ergens tegen.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:42 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Ik heb mensen op hyves die dit serieus in hun profiel hebben.
Ik krijg daar altijd een derectie vanquote:Op zondag 8 mei 2011 16:04 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Daarom postte ik het ook, ik kwam het net ergens tegen.
Niet aanstellen, dat is goed voor je.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zo ik heb er weer een fietstochtje naar Waalwijk opzitten.![]()
Alhoewel ik met warm weer een paar biertjes drinken en dan nog 20 km fietsen iemand niet zou aanraden.
Moet jij nodig zeggen, luie alcoholist.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:22 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Niet aanstellen, dat is goed voor je.
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen, luie alcoholist.
Blij worden van niks is wel apart ja.quote:
Hij is vanochtend pas gevonden.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Waarom weten we nogsteeds niet wie die dooie uit de Bossche Broek is.
Ja dusquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja dus? Leggen ze die eerst nog in de vriezer tot maandagochtend.
Ik was het niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Waarom weten we nogsteeds niet wie die dooie uit de Bossche Broek is.
Hedikhuizen.quote:
Maar ik snap je UI en ondertitel wel, als je uit zo'n gat komt.quote:
Idd, ik heb medelijden. Dat wij nog getrouwd zijn in dit topic...quote:
Je nieuwe hyvesfoto is echt awesome.quote:
Ja die goede oude tijd.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:19 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Idd, ik heb medelijden. Dat wij nog getrouwd zijn in dit topic...
Welke van de 5?quote:Op maandag 9 mei 2011 00:20 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Je nieuwe hyvesfoto is echt awesome.![]()
je profielfoto.quote:
Ja lekker he.quote:
We zijn niet gescheiden hequote:
Ik heb net ook even een nieuwe erop gezet.quote:
Geweldig.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:30 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ik heb net ook even een nieuwe erop gezet.
Wtf kreeft. En wanneer ben je met hun op vakantie geweest?quote:Op maandag 9 mei 2011 00:30 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ik heb net ook even een nieuwe erop gezet.
Ja jij kwam niet op 1 april. Dat doet een verloving niet veel goeds natuurlijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:30 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
We zijn niet gescheiden heOf heeft dit topic ook al ons liefdeshuwelijk gesaboteerd?
Ik dacht dat we woensdag de verloving hadden gered...quote:Op maandag 9 mei 2011 00:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja jij kwam niet op 1 april. Dat doet een verloving niet veel goeds natuurlijk.
Cherso... en waren je stoutste dromen uitgekomen? 25/8 dronken?quote:Op maandag 9 mei 2011 00:32 schreef kenserkabouter het volgende:
afgelopen zomer na cherso. We waren rechtstreeks vanuit de kroeg onze al ingepakte tassen ophalen en de bus in naar het vliegveld. Dat waren echt de zwaarste uren van m'n leven man.3 van de 8 liepen echt om het kwartier te kotsen in het vliegtuig.
Owja dat was wel het ideale verlovingsweer. We hebben toch wel vrijgezellenfeesten en een huewelijksfeest he?quote:Op maandag 9 mei 2011 00:34 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Ik dacht dat we woensdag de verloving hadden gered...
Ik heb me wel vermaakt ja.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:35 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Cherso... en waren je stoutste dromen uitgekomen? 25/8 dronken?
Mag ik niet eerst een testritje maken?quote:Op maandag 9 mei 2011 00:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Owja dat was wel het ideale verlovingsweer. We hebben toch wel vrijgezellenfeesten en een huewelijksfeest he?
hmm, ik kom tegenwoordig vaker in waalwijk dan dat ik in drunen rondhang.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:10 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Maar ik snap je UI en ondertitel wel, als je uit zo'n gat komt.
quote:Op maandag 9 mei 2011 00:42 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Mag ik niet eerst een testritje maken?![]()
![]()
Waar zit je ergens op school?quote:Op maandag 9 mei 2011 00:52 schreef Hippe_Student het volgende:
[..]
hmm, ik kom tegenwoordig vaker in waalwijk dan dat ik in drunen rondhang.
Hangjeugd he?
Maar op een ouwe fiets moet je het leren... ik ben oudquote:
Oude fiets ja. Niet verroest.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:00 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Maar op een ouwe fiets moet je het leren... ik ben oud![]()
Nee maar serieus, we moeten nog wel een fok-huwelijk houdenVia de PM
21quote:
Omg was het zo ergquote:Op maandag 9 mei 2011 01:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je leek minstens twee keer zo oud.
quote:
Zo vroeg?!!quote:Op maandag 9 mei 2011 01:08 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]kut ik moet over 4 uur al opstaan, maar kan niet slapen het is benauwd
Neen, Morgen zeg ik mijn airco weer op m'n kamer. Heerlijk koel danquote:Op maandag 9 mei 2011 01:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zo vroeg?!!
Heb je geen waaier ofzo?
De tering je maakt het niveau even belachelijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:09 schreef Hippe_Student het volgende:
Zoiezo he. Volgend jaar KW1C
word wat minder qua vervoer.
quote:Op maandag 9 mei 2011 01:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
De tering je maakt het niveau even belachelijk.
Slim slimquote:Op maandag 9 mei 2011 01:11 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Neen, Morgen zeg ik mijn airco weer op m'n kamer. Heerlijk koel dan![]()
Heb zin in een biertje in deze hitte
Nee, morgen gewoon om het uur een kopje koffie. Moet ook al op een andere afdeling staan omdat mijn airco op het werk kapot isquote:Op maandag 9 mei 2011 01:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Slim slim
Gewoon vier uur lang doordrinken. Die paar uur slapen schiet toch niet op.
Nee dat doe jij door het woord sowieso niet eens fatsoenlijk te kunnen typen.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:12 schreef Hippe_Student het volgende:
Dat doen we eigenlijk al puur doordat we het MBO doen hè?
Wel gewoon vol op dr bek he. Met iedereen erbij.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:14 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Nee, morgen gewoon om het uur een kopje koffie. Moet ook al op een andere afdeling staan omdat mijn airco op het werk kapot is![]()
Maar wel pluspunt: de stagaire is morgen jarig dus mag ik haar kussen
Ik doe hier alsof ze knap is maar dat is ze niet.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wel gewoon vol op dr bek he. Met iedereen erbij.
Zou dat werken bij mijn volgende verjaardag?quote:Op maandag 9 mei 2011 01:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wel gewoon vol op dr bek he. Met iedereen erbij.
Nou ik maak zat fouten maar woorden als sowieso kom op. Tegenwoordig gebruik je het bekant in iedere zin. Het woord poepen kan je toch ook gewoon foutloos typen neem ik aan.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:16 schreef Hippe_Student het volgende:
Mij is van jongs af aan geleerd dat je zoiezo schreef.
Slechte opvoeding en kut basisschool.
Wel leuk dat als het op grammatica aankomt iedereen spontaan goed begint te schrijven.
bekantquote:Op maandag 9 mei 2011 01:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou ik maak zat fouten maar woorden als sowieso kom op. Tegenwoordig gebruik je het bekant in iedere zin. Het woord poepen kan je toch ook gewoon foutloos typen neem ik aan.
Voel je niks van.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:18 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Ik doe hier alsof ze knap is maar dat is ze niet.
Nee maar toch. Blegh.quote:
Wil haar op hyves zoeken maar weet haar naam nietquote:
Nee, ik heb zo ook mn grenzenquote:Op maandag 9 mei 2011 01:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Helpt een zak erover ook niet meer?
quote:Op maandag 9 mei 2011 01:23 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Nee, ik heb zo ook mn grenzen
quote:
Richting oost.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Welke richting ga je volgend jaar op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 mei 2011 01:25 schreef Hippe_Student het volgende:
[..]
Richting oost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met je opleiding?
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Ja. Maar wel een big love.quote:
One big love.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:28 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Ja. Maar wel een big love.
ga maar slapen nugvd kuthitte
Ach die paar chille jaren op het mbo maakt dat allemaal wel weer goed joh.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:28 schreef Hippe_Student het volgende:
MBO natuurlijk, IBS. Heb op Havo gezeten maar verloor de motivatie. Echt een driewerf kut reden
Een uur op het kw1c en je bent er geestelijk hetzelfde aan toe.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:35 schreef Hippe_Student het volgende:
Nee, ik zou labiel en verward zijn als ik ook nog WO ging doen..
Alleen de eckte eckte bikkels overleven het.quote:
Ah, gelukkig maar, dan overleef ik het welquote:Op maandag 9 mei 2011 01:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Alleen de eckte eckte bikkels overleven het.
Heb je al van het invechten gehoord? Oefening is verstandig.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:40 schreef Hippe_Student het volgende:
[..]
Ah, gelukkig maar, dan overleef ik het wel
Invechten?quote:Op maandag 9 mei 2011 01:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb je al van het invechten gehoord? Oefening is verstandig.
Geloof me. Het is veel leuker als je het op het moment hoort.quote:
Je maakt me bangquote:Op maandag 9 mei 2011 01:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Geloof me. Het is veel leuker als je het op het moment hoort.
Die dropping ergens in Drenthe (waarvan de eerstejaars niks weten) is ook altijd leuk.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 01:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tis maar wat je leuk vindt, ik ben gevlucht.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:52 schreef Hippe_Student het volgende:
[..]
hmm, ik kom tegenwoordig vaker in waalwijk dan dat ik in drunen rondhang.
Hangjeugd he?
Moet je wel kkhard kunnen slaan met je handtas he.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 mei 2011 14:29 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Moet je wel kkhard kunnen slaan met je handtas he.
[..]
2wknquote:
[..]
quote:
Ik denk dat ik maar ga zuipen.. Misschien wordt mijn kans op een managersbaan dan wel groter.quote:
Deze deed ook graag veel drinken:quote:Op maandag 9 mei 2011 21:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar ga zuipen.. Misschien wordt mijn kans op een managersbaan dan wel groter.
Tegenwoordig niet meer?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:35 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Deze deed ook graag veel drinken:
[ afbeelding ]
Nee, nu is hij manager in een grote multinational.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:44 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Nee, nu is hij manager in een grote multinational.
sinds wanneer mag je klonen tijdens je ban dan?quote:
Niet.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
sinds wanneer mag je klonen tijdens je ban dan?
regels zijn er om gebroken te worden toch?quote:
Dat kan fout aflopen. Zie: Kaddafhi.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:43 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
regels zijn er om gebroken te worden toch?
kaddafhi heeft geen regels gebroken want hij maakt z'n eigen regels.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:44 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Dat kan fout aflopen. Zie: Kaddafhi.
De opstandelingen hadden zijn regels gebroken. En als straf bombardeert de NAVO zequote:Op maandag 9 mei 2011 22:53 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
kaddafhi heeft geen regels gebroken want hij maakt z'n eigen regels.
Je had een permban?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:03 schreef kenserkabouter het volgende:
tot ik verhuis en dus een nieuw ip adres krijg.
Op school aanmakenquote:Op maandag 9 mei 2011 23:03 schreef kenserkabouter het volgende:
tot ik verhuis en dus een nieuw ip adres krijg.
Heldquote:Op maandag 9 mei 2011 23:12 schreef kenserkabouter het volgende:
heb ik al een keer gedaan en dus verneukt voor iedereen die op de TU wil fokken
Doe ik al niet meer. Kom alleen hier en in de MW2 SC.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:14 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
HeldMinder autisten op fok dus
quote:Op maandag 9 mei 2011 23:12 schreef kenserkabouter het volgende:
heb ik al een keer gedaan en dus verneukt voor iedereen die op de TU wil fokken
Hebben wij weer...quote:Op maandag 9 mei 2011 23:18 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Doe ik al niet meer. Kom alleen hier en in de MW2 SC.
Een middag in 's-Hertogenbosch heeft bij andere mensen toch vaak een betere uitwerking..quote:
nee het regende terwijl ik in mijn hippe korte broek en tshirt stond.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Een middag in 's-Hertogenbosch heeft bij andere mensen toch vaak een betere uitwerking..
Flikekr op met je kore, daar trap ik gelukkig niet meer in.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:41 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
Voor iedereen die geil is een masturbatievoer wil:
Fotoboek van Kore
Blond.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:37 schreef Hippe_Student het volgende:
[..]
nee het regende terwijl ik in mijn hippe korte broek en tshirt stond.
Zooooooooooo even soppen.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:41 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
Voor iedereen die geil is een masturbatievoer wil:
Fotoboek van Kore
Huh wat is er dan mee? Kwam het net tegen in een ander topicquote:Op maandag 9 mei 2011 23:42 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Flikekr op met je kore, daar trap ik gelukkig niet meer in.
Net als op onze meet?quote:
Potverdomme diequote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 23:49 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Potverdomme dieis wel op z'n plaats ja
Helemaal rood van de geilheidquote:
Niet liegen.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:51 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Helemaal rood van de geilheid
Eg wel.quote:
Wat denk je dan wat ik bedoelde?quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 23:56 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Wat denk je dan wat ik bedoelde?
Waar loog ik over?quote:
Over dat stuk waar ik het onder had getypt? Helder licht.quote:
Maar dan weet ik niet waar diequote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Over dat stuk waar ik het onder had getypt? Helder licht.
quote:
Ja ik volg het niet meer. Spijt me zeer.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:03 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Maar dan weet ik niet waar dievoor had kunnen staan
Zij is tantoe geillll mang!quote:
Ik volg het ook niet meerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja ik volg het niet meer. Spijt me zeer.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:08 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Ik volg het ook niet meerMaar het was gezellig
Ik ben ook geen manager hoor. Ik zuip te weinig daarvoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:12 schreef Hippe_Student het volgende:
Niet, van mij. Maar ik maak toch geen kans, jij bent manager en ik een student. (bijna, eerst het invechten meemaken)
Beter zoiets danquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:14 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Ik ben ook geen manager hoor. Ik zuip te weinig daarvoor
nee dan liever zoiets:quote:
Die is ook wel vet ja.quote:
die is wel aan hoorquote:
Ja ach denk dat er hier maar weinig zijn die mijn neger muziek kunnen waarderen. Boeiend je moet het toch zelf leuk vinden?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:18 schreef Hippe_Student het volgende:
Gelukkig zit ik met gelijkgestemden in dit topic.
ik waardeer datquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja ach denk dat er hier maar weinig zijn die mijn neger muziek kunnen waarderen. Boeiend je moet het toch zelf leuk vinden?Mensen posten hier zoveel soort muziek.
Idd. Wat boeit het wat je luistertquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja ach denk dat er hier maar weinig zijn die mijn neger muziek kunnen waarderen. Boeiend je moet het toch zelf leuk vinden?Mensen posten hier zoveel soort muziek.
NIGGA MUSIC!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hier ook vanalles. Maakt het allemaal wel extra duur trouwens.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik waardeer dat![]()
maar ik ga bijvoorbeeld ook naar defqon en wil naar North Sea Jazz, dus ja... ik luister bijna alles
Soms. Vind hem wat minder vooral alleen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:23 schreef Hippe_Student het volgende:
[..]
NIGGA MUSIC!
Luister je ook hef? :$
Heel duur, want ik wil Prince, BB King en Snoop sowieso zien. Dus dat wordt 2 dagen gaan: 180 euro ofzoquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hier ook vanalles. Maakt het allemaal wel extra duur trouwens.
[..]
Soms. Vind hem wat minder vooral alleen.
Maar deze bijvoorbeeld
Erg eigenlijk.
Vet dat tie daarheen komtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Heel duur, want ik wil Prince, BB King en Snoop sowieso zien. Dus dat wordt 2 dagen gaan: 180 euro ofzo
Kut daar wou ik ook heen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:37 schreef Hippe_Student het volgende:
Ik wil naar intents, en dan lekker een dikke vlag meenemen
Staat bij zoiets gewoon niet om de paar meter iemand die dat verkoopt?quote:
beter zelf kopen bij bekenden, zodat je weet dat je goed en "veilig" spul hebtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Staat bij zoiets gewoon niet om de paar meter iemand die dat verkoopt?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
Willem 2?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Heb sympathie voor die club en dus medelijden nuquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Heb sympathie voor die club en dus medelijden nu
DuTank, jij zit hier een eeuwigheid. Wanneer komen die van jou?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:58 schreef DuTank het volgende:
BB, wanneer komen er eens geile foto's in je FoBo?
Nooit.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:17 schreef DuTank het volgende:
Ok, ik pas mijn vraag aan. BB, wanneer komen er eens foto's in je FoBo?
NEEE, niet nog zo een.quote:
zeg jijquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Sesamstraat is al even afgelopen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |