Goeie he!quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:51 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
Vind ze allemaal niet leuk
Die vent is echt een koning! Ben al lang op zoek naar meer van hem. Was eerst niks. Ik ken hem hier van:quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Die Britten weten altijd prima hoe ze uitermate goede(en slechte) programma's op tv moeten zetten
Ja maar anders moest ik alle leuke afzonderlijk kopieeren plakken dus dan maar 1 hele grote met allemaal niet leuke, dat was minder werkquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:51 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
Vind ze allemaal niet leuk
Maar een grote die allemaal kut zijn zijn niet leuk toch...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:06 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ja maar anders moest ik alle leuke afzonderlijk kopieeren plakken dus dan maar 1 hele grote met allemaal niet leuke, dat was minder werk
Mensen die naar Breda moeten.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Loop ik vanmiddag op het station, komen 2 vrouwen aan mij vragen waar perron 6 isDaar waren ze verdomme net langsgelopen.
Ik dacht dat ik hier de halve blinde was.
Het waren ook nog soort van Limbo's denk ik, ik verstond er iig in eerste instantie geen zak van wat ze nou van me wilden.quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Loop ik vanmiddag op het station, komen 2 vrouwen aan mij vragen waar perron 6 isDaar waren ze verdomme net langsgelopen.
Ik dacht dat ik hier de halve blinde was.
Boschveld.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:04 schreef Robby87 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar ik 's ochtends daklozen in Den Bosch kan vinden? Het liefst gelegen bij een bezienswaardigheid van de stad zelf.
Ja dat ben ik.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:04 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
O wacht, er moet nog een bezienswaardigheid zijn....
Daar hebben ze nog een wekker ook.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:04 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Boschveld.
Ja, het liefste welquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:04 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Boschveld.
De oudste vrouw van Nederland woont niet in Den Bosch maar in Leeuwarden...quote:
Bij het station iig. Kan je ze filmen samen met de gouden draak als ze daar hun haren aan het wassen zijn i nde fonteinquote:
Oh, dat zijn dagelijkse taferelen? Kan er rond 08:45 zijn, is dat een goed tijdstip of bevinden zich ergens anders dan?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:12 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Bij het station iig. Kan je ze filmen samen met de gouden draak als ze daar hun haren aan het wassen zijn i nde fontein
Pff geen idee hoor. Wil je graag zwervers fotograferen? wtf...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:14 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh, dat zijn dagelijkse taferelen? Kan er rond 08:45 zijn, is dat een goed tijdstip of bevinden zich ergens anders dan?
Je moet toch iets met je leven.....quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:18 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Pff geen idee hoor. Wil je graag zwervers fotograferen? wtf...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je moet toch iets met je leven.....fetish-alertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 mei 2011 21:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
:D _O_ _O_Held van de avond :9
Op zaterdag 14 mei 2011 20:55 schreef BarrieButsers het volgende:
Mallerd. Hij is iedere avond gewoon een baas.
Ik wil ze graag vangen in hun 'natuurlijke element'. Is niet voor mijn hobby maar voor een opdracht van school.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:18 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Pff geen idee hoor. Wil je graag zwervers fotograferen? wtf...
Ja ik heb ook een fetish, met m'n hakken in je ballen en dan rondjes draaien.quote:
AUW!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik heb ook een fetish, met m'n hakken in je ballen en dan rondjes draaien.
Op welke school zit je?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:21 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik wil ze graag vangen in hun 'natuurlijke element'. Is niet voor mijn hobby maar voor een opdracht van school.
Kunstacademie Utrecht.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:24 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Op welke school zit je?
En dan moet je helemaal naar Den Bosch?quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
dat zal wel leuk zijn ja...quote:Op zondag 8 mei 2011 03:21 schreef BarrieButsers het volgende:
GodverdommeRond dit tijdstip vanaf de kruiskamp naar de stad lopen is echt om te janken. Nondeju wat een enge mongolen heb je erbij. Ben nog nooit zo bang geweest, liep niet eens alleen maar echt nooit meer gewoon.
Truste volk.
lolquote:Op zondag 8 mei 2011 03:21 schreef BarrieButsers het volgende:
GodverdommeRond dit tijdstip vanaf de kruiskamp naar de stad lopen is echt om te janken. Nondeju wat een enge mongolen heb je erbij. Ben nog nooit zo bang geweest, liep niet eens alleen maar echt nooit meer gewoon.
Truste volk.
Ik heb mensen op hyves die dit serieus in hun profiel hebben.quote:
Daarom postte ik het ook, ik kwam het net ergens tegen.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:42 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Ik heb mensen op hyves die dit serieus in hun profiel hebben.
Ik krijg daar altijd een derectie vanquote:Op zondag 8 mei 2011 16:04 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Daarom postte ik het ook, ik kwam het net ergens tegen.
Niet aanstellen, dat is goed voor je.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zo ik heb er weer een fietstochtje naar Waalwijk opzitten.![]()
Alhoewel ik met warm weer een paar biertjes drinken en dan nog 20 km fietsen iemand niet zou aanraden.
Moet jij nodig zeggen, luie alcoholist.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:22 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Niet aanstellen, dat is goed voor je.
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen, luie alcoholist.
Blij worden van niks is wel apart ja.quote:
Hij is vanochtend pas gevonden.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Waarom weten we nogsteeds niet wie die dooie uit de Bossche Broek is.
Ja dusquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja dus? Leggen ze die eerst nog in de vriezer tot maandagochtend.
Ik was het niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Waarom weten we nogsteeds niet wie die dooie uit de Bossche Broek is.
Hedikhuizen.quote:
Maar ik snap je UI en ondertitel wel, als je uit zo'n gat komt.quote:
Idd, ik heb medelijden. Dat wij nog getrouwd zijn in dit topic...quote:
Je nieuwe hyvesfoto is echt awesome.quote:
Ja die goede oude tijd.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:19 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Idd, ik heb medelijden. Dat wij nog getrouwd zijn in dit topic...
Welke van de 5?quote:Op maandag 9 mei 2011 00:20 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Je nieuwe hyvesfoto is echt awesome.![]()
je profielfoto.quote:
Ja lekker he.quote:
We zijn niet gescheiden hequote:
Ik heb net ook even een nieuwe erop gezet.quote:
Geweldig.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:30 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ik heb net ook even een nieuwe erop gezet.
Wtf kreeft. En wanneer ben je met hun op vakantie geweest?quote:Op maandag 9 mei 2011 00:30 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ik heb net ook even een nieuwe erop gezet.
Ja jij kwam niet op 1 april. Dat doet een verloving niet veel goeds natuurlijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:30 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
We zijn niet gescheiden heOf heeft dit topic ook al ons liefdeshuwelijk gesaboteerd?
Ik dacht dat we woensdag de verloving hadden gered...quote:Op maandag 9 mei 2011 00:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja jij kwam niet op 1 april. Dat doet een verloving niet veel goeds natuurlijk.
Cherso... en waren je stoutste dromen uitgekomen? 25/8 dronken?quote:Op maandag 9 mei 2011 00:32 schreef kenserkabouter het volgende:
afgelopen zomer na cherso. We waren rechtstreeks vanuit de kroeg onze al ingepakte tassen ophalen en de bus in naar het vliegveld. Dat waren echt de zwaarste uren van m'n leven man.3 van de 8 liepen echt om het kwartier te kotsen in het vliegtuig.
Owja dat was wel het ideale verlovingsweer. We hebben toch wel vrijgezellenfeesten en een huewelijksfeest he?quote:Op maandag 9 mei 2011 00:34 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Ik dacht dat we woensdag de verloving hadden gered...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |