Goeie he!quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:51 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
Vind ze allemaal niet leuk
Die vent is echt een koning! Ben al lang op zoek naar meer van hem. Was eerst niks. Ik ken hem hier van:quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Die Britten weten altijd prima hoe ze uitermate goede(en slechte) programma's op tv moeten zetten
Ja maar anders moest ik alle leuke afzonderlijk kopieeren plakken dus dan maar 1 hele grote met allemaal niet leuke, dat was minder werkquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:51 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
Vind ze allemaal niet leuk
Maar een grote die allemaal kut zijn zijn niet leuk toch...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:06 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ja maar anders moest ik alle leuke afzonderlijk kopieeren plakken dus dan maar 1 hele grote met allemaal niet leuke, dat was minder werk
Mensen die naar Breda moeten.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Loop ik vanmiddag op het station, komen 2 vrouwen aan mij vragen waar perron 6 isDaar waren ze verdomme net langsgelopen.
Ik dacht dat ik hier de halve blinde was.
Het waren ook nog soort van Limbo's denk ik, ik verstond er iig in eerste instantie geen zak van wat ze nou van me wilden.quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Loop ik vanmiddag op het station, komen 2 vrouwen aan mij vragen waar perron 6 isDaar waren ze verdomme net langsgelopen.
Ik dacht dat ik hier de halve blinde was.
Boschveld.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:04 schreef Robby87 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar ik 's ochtends daklozen in Den Bosch kan vinden? Het liefst gelegen bij een bezienswaardigheid van de stad zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |