Hedikhuizen.quote:
Maar ik snap je UI en ondertitel wel, als je uit zo'n gat komt.quote:
Idd, ik heb medelijden. Dat wij nog getrouwd zijn in dit topic...quote:
Je nieuwe hyvesfoto is echt awesome.quote:
Ja die goede oude tijd.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:19 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Idd, ik heb medelijden. Dat wij nog getrouwd zijn in dit topic...
Welke van de 5?quote:Op maandag 9 mei 2011 00:20 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Je nieuwe hyvesfoto is echt awesome.![]()
je profielfoto.quote:
Ja lekker he.quote:
We zijn niet gescheiden hequote:
Ik heb net ook even een nieuwe erop gezet.quote:
Geweldig.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:30 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ik heb net ook even een nieuwe erop gezet.
Wtf kreeft. En wanneer ben je met hun op vakantie geweest?quote:Op maandag 9 mei 2011 00:30 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ik heb net ook even een nieuwe erop gezet.
Ja jij kwam niet op 1 april. Dat doet een verloving niet veel goeds natuurlijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:30 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
We zijn niet gescheiden heOf heeft dit topic ook al ons liefdeshuwelijk gesaboteerd?
Ik dacht dat we woensdag de verloving hadden gered...quote:Op maandag 9 mei 2011 00:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja jij kwam niet op 1 april. Dat doet een verloving niet veel goeds natuurlijk.
Cherso... en waren je stoutste dromen uitgekomen? 25/8 dronken?quote:Op maandag 9 mei 2011 00:32 schreef kenserkabouter het volgende:
afgelopen zomer na cherso. We waren rechtstreeks vanuit de kroeg onze al ingepakte tassen ophalen en de bus in naar het vliegveld. Dat waren echt de zwaarste uren van m'n leven man.3 van de 8 liepen echt om het kwartier te kotsen in het vliegtuig.
Owja dat was wel het ideale verlovingsweer. We hebben toch wel vrijgezellenfeesten en een huewelijksfeest he?quote:Op maandag 9 mei 2011 00:34 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Ik dacht dat we woensdag de verloving hadden gered...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |