Ja ach denk dat er hier maar weinig zijn die mijn neger muziek kunnen waarderen. Boeiend je moet het toch zelf leuk vinden?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:18 schreef Hippe_Student het volgende:
Gelukkig zit ik met gelijkgestemden in dit topic.
ik waardeer datquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja ach denk dat er hier maar weinig zijn die mijn neger muziek kunnen waarderen. Boeiend je moet het toch zelf leuk vinden?Mensen posten hier zoveel soort muziek.
Idd. Wat boeit het wat je luistertquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja ach denk dat er hier maar weinig zijn die mijn neger muziek kunnen waarderen. Boeiend je moet het toch zelf leuk vinden?Mensen posten hier zoveel soort muziek.
NIGGA MUSIC!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hier ook vanalles. Maakt het allemaal wel extra duur trouwens.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik waardeer dat![]()
maar ik ga bijvoorbeeld ook naar defqon en wil naar North Sea Jazz, dus ja... ik luister bijna alles
Soms. Vind hem wat minder vooral alleen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:23 schreef Hippe_Student het volgende:
[..]
NIGGA MUSIC!
Luister je ook hef? :$
Heel duur, want ik wil Prince, BB King en Snoop sowieso zien. Dus dat wordt 2 dagen gaan: 180 euro ofzoquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hier ook vanalles. Maakt het allemaal wel extra duur trouwens.
[..]
Soms. Vind hem wat minder vooral alleen.
Maar deze bijvoorbeeld
Erg eigenlijk.
Vet dat tie daarheen komtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Heel duur, want ik wil Prince, BB King en Snoop sowieso zien. Dus dat wordt 2 dagen gaan: 180 euro ofzo
Kut daar wou ik ook heen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:37 schreef Hippe_Student het volgende:
Ik wil naar intents, en dan lekker een dikke vlag meenemen
Staat bij zoiets gewoon niet om de paar meter iemand die dat verkoopt?quote:
beter zelf kopen bij bekenden, zodat je weet dat je goed en "veilig" spul hebtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Staat bij zoiets gewoon niet om de paar meter iemand die dat verkoopt?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
Willem 2?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |