Ik heb me wel vermaakt ja.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:35 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Cherso... en waren je stoutste dromen uitgekomen? 25/8 dronken?
Mag ik niet eerst een testritje maken?quote:Op maandag 9 mei 2011 00:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Owja dat was wel het ideale verlovingsweer. We hebben toch wel vrijgezellenfeesten en een huewelijksfeest he?
hmm, ik kom tegenwoordig vaker in waalwijk dan dat ik in drunen rondhang.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:10 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Maar ik snap je UI en ondertitel wel, als je uit zo'n gat komt.
quote:Op maandag 9 mei 2011 00:42 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Mag ik niet eerst een testritje maken?![]()
![]()
Waar zit je ergens op school?quote:Op maandag 9 mei 2011 00:52 schreef Hippe_Student het volgende:
[..]
hmm, ik kom tegenwoordig vaker in waalwijk dan dat ik in drunen rondhang.
Hangjeugd he?
Maar op een ouwe fiets moet je het leren... ik ben oudquote:
Oude fiets ja. Niet verroest.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:00 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Maar op een ouwe fiets moet je het leren... ik ben oud![]()
Nee maar serieus, we moeten nog wel een fok-huwelijk houdenVia de PM
21quote:
Omg was het zo ergquote:Op maandag 9 mei 2011 01:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je leek minstens twee keer zo oud.
quote:
Zo vroeg?!!quote:Op maandag 9 mei 2011 01:08 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]kut ik moet over 4 uur al opstaan, maar kan niet slapen het is benauwd
Neen, Morgen zeg ik mijn airco weer op m'n kamer. Heerlijk koel danquote:Op maandag 9 mei 2011 01:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zo vroeg?!!
Heb je geen waaier ofzo?
De tering je maakt het niveau even belachelijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:09 schreef Hippe_Student het volgende:
Zoiezo he. Volgend jaar KW1C
word wat minder qua vervoer.
quote:Op maandag 9 mei 2011 01:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
De tering je maakt het niveau even belachelijk.
Slim slimquote:Op maandag 9 mei 2011 01:11 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Neen, Morgen zeg ik mijn airco weer op m'n kamer. Heerlijk koel dan![]()
Heb zin in een biertje in deze hitte
Nee, morgen gewoon om het uur een kopje koffie. Moet ook al op een andere afdeling staan omdat mijn airco op het werk kapot isquote:Op maandag 9 mei 2011 01:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Slim slim
Gewoon vier uur lang doordrinken. Die paar uur slapen schiet toch niet op.
Nee dat doe jij door het woord sowieso niet eens fatsoenlijk te kunnen typen.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:12 schreef Hippe_Student het volgende:
Dat doen we eigenlijk al puur doordat we het MBO doen hè?
Wel gewoon vol op dr bek he. Met iedereen erbij.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:14 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Nee, morgen gewoon om het uur een kopje koffie. Moet ook al op een andere afdeling staan omdat mijn airco op het werk kapot is![]()
Maar wel pluspunt: de stagaire is morgen jarig dus mag ik haar kussen
Ik doe hier alsof ze knap is maar dat is ze niet.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wel gewoon vol op dr bek he. Met iedereen erbij.
Zou dat werken bij mijn volgende verjaardag?quote:Op maandag 9 mei 2011 01:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wel gewoon vol op dr bek he. Met iedereen erbij.
Nou ik maak zat fouten maar woorden als sowieso kom op. Tegenwoordig gebruik je het bekant in iedere zin. Het woord poepen kan je toch ook gewoon foutloos typen neem ik aan.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:16 schreef Hippe_Student het volgende:
Mij is van jongs af aan geleerd dat je zoiezo schreef.
Slechte opvoeding en kut basisschool.
Wel leuk dat als het op grammatica aankomt iedereen spontaan goed begint te schrijven.
bekantquote:Op maandag 9 mei 2011 01:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou ik maak zat fouten maar woorden als sowieso kom op. Tegenwoordig gebruik je het bekant in iedere zin. Het woord poepen kan je toch ook gewoon foutloos typen neem ik aan.
Voel je niks van.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:18 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Ik doe hier alsof ze knap is maar dat is ze niet.
Nee maar toch. Blegh.quote:
Wil haar op hyves zoeken maar weet haar naam nietquote:
Nee, ik heb zo ook mn grenzenquote:Op maandag 9 mei 2011 01:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Helpt een zak erover ook niet meer?
quote:Op maandag 9 mei 2011 01:23 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Nee, ik heb zo ook mn grenzen
quote:
Richting oost.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Welke richting ga je volgend jaar op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 mei 2011 01:25 schreef Hippe_Student het volgende:
[..]
Richting oost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met je opleiding?
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Ja. Maar wel een big love.quote:
One big love.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:28 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Ja. Maar wel een big love.
ga maar slapen nugvd kuthitte
Ach die paar chille jaren op het mbo maakt dat allemaal wel weer goed joh.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:28 schreef Hippe_Student het volgende:
MBO natuurlijk, IBS. Heb op Havo gezeten maar verloor de motivatie. Echt een driewerf kut reden
Een uur op het kw1c en je bent er geestelijk hetzelfde aan toe.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:35 schreef Hippe_Student het volgende:
Nee, ik zou labiel en verward zijn als ik ook nog WO ging doen..
Alleen de eckte eckte bikkels overleven het.quote:
Ah, gelukkig maar, dan overleef ik het welquote:Op maandag 9 mei 2011 01:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Alleen de eckte eckte bikkels overleven het.
Heb je al van het invechten gehoord? Oefening is verstandig.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:40 schreef Hippe_Student het volgende:
[..]
Ah, gelukkig maar, dan overleef ik het wel
Invechten?quote:Op maandag 9 mei 2011 01:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb je al van het invechten gehoord? Oefening is verstandig.
Geloof me. Het is veel leuker als je het op het moment hoort.quote:
Je maakt me bangquote:Op maandag 9 mei 2011 01:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Geloof me. Het is veel leuker als je het op het moment hoort.
Die dropping ergens in Drenthe (waarvan de eerstejaars niks weten) is ook altijd leuk.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 01:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tis maar wat je leuk vindt, ik ben gevlucht.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:52 schreef Hippe_Student het volgende:
[..]
hmm, ik kom tegenwoordig vaker in waalwijk dan dat ik in drunen rondhang.
Hangjeugd he?
Moet je wel kkhard kunnen slaan met je handtas he.quote:Op maandag 9 mei 2011 01:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 mei 2011 14:29 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Moet je wel kkhard kunnen slaan met je handtas he.
[..]
2wknquote:
[..]
quote:
Ik denk dat ik maar ga zuipen.. Misschien wordt mijn kans op een managersbaan dan wel groter.quote:
Deze deed ook graag veel drinken:quote:Op maandag 9 mei 2011 21:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar ga zuipen.. Misschien wordt mijn kans op een managersbaan dan wel groter.
Tegenwoordig niet meer?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:35 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Deze deed ook graag veel drinken:
[ afbeelding ]
Nee, nu is hij manager in een grote multinational.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:44 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Nee, nu is hij manager in een grote multinational.
sinds wanneer mag je klonen tijdens je ban dan?quote:
Niet.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
sinds wanneer mag je klonen tijdens je ban dan?
regels zijn er om gebroken te worden toch?quote:
Dat kan fout aflopen. Zie: Kaddafhi.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:43 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
regels zijn er om gebroken te worden toch?
kaddafhi heeft geen regels gebroken want hij maakt z'n eigen regels.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:44 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
[..]
Dat kan fout aflopen. Zie: Kaddafhi.
De opstandelingen hadden zijn regels gebroken. En als straf bombardeert de NAVO zequote:Op maandag 9 mei 2011 22:53 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
kaddafhi heeft geen regels gebroken want hij maakt z'n eigen regels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |