Ik vond feedbaak wel een goeie TT.quote:
nee gaat gewoon dicht, doe het maar opnieuw + normaalquote:Op maandag 11 april 2011 23:09 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik vond feedbaak wel een goeie TT.
Maar anyway:
Misleidende kksites
Mijn topic. De TT was een spur of the moment en kan wel iets subtieler.
Godsamme, wat een gemiereneuk weer.quote:Op maandag 11 april 2011 23:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee gaat gewoon dicht, doe het maar opnieuw + normaal
we zijn weer klaar met dat trieste ge kk de hele tijd, en van mij hoef je geen topics te openen hoorquote:Op maandag 11 april 2011 23:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Godsamme, wat een gemiereneuk weer.Het was gewoon een terechte klacht, en de TT is het enige wat tegen de policy ingaat, en dan moet ik een nieuw topic aan gaan maken?
Laat maar zitten, het is wel weer duidelijk hoe selectief topics worden gesloten.
Dan kan je toch gewoon, zoals ik vroeg, de TT even voor me aanpassen en het openlaten.quote:Op maandag 11 april 2011 23:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
we zijn weer klaar met dat trieste ge kk de hele tijd, en van mij hoef je geen topics te openen hoor
Je begint zelf maar.quote:Op maandag 11 april 2011 23:33 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dan kan je toch gewoon, zoals ik vroeg, de TT even voor me aanpassen en het openlaten.
Als jij me een blauw kleurtje geeft pas ik de TT zelf wel aan ja. Tot dan kan ik dat niet.quote:
Of je past je gewoon even aan en neemt niet steeds dat vreselijke woord in de mond, flapdrol.quote:Op maandag 11 april 2011 23:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Als jij me een blauw kleurtje geeft pas ik de TT zelf wel aan ja. Tot dan kan ik dat niet.
Ook zo typisch dat een topic met een terechte klacht, zoals de mijne, gesloten wordt en dat zoiets: Uberhaupt gasten die Tristan heten gewoon open blijft.
Die gaan uiteindelijk ook dicht. En BoWa is pure cult, die mag dat.quote:Op maandag 11 april 2011 23:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Als jij me een blauw kleurtje geeft pas ik de TT zelf wel aan ja. Tot dan kan ik dat niet.
Ook zo typisch dat een topic met een terechte klacht, zoals de mijne, gesloten wordt en dat zoiets: Uberhaupt gasten die Tristan heten gewoon open blijft.
Je vervelende oneliners.quote:Op maandag 11 april 2011 23:41 schreef stevenmac26 het volgende:
Waarom heb ik ineens een paar notes erbij
Uitleg wil ik swarma, uitleg!
Anders ben je niet meer mijn favoriete mod
Dat is dus wat ik bedoelde met selectief beleid. Hoort niet te kunnen vind ik.quote:Op maandag 11 april 2011 23:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die gaan uiteindelijk ook dicht. En BoWa is pure cult, die mag dat.
quote:En als je zelf begint met het normaal openen van topics qua taalgebruik, dan hoeven wij niks te doen. Want kan me niet voorstellen dat je bij jezelf denkt, ach, dat kanker dit, kanker dat (kk voor MAVO'ers) is normaal op FOK!, dus schijt, ik doe het ook.
Nee, dat dacht ik inderdaad niet. Ik dacht er totaal niet bij na. Ik vond het gewoon kansloos dat ze me op zo'n manier probeerden te besodemieteren en ik was daar boos om dus toen zette ik daar kk neer.quote:Op maandag 11 april 2011 23:09 schreef kutkabouter het volgende:
TT was een spur of the moment en kan wel iets subtieler.
Dus jij was het?quote:
Er zijn users die wat meer mogen dan een ander. En als we zouden regelneuken, dan had jij ook al een ban tot 2096. Dus niet piepen.quote:Op maandag 11 april 2011 23:42 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik bedoelde met selectief beleid. Hoort niet te kunnen vind ik.
[..]
[..]
Nee, dat dacht ik inderdaad niet. Ik dacht er totaal niet bij na. Ik vond het gewoon kansloos dat ze me op zo'n manier probeerden te besodemieteren en ik was daar boos om dus toen zette ik daar kk neer.
Ik was het niet, maar daar gaat het niet om. Matig die oneliners, want ze zijn vervelend en we halen ze toch weg. En straks heb je weer een ban, wij mailtjes, bla bla geen zin in, je bent een volwassen vent.quote:Op maandag 11 april 2011 23:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus jij was het?
Oke jij bent favoriet af!
Zelfde geneuzel. KK dit, kk dat en onelinerbagger.quote:Op maandag 11 april 2011 23:43 schreef Schalks. het volgende:
Ik ben ook benieuwd waar ik de reden voor mijn verhoogde aantal notes moet zoeken
Oke, dan maak ik 'm wel opnieuw, zonder kk in de TT...quote:Op maandag 11 april 2011 23:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Er zijn users die wat meer mogen dan een ander. En als we zouden regelneuken, dan had jij ook al een ban tot 2096. Dus niet piepen.
En wat betreft je taalgebruik, pas het aan. Doe normaal, doen wij normaal. Iedereen lief, bier, tietjes, hoezee, kusje op je bolletje.
Prima, houden wij 'm schoon voor je.quote:Op maandag 11 april 2011 23:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Oke, dan maak ik 'm wel opnieuw, zonder kk in de TT...
Wat denk je zelf, beste Ricko?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:19 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb ook naar veel notes erbij gekregen, zitten hier ook positieve notes bij?
Al even hoor. Het overbodig strooien met ziektes is echt niet nodig. Als we het zien gooien we het weg.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:24 schreef kutkabouter het volgende:
Dus jullie zijn de kk's nu definitief aan het aanpakken?
In sommige topics wordt er nog steeds mee gestrooid...quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:35 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Al even hoor. Het overbodig strooien met ziektes is echt niet nodig. Als we het zien gooien we het weg.
Zien we het je vaak doen dan krijg je een note.
Klopt. We zien wel eens wat over het hoofd. Maak gerust een TR als je het ziet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:43 schreef kutkabouter het volgende:
In sommige topics wordt er nog steeds mee gestrooid...
Dat is toch niet uit je verhaal te herleiden kerel.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:20 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Godsdienstvrijheid beknot
was niet als bagger bedoeld, meer een commentaar op Joden en Moslims die het doden van dieren op een bepaalde wijze als vrijheid van Godsdienst zien.
Zo werkt het dus niet. Maak gewoon een duidelijk verhaal van je OP. Vaag gedoe roept vragen en dus bagger op.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:23 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Dat zou dan in latere posts naar voren komen.
Maar ik bedoel vaak "Oké Oké" zo vanneuhhh: "Oh, zit dat op die fiets?"quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:20 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, beste Ricko?Je taalgebruik. That's it.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:44 schreef RickoKun het volgende:
Maar ik bedoel vaak "Oké Oké" zo vanneuhhh: "Oh, zit dat op die fiets?"![]()
![]()
ach wie houd ik ook voor het lapje![]()
Ach. Ook dat knallen we weg als het vervelend en totaal offtopic is. Zal wel wat minder snel genote worden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:05 schreef Nikmans het volgende:
Hebben we het over met kanker gooien of ook dat wollah zemmel tfoe bezem
Aight, ik kan me namelijk voorstellen dat je als buitenstaander niet zo snel geneigd bent om mee te gaan doen als je bij elke tweede topic een straattaalwoordenboek erbij moet pakkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:12 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
[..]
Ach. Ook dat knallen we weg als het vervelend en totaal offtopic is. Zal wel wat minder snel genote worden.
We willen weer wat meer leuke, humoristische en ontopic reacties en topics. Dus minder offtopic oneliners, plaatjes, schelden en dat soort meuk.
Precies.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:00 schreef Nikmans het volgende:
Aight, ik kan me namelijk voorstellen dat je als buitenstaander niet zo snel geneigd bent om mee te gaan doen als je bij elke tweede topic een straattaalwoordenboek erbij moet pakken
Ik zie het ja. Vervelend. Het meeste is weg en ik heb hem verzocht het vanaf nu te laten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:26 schreef Schalks. het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/246313
Deze user heeft er een handje van 'slotje' te roepen in de fipo.
Doe dan gelijk alle ziektes en niet alleen kk. Beetje hypocriet anders.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:35 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Al even hoor. Het overbodig strooien met ziektes is echt niet nodig. Als we het zien gooien we het weg.
Zien we het je vaak doen dan krijg je een note.
Je komt toch niet uit ei of wel? Wat snap je niet aan "vergelijkbare" topics?quote:Op woensdag 13 april 2011 09:59 schreef Biefstuk het volgende:
"Tristan was MW2 verslaafd, ban shooters"
Ik had het over videokaarten. Link naar topic die het ook over videokaarten heeft en de 1001 andere topics?
Mijn ma's eitjequote:Op woensdag 13 april 2011 10:01 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je komt toch niet uit ei of wel? Wat snap je niet aan "vergelijkbare" topics?
Is weg.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:19 schreef Juicyhil het volgende:
Bezuinigingen op het hoger onderwijs gaan toch niet door
Plaatst een foto van mij
ok, maar wat ludo zegt, foto`s plaatsen van de TS om hem belachelijk te maken is not done.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:23 schreef Nikmans het volgende:
TS maakt mensen uit voor luie bierdrinkende feuten die niks willen doen en hoopt vervolgens dat hij met respect behandeld wordt. Klopt niet helemaal lijkt me?
Is meer in zijn algemeenheid. TS post iets waarmee hij veel mensen beledigt en komt vervolgens in FB huilen dat er allemaal gemenerds zijn topic komen misbruiken, het is ook zeker niet de eerste keer.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:04 schreef laffer het volgende:
[..]
ok, maar wat ludo zegt, foto`s plaatsen van de TS om hem belachelijk te maken is not done.
ik neem aan dat je dat ook wel begrijpt
Heb deze per ongeluk in het AutoRAI topic gepost, mag hij verplaatst worden naar Mensen die veel moeten eten ? Bedankt groetjes 9611Nielsquote:Op woensdag 13 april 2011 21:08 schreef 9611Niels het volgende:
Waarom daarop haten man, je had voor hem moeten knielen
tr knop is er niet voor niets, blijkbaar zijn er even wat minder modsquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:48 schreef postmortum het volgende:
sinds wanneer mogen mensie die topics weer?
ik heb em naar GC geschoptquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:21 schreef BlueMage het volgende:
Wie hier woonden 33 jaar terug in Berestein, Denhaag?? En leeftij...
Beetje een onzinnig topic. (understatement van het jaar)
Geen idee, KLB FB is voor moderaties. Niet zulke dingen, dat moet je navragen in FB of zo.quote:Op zaterdag 16 april 2011 23:47 schreef Modus het volgende:
Hoe komt dit [KLB SC #3950] lachen mag, en michel heeft zwak voor Azië in MyAT terwijl ik er nooit in gepost heb en ook niet op volgtopic geklikt heb (ben de hele dag weggeweest)?
Opgeruimd en opgelost.quote:Op zondag 17 april 2011 16:25 schreef Hendroit het volgende:
van die wijven met piemels op hun lichaam
Snitches
Foetsie.quote:
Even onnodig als dit:quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 18:11 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Zo'n kankeruser die dandy even komt vertellen wat ie moet doenpriceless
opgelost neem ik aan? zie niks meer namelijk...quote:Op zondag 17 april 2011 20:18 schreef linpunt het volgende:
KFC reclame - Filet Bites
foto van mij ongevraagd in topic gepost, mag hij eruit?
en al dat gekanker/spleetoog hoeft ook niet.
ja, heeft Adel geedit, thanks anyways.quote:Op maandag 18 april 2011 00:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
opgelost neem ik aan? zie niks meer namelijk...
Terechte klachtquote:Op maandag 18 april 2011 21:28 schreef RickoKun het volgende:
Kunnen ze niet alle SC's gewoon in één subforum donderen? Telkens die shiz mijn topic lijst te vervuilen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Vroegah!quote:Op maandag 18 april 2011 21:34 schreef RickoKun het volgende:
WIR MÜSSEN DIE SC'S AUFROSSEN!!!!!
(vroeger was het wel baas maar niemand zit daar meer op Lakitu en reetveter na)
[KLB SC #703] Waar RickoKun een microscopische penis heeft
Weg, Thnx!quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:52 schreef Weissman het volgende:
Drizzt_DoUrden met drie keer het zelfde off-topic plaatje:
Mijn vriendin... post #71
Ondertiteling post #55
Islamisering post #29
Lekker luchtig toch? Ik lees graag mee in dergelijke topicsquote:Op woensdag 20 april 2011 13:04 schreef wise het volgende:
Radar HDMI kabels
kan dit trolltopic niet naar ONZ
Oh. Ik pleur 'm net dicht.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:12 schreef Biogarde het volgende:
Lekker luchtig toch? Ik lees graag mee in dergelijke topics
Ik hou 'm wel in de gaten.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:13 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Oh. Ik pleur 'm net dicht.Het is de zoveelste.
quote:
Ja, maar dan zijn jij en ik ook niet vies van toch?quote:
ssstttquote:Op woensdag 20 april 2011 13:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, maar dan zijn jij en ik ook niet vies van toch?
Jaquote:Op woensdag 20 april 2011 18:58 schreef RickoKun het volgende:
Hey! Ik gedraag mij wel goed de laatste tijd hé?
Bio ben je nog boos op me?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, maar dan zijn jij en ik ook niet vies van toch?
Weg. RC ook even.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:19 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
user begint opeens overal ongewenste plaatjes te posten
Altijd.quote:
quote:
linkje naar het topic graagquote:
Je weet dat je op de blauwgekleurde tekst in de quote kan klikken?quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:30 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Je weet dat je op de blauwgekleurde tekst in de quote kan klikken?
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:34 schreef laffer het volgende:
[..]
![]()
![]()
thanks, plaatje is verwijderd en user is genote
verwijderd, dank je voor de meldingquote:Op donderdag 21 april 2011 16:44 schreef Lithia het volgende:
Dat mentrain plaatje staat nog in alle gequote posts.
maak eens wat werk van je OP okèquote:Op donderdag 21 april 2011 17:16 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Post ik eens een topic na maanden in KLB is het weer niet goed. Blijkbaar voldeed het niet aan zijn spookregeltjes.
Nee. Het verschil zit het hem in dat jouw topic dicht is en deze open.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:18 schreef CantFazeMe het volgende:
Nu je toch met regeltjes staat te zwaaien denkende dat ik "achterlijk" ben mag deze naar aanleding van mijn topic ook dicht.
Immers het is hetzelfde, right?
Moeten werken op Goede Vrijdag
Dat was mij al duidelijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee. Het verschil zit het hem in dat jouw topic dicht is en deze open.
Geniet van deze zomerse avond,
gr gr
Mooi. Opgelost, volgende keer beter.quote:
God wat een vraag. Ik ga eens kijken hoe dat werkt.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:33 schreef Arcee het volgende:
God's meest waardeloze creatie: insecten.
God's meest waardeloze creatie #2
Kan iemand deze 2 topics even linken, reeks-wise?
Oh, en van de TT van het tweede topic maken: God's meest waardeloze creatie: insecten #2
Ja dat was me d;r eentje.quote:
kliko is beter, thanks voor de tipquote:Op zondag 24 april 2011 13:37 schreef Nikmans het volgende:
FoBo van Dromenvangertje
Hoort deze rotzooi niet gewoon in ONZ en die users ook?
Groetjesquote:
Gaat nog steeds door. Zeer vervelend!!!!!!!!!!quote:Op maandag 25 april 2011 03:42 schreef KevinMalone het volgende:
Zwappel post dit in ieder klb topic op dit moment.
[..]
Groetjes
Wat een kutkleuter weer die kerel.quote:Op maandag 25 april 2011 03:42 schreef KevinMalone het volgende:
Zwappel post dit in ieder klb topic op dit moment.
[..]
Groetjes
Vanaf nu is dat in ieder geval even niet meer mogelijk.quote:Op maandag 25 april 2011 04:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Gaat nog steeds door. Zeer vervelend!!!!!!!!!!
Is gewoon een link naar let me google that for you. Niets mis mee.quote:Op maandag 25 april 2011 20:39 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Mods, de laatste post in Chickies met ontzettend foute gasten is volgens mij niet helemaal zuiver...
Het gaat om een link, geplaatst door Watskezegt (ofzoiets...)
np. Ik zal 'm zo sluiten.quote:Op maandag 25 april 2011 21:18 schreef RickoKun het volgende:
The Situation bij The Roast of Donald Trump
Sorry, is al een topic over
Ok.. had de site niet grondig bekeken, ik verwachtte een foto toen ik op de link klikte, vandaar...quote:Op maandag 25 april 2011 21:21 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Is gewoon een link naar let me google that for you. Niets mis mee.
[..]
np. Ik zal 'm zo sluiten.
Heb je weer iets om je collega's mee te narren.quote:Op maandag 25 april 2011 21:23 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ok.. had de site niet grondig bekeken, ik verwachtte een foto toen ik op de link klikte, vandaar...
ik>noob>werk wel in de ICT>
Die collega's weten vast wel wat dat is, aangezien zij wél verstand van computers hebbenquote:Op maandag 25 april 2011 21:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heb je weer iets om je collega's mee te narren.
Mee eens. Smakeloze opmerking.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:04 schreef BlackLining het volgende:
Gedonderstraal m.b.t. kleine teen
Kan iemand die zever weghalen? Grappen maken over moeders etc heb ik helemaal geen problemen mee ondanks dat die van mij overleden is, maar er zijn ook grenzen. Ik vind het knap onrespectvol.
Kan ik beamen. Erg stijlloos.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:04 schreef BlackLining het volgende:
Gedonderstraal m.b.t. kleine teen
Kan iemand die zever weghalen? Grappen maken over moeders etc heb ik helemaal geen problemen mee ondanks dat die van mij overleden is, maar er zijn ook grenzen. Ik vind het knap onrespectvol.
quote:Op woensdag 27 april 2011 02:01 schreef Lambighini het volgende:
[..]
Of je houdt non-gerelateerde onderwerpen gewoon lekker voor je. Niemand kan het ook maar iets interesseren als je moeder 5 jaar dood is als het al waar zou wezen.
Mijn sluitpost lijkt me overduidelijk. Zo niet : Regels voor Klaagbaakquote:Op donderdag 28 april 2011 13:13 schreef MuVo het volgende:
Huh?! Waarom is mijn waargebeurd verhaal met klacht en anti klacht gesloten? Splinternieuw schoenen vernield! ? Er zat zo veel werk in, ik kon nog haast niks meer herinneren waar door het lang duurde voordat ik alles had opgeschreven!
Je kan zien hoeveel notes je hebt bij het balkje bovenin bij:quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:53 schreef Bartcoah het volgende:
Waar kan je je notes zien? Hoe kan je zien dat je een tijdelijk ban hebt etc. Ik kon eerst niet posten, ik zou graag zien hoe en waarom dan hoeft het niet meer te gebeuren.
lolquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Je kan zien hoeveel notes je hebt bij het balkje bovenin bij:
Abonnementen > Notes Opvragen
Helaas kost het geld om al je notes in te zien (een fijne 5 euro
)
quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:51 schreef schavuit1986 het volgende:
Terechte klacht. Plas in hun konten. Zal ze leren, TS!
quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:52 schreef schavuit1986 het volgende:
Buiten heb je kans dat je in je kont geplast wordt. Zolderkamer
quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:47 schreef schavuit1986 het volgende:
Voetbal![]()
Laat je toch in je kont plassen TS.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:30 schreef schavuit1986 het volgende:
Plas kankerhard in haar kankerkont.
Wilde het net aankaarten inderdaad.quote:
Bedankt. Het moet voor jullie moderators ook zeer vervelend zijn. Jullie komen geregeld met dit soort afgrijselijke afbeeldingen in aanraking en zijn ook nog eens belast met het verwijderen ervan, waar anderen met wat geluk nog snel weg kunnen klikken of scrollen om het zeer schokkende beeld zo snel mogelijk weg te krijgen.quote:
Och jezus vent, hou toch eens op man, gare slijmbalquote:Op zondag 1 mei 2011 13:49 schreef Socios het volgende:
[..]
Bedankt. Het moet voor jullie moderators ook zeer vervelend zijn. Jullie komen geregeld met dit soort afgrijselijke afbeeldingen in aanraking en zijn ook nog eens belast met het verwijderen ervan, waar anderen met wat geluk nog snel weg kunnen klikken of scrollen om het zeer schokkende beeld zo snel mogelijk weg te krijgen.
Nee, het is gewoon mijn visie op het plaatsen van dit soort walgelijke afbeeldingen.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:11 schreef RickoKun het volgende:
Och jezus vent, hou toch eens op man, gare slijmbal![]()
Weg.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
Je maintiendrai :?
Deze gast meent bij bijna elke post van mij dit neer te moeten zetten na een conflict van enkele maanden terug.
Begin er langzaam moe van te worden...
edit: Je maintiendrai :?
Nog zo'n grappige vent
moet je dr natuurlijk ook niet op ingaan, dat werkt nietquote:Op zondag 1 mei 2011 22:20 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Kunnen jullie die reacties als ; 'GLC-topic, wachten op slotje' uit mijn topic verwijderen?
Tuurlijk lekker zeiken, maar kwalitatieve topics maken ? Ho, maar.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:20 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Kunnen jullie die reacties als ; 'GLC-topic, wachten op slotje' uit mijn topic verwijderen?
Dat is jouw taak toch al? Fagquote:Op zondag 1 mei 2011 22:30 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
Tuurlijk lekker zeiken, maar kwalitatieve topics maken ? Ho, maar.
Ga Socios pijpe ofzo
Pertinent onwaar.quote:
Dankquote:Op zondag 1 mei 2011 22:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
moet je dr natuurlijk ook niet op ingaan, dat werkt niet
Doorgaans zijn ze ook wel slecht hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 23:32 schreef linpunt het volgende:
Guys, GLC bashen omdat het GLC is wel heel makkelijk of niet?
Als je eens een keer naar haar topics zou kijken zonder echt te kijken dat ze de TS is, geef je het misschien nog een kans.
ja klopt, maar om nou bij voorbaat al "GLC-topicquote:
neuj, als ze kut doet zeg ik ook dat het kut is, maar om bij voorbaat haten is kinderachtig.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vrouwen
Openlijk je haat uiten en het dan toch weer voor haar opnemen terwijl je stiekem geniet van hoe ze voor schut word gezet
Het is het zoveelste topic daarover en uiteindelijk worden er wat YouTube-filmpjes en wat lyrics geplaatst. Om het feest gelemaal compleet te maken worden 'tegenstanders' ervan beticht wolvenshirts te dragen. Dat kennen we inmiddels wel.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:52 schreef richnigger het volgende:
Dat mijn klacht toevallig over muziek gaat betekent niet dat het in MUZ thuis hoort, LudoSanders.
Een aardig oeuvre van de beste man. De rest van z'n posthistorie vind ik ook niet echt vol staan met kwalitatieve hoogstandjes.quote:
Ik heb zijn reacties verwijderd. Thanks!quote:Op maandag 2 mei 2011 06:01 schreef Arguru het volgende:
Een aardig oeuvre van de beste man. De rest van z'n posthistorie vind ik ook niet echt vol staan met kwalitatieve hoogstandjes.
graag even actie tegen deze gebruikerquote:Op maandag 2 mei 2011 10:36 schreef Otis2.0 het volgende:
wise die even de mongool komt uithangen om de tijd op zijn tyfussaaie kutkantoor te doden.
Niet zo piepen. Actie -> Reactie.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:39 schreef wise het volgende:
graag even actie tegen deze gebruiker
totaal niet relevant voor dat topic.
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:00 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Niet zo piepen. Actie -> Reactie.
Verschrikkelijke user idd, verdiend een nieuwe, langere ban imoquote:Op maandag 2 mei 2011 20:44 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Bin Laden is dood. (Ik ben verdrietig).
Lijkt opnieuw niets van zijn ban geleerd te hebben.
Dicht.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:59 schreef wise het volgende:
Superdudes en zeekoeien
bodybuild/fitness topic.
Dan is de klacht niet goed begrepen. De quotes zijn functioneel en illustratief, ik kan ze anonimiseren.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:37 schreef wise het volgende:
Dragers van het klassenboek
klagen over fok en users. Kan niet he
Er staan nog steeds linkjes naar mijn posts. Erg storend, kan je hiermee ophouden?????????quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:40 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Dan is de klacht niet goed begrepen. De quotes zijn functioneel en illustratief, ik kan ze anonimiseren.
Edit: net geanonimiseerd. Dat wise niet begrijpt dat de klacht niet over fok! of users gaat maar over een gedragsprincipe (dat ook manifest is in fok!) ligt aan zijn sociaal, cultureel of menselijk kapitaal, daar kan ik niets aan doen.
Die in de openingspost kan ik niet meer veranderen. Linkjes aangepast. "Verder mag je me dat gewoon direct vragen of via PM, laten we Feedback niet bevuilen!"quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Er staan nog steeds linkjes naar mijn posts. Erg storend, kan je hiermee ophouden?????????
Ging ook om de quotes in de OP. Kunnen de mods meteen meelezen. Bedankt voor het aanpassen in ieder geval.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:52 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Die in de openingspost kan ik niet meer veranderen. Linkjes aangepast. "Verder mag je met dat gewoon direct vragen of via PM, laten we Feedback niet bevuilen!"
Een linkje zou handig zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:33 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Mogen de reacties van HetNieuweGezicht uit mijn topic?
Had al zo'n vermoeden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:36 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Sorry, hierzo: Helaasch pindakaas
Deze reactie snap ik nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Had al zo'n vermoeden.
Trolletje is even met vakantie.
Dat ze even niet meer kan reageren.quote:
het laatste is slowchat omdat ik uit moet leggen dat ik het niet persoonlijk bedoel, maar het begin is gewoon het geven van mijn mening op jóuw topic, daar is niets mis mee.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:37 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Helaasch pindakaas
Pff mag die slowchat van linpunt ook uit mijn topic?
Die slowchat van je beslaat wel meer dan één reactie.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:44 schreef linpunt het volgende:
[..]
het laatste is slowchat omdat ik uit moet leggen dat ik het niet persoonlijk bedoel, maar het begin is gewoon het geven van mijn mening op jóuw topic, daar is niets mis mee.
ik had het ook alleen over het eerste stuk dat gewoon een post was en nog geen sc.. tja..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:53 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Die slowchat van je beslaat wel meer dan één reactie.
Dus mods, mag het eruit?
Onnodig gescheldquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:35 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dit.
Flikker eens op met die verzonnen aandachtsgeile kuttopics, vuile hoer dat je bent. Gadverdamme zeg, bah.
Die lees ik al standaard nieteens meer omdat het alleen maar over haar zelf gaat en socios op haar zit te geilen constantquote:
Is inmiddels van het forum verdwenen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:41 schreef stevenmac26 het volgende:
Calypso.
Hoeveel schijttopics gaat deze gast nog maken
Zeg dat dan en laat dat kinderachtige homofiel geroep achterwege. Kleuter.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:04 schreef porsche1 het volgende:
Ik heb de OP allang gelezen.
Al voordat ik poste.
Misschien ziet de mevrouw de TS niet zitten omdat hij toch wel lelijk ofzo was en daarom zette ze niet door. De relatie was maar een smoes...
Opa
quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Zeg dat dan en laat dat kinderachtige homofiel geroep achterwege. Kleuter.
Door je taalgebruik is het topic vrijwel meteen veranderd in een zooi bagger en slowchat.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:56 schreef Stuurver het volgende:
Waarom gaan de topics waar moeite in gestopt wordt op slot en die topics waar de OP uit niet meer dan een regel bestaat blijft open?
Neem bijvoorbeeld mijn topic Pokemongevecht in de trein loopt bijna uit in vuistgevecht
En dat schelden hoort gewoon bij de KLB cultuur ik snap niet dat de mods nu ineens moeilijk hierover gaan doen
Schoonmaak actie gehouden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Mensen die Charizard niet de bazigste pokemon vinden topic gaat sowieso al nergens over. Gebruiker Gary_Oak moet helaas weer extra kinderachtig doen met zijn vieze plaatjes
Spammen??quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:31 schreef Spouwerranger het volgende:
T-Mobile
Iemand is flink aan het spammen in dit topic.
nergens voor nodig dacht ik zoquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:47 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Denken dat deze topic echt is...In Brabant hebben wij vakantie lamlul.
Ja, vandaar de slotjes op zijn topics.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:13 schreef Schalks. het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/340286
Deze user zal jullie vast niet ontgaan zijn.
Deze zul je moeten doorsturen aan een FA, daar kunnen wij niets aan doen. Dus Snakey, Biogarde, Remlof of Netsplitter.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:23 schreef squatt3r het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met PM's vol bagger? (ik heb geen interesse om ze te versturen, maar ontvang soms een diarree aan (scheld)woorden).
Ik ben je schoonmaker niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:33 schreef squatt3r het volgende:
Mag hier een slotje op? Het spijt mij.
Daarnaast hoop ik dat overwogen kan worden hier een slotje op te zetten. Ik was kinderachtig en zal het niet meer in deze hardnekkige vorm doen.
Oh sorry, zo zag je er wel uit. Goodluck_Charm plaatst hier voortdurend verzoeken die worden gehonoreerd, terwijl die verzoeken toch echt anders (lomper) van aard zijn.quote:
Goodluck_Charm is dan ook geen irritante, `stoere´ e-bink.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:40 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Oh sorry, zo zag je er wel uit. Goodluck_Charm plaatst hier voortdurend verzoeken die worden gehonoreerd, terwijl die verzoeken toch echt anders (lomper) van aard zijn.
Dat zit 'm in het feit dat ik een poesje hebquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:40 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Oh sorry, zo zag je er wel uit. Goodluck_Charm plaatst hier voortdurend verzoeken die worden gehonoreerd, terwijl die verzoeken toch echt anders (lomper) van aard zijn.
Ik heb je genomineerdquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:42 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Goodluck_Charm is dan ook geen irritante, `stoere´ e-bink.
fixedquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:44 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dat zit 'm in het feit dat ik verzin dat ik een poesje heb
Doe dat. Ik vond het al zo zielig dat jij in elk topic aan het roeptoeteren bent maar niemand aandacht aan jouw mening besteedquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jaaaah, laten we een topic openen dat we niet genoeg aandacht krijgen
Nee, niet als je 'm gewoon netjes betaald. Sloeberquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Krijg ik dan geen ruzie met je pooier Soos ?
Mannen die niet weten dat ik een prinses benquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat ?!1 Moet ik ook nog betalenBetaal jij mij maar
![]()
Vrouwmensen die denken dat ze mij gratis mogen pijpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |