http://www.meldmisdaadanoniem.nl/quote:Op maandag 11 april 2011 23:26 schreef stevenmac26 het volgende:
ik heet tristan en ik bezoek binnekort ook jouw plaatstelijke winkelcentrum dus pas op
Dat heb ik even doorgegeven aan de technische recherche.quote:Op maandag 11 april 2011 23:26 schreef stevenmac26 het volgende:
ik heet tristan en ik bezoek binnekort ook jouw plaatstelijke winkelcentrum dus pas op
waarom ben je nog geen mod?quote:Op maandag 11 april 2011 23:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Zo. Quote. Forward Polizei.quote:Op maandag 11 april 2011 23:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Hij heeft ook zwaargewonden ed. gemaakt en wie zegt dat ie sommige mensen niet vaker dan 1 keer geraakt heeft?quote:Op maandag 11 april 2011 23:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Die gast zouden ze z'n lidmaatschap bij die schietvereniging ook gelijk in moeten trekken, 100x schieten er maar 6 x raken
Omdat ik tristan heet denk ikquote:
En niet te vergeten zijn k/d ratioquote:Op maandag 11 april 2011 23:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hij heeft ook zwaargewonden ed. gemaakt en wie zegt dat ie sommige mensen niet vaker geraakt heeft?
Nee.quote:Op maandag 11 april 2011 23:27 schreef stevenmac26 het volgende:
mag ik als tristan zijnde geen winkelcentrums/centra's bezoeken ofzo?
Ja fucking op een schietclub zitten, honderden kogels afvuren en maar 6mensen kunnen doodschietenquote:
Heb je een wapenvergunning toevallig? Grote praatjes vullen geen gaatjes kerol.quote:Op maandag 11 april 2011 23:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja fucking op een schietclub zitten, honderden kogels afvuren en maar 6mensen kunnen doodschieten
Zelfs mijn nichtje van 5 doet het beter met mw2
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |