bron: GeenStijlquote:UPDATE: Politie wil niks zeggen over briefje dat door dader zou zijn achtergelaten. Ook niet over zijn vermeende drugsgebruik.
Als de doorslag van Klink in 2008 om paddo's te verbieden een toerist (!) is geweest die uiteindelijk nieteens paddo's gebruikt bleek te hebben, vrees ik het ergstequote:Op zaterdag 9 april 2011 18:07 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Je maakt je al kwaad om een aanname van jouw kant.
Verbeterd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
bron: GeenStijl
Vermeende drugsgebruik. En ja hoor, ik zie 't alweer gebeuren. Zo gaat het immers altijd. Zo ook nu. Politici die een totaalverbod op drugs willen zullen dit incident..
Moment.
Definitie van incident = vervelende gebeurtenis die plotseling plaatsvindt
..zeker aanhalen als 'valide' argument om dit totaalverbod te kunnen realiseren. Als eventueel bekend wordt dat 'ie ook computerspelletjes in zijn vrije tijd speelde zijn de rapen al helemaal gaar.
De beste smiley om mijn emotie te verwoorden zou op dit momentzijn.
Er is slechts een emoticon aangepast. Op spelfouten heb ik niet gelet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ellendeling, zit ik m'n eigen post voor niets opnieuw te lezen.
"drugs slechter is dan alcohol"quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:37 schreef cvboer het volgende:
[..]
Verbeterd.
Des te erger zijn al die drugsgebruikers hier die weer eens volop in de ankers gaan en de zaak gaan verdedigen. En maar lopen janken dat teveel alcohol ook slecht is. Het is over het algemeen nu wel bekend dat drugs slechter is dan alcohol.
De eerste drugsgebruiker meldt zich..quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:46 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
"drugs slechter is dan alcohol"![]()
![]()
Serieuze reactie zal ik maar achterwege laten.
Je moet inderdaad drugsgebruiker zijn om te weten dat ten eerste drugs meervoud is, en ten tweede alcohol ook gewoon een drug is. Heel slim jongen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:47 schreef cvboer het volgende:
[..]
De eerste drugsgebruiker meldt zich..
Dat jij dergelijke teksten hier kan neerzetten zonder lachen kan ik me niet voorstellen. Jij weet net zo goed dat al die stuff/witte poeder of weet ik veel hoe die gore troep ook mag heten slechter is dan een biertje of andere drank.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:50 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Je moet inderdaad drugsgebruiker zijn om te weten dat ten eerste drugs meervoud is, en ten tweede alcohol ook gewoon een drug is. Heel slim jongen.
Maak er een nieuwsbericht van voor op de Frontpagequote:Het zou me niets verbazen als dit een complot is van de VVD en de PVV. Zij willen overal camera's, veel meer bevoegdheden voor de politie, volk onderdrukken etc. Dit is juist de gelegenheid om dergelijke dingen in te voeren, onder het mom van veiligheid
Waarom denk je dat? Het RIVM zegt van niet (als je het over cocaïne of speed hebt tenminste, maar waar staat dat dat de drug was die hij gebruikte?). Maar ik heb het nooit gebruikt en/of onderzocht dus ik kan daar niet over oordelen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:53 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat jij dergelijke teksten hier kan neerzetten zonder lachen kan ik me niet voorstellen. Jij weet net zo goed al die stuff/witte poeder of weet ik veel hoe die gore troep ook mag heten slechter is dan een biertje of andere drank.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:52 schreef Djeez het volgende:
Het zou me niets verbazen als dit een complot is van de VVD en de PVV. Zij willen overal camera's, veel meer bevoegdheden voor de politie, volk onderdrukken etc. Dit is juist de gelegenheid om dergelijke dingen in te voeren, onder het mom van veiligheid
Drugs/games/films landelijk verbannen is natuurlijk veel erger dan een handjevol doden ergens in één of ander drop. In Japan zijn er tienduizenden gedood, en in Libië en Ivoorkust komen elke minuut waarschijnlijk al meer mensen om dan vandaag in Alphen aan den Rijn.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:10 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Altijd 'grappig' om te zien dat de game/schiet/drugs freaks zich vooral druk lijken te maken om de gevolgen van het incident voor hun geliefde hobby, terwijl de slachtoffers nog warm zijn..
Ik heb ergens zwaar respect voor Tristan & Karst. Ondanks dat 24/7 de locaties van al onze telefoons wordt opgeslagen, ondanks dat je op alle rijkssnelwegen gemonitord wordt, ondanks dat al ons internetverkeer wordt opgeslagen toch aan Big Brother kunnen ontsnappen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:03 schreef Hoogheid het volgende:
verban computerspelletjes
verban drugs
verban drank
verban wapens
verban films
verban zwarte mercedessen
plaats op elke hoek een camera
plaats in elke straat een metaaldetector
meer DNA databanken
preventief telefoontappen
preventief opsluiten
preventief aanhouden
preventief achtervolgen
meer onbemande helikopters in de lucht
langzaaaam maar zeker!
Hoe voelt dat nou zo'n extra chromosoompje?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:37 schreef cvboer het volgende:
[..]
Verbeterd.
Des te erger zijn al die drugsgebruikers hier die weer eens volop in de ankers gaan en de zaak gaan verdedigen. En maar lopen janken dat teveel alcohol ook slecht is. Het is over het algemeen nu wel bekend dat drugs slechter is dan alcohol.
Volgens mij zijn er maar een handje vol mensen die ooit zullen zeggen dat dat zo is.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:21 schreef Hoogheid het volgende:
Niemand zegt ook dat het geen invloed heeft. Tuurlijk heeft het invloed. Beelden die in het journaal ziet ook, van een oorlog of wat dan ook. Maar is die invloed groot genoeg om grote limitaties op te leggen en wat men in films of games mag zien of doen? Ik zit er in ieder geval niet op de wachten om groen bloed te zien in een Rambo film en dat soort onzin zoals ze in Duitsland hebben/hadden.
Idd, zelfs de moordenaar van Pim Fortuyn was een blanke. Alleen de moordenaar van Theo van Gogh was een Marokkaan, de rest allemaal autochtone Nederlandersquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:23 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Wilders blijft volhouden dat de Islam het grote gevaar is, maar dit is al de zoveelste blanke die heel Nederland in rep en roer brengt.
Dat denk jij ja, al dat andere komt niet in het nieuws.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:29 schreef Djeez het volgende:
[..]
Idd, zelfs de moordenaar van Pim Fortuyn was een blanke. Alleen de moordenaar van Theo van Gogh was een Marokkaan, de rest allemaal allochtone Nederlanders
Bron?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:37 schreef cvboer het volgende:
[..]
Verbeterd.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:41 schreef stevenmac26 het volgende:
waren wel dikke actieknallers vandaag bij de appie en de c1000
alle autochtonen naar turkijequote:Op zaterdag 9 april 2011 20:57 schreef moonmovies het volgende:
OMG DE DADER HAD BLOND HAAR!!!!!11!!!!
VERBOD OP BLOND HAAR1!!!!1!1!!1
Dat is rond dinsdag al het geval. Er is altijd baas boven baas qua nieuws.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:31 schreef ouderejongere het volgende:
Straks, op 30 december in het NOS-jaaroverzicht zullen we allemaal weer denken "oja, dat hadden we ook dit jaar gehad, helemaal vergeten"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |