bron: GeenStijlquote:UPDATE: Politie wil niks zeggen over briefje dat door dader zou zijn achtergelaten. Ook niet over zijn vermeende drugsgebruik.
Als de doorslag van Klink in 2008 om paddo's te verbieden een toerist (!) is geweest die uiteindelijk nieteens paddo's gebruikt bleek te hebben, vrees ik het ergstequote:Op zaterdag 9 april 2011 18:07 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Je maakt je al kwaad om een aanname van jouw kant.
Verbeterd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
bron: GeenStijl
Vermeende drugsgebruik. En ja hoor, ik zie 't alweer gebeuren. Zo gaat het immers altijd. Zo ook nu. Politici die een totaalverbod op drugs willen zullen dit incident..
Moment.
Definitie van incident = vervelende gebeurtenis die plotseling plaatsvindt
..zeker aanhalen als 'valide' argument om dit totaalverbod te kunnen realiseren. Als eventueel bekend wordt dat 'ie ook computerspelletjes in zijn vrije tijd speelde zijn de rapen al helemaal gaar.
De beste smiley om mijn emotie te verwoorden zou op dit momentzijn.
Er is slechts een emoticon aangepast. Op spelfouten heb ik niet gelet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ellendeling, zit ik m'n eigen post voor niets opnieuw te lezen.
"drugs slechter is dan alcohol"quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:37 schreef cvboer het volgende:
[..]
Verbeterd.
Des te erger zijn al die drugsgebruikers hier die weer eens volop in de ankers gaan en de zaak gaan verdedigen. En maar lopen janken dat teveel alcohol ook slecht is. Het is over het algemeen nu wel bekend dat drugs slechter is dan alcohol.
De eerste drugsgebruiker meldt zich..quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:46 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
"drugs slechter is dan alcohol"![]()
![]()
Serieuze reactie zal ik maar achterwege laten.
Je moet inderdaad drugsgebruiker zijn om te weten dat ten eerste drugs meervoud is, en ten tweede alcohol ook gewoon een drug is. Heel slim jongen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:47 schreef cvboer het volgende:
[..]
De eerste drugsgebruiker meldt zich..
Dat jij dergelijke teksten hier kan neerzetten zonder lachen kan ik me niet voorstellen. Jij weet net zo goed dat al die stuff/witte poeder of weet ik veel hoe die gore troep ook mag heten slechter is dan een biertje of andere drank.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:50 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Je moet inderdaad drugsgebruiker zijn om te weten dat ten eerste drugs meervoud is, en ten tweede alcohol ook gewoon een drug is. Heel slim jongen.
Maak er een nieuwsbericht van voor op de Frontpagequote:Het zou me niets verbazen als dit een complot is van de VVD en de PVV. Zij willen overal camera's, veel meer bevoegdheden voor de politie, volk onderdrukken etc. Dit is juist de gelegenheid om dergelijke dingen in te voeren, onder het mom van veiligheid
Waarom denk je dat? Het RIVM zegt van niet (als je het over cocaïne of speed hebt tenminste, maar waar staat dat dat de drug was die hij gebruikte?). Maar ik heb het nooit gebruikt en/of onderzocht dus ik kan daar niet over oordelen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:53 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat jij dergelijke teksten hier kan neerzetten zonder lachen kan ik me niet voorstellen. Jij weet net zo goed al die stuff/witte poeder of weet ik veel hoe die gore troep ook mag heten slechter is dan een biertje of andere drank.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:52 schreef Djeez het volgende:
Het zou me niets verbazen als dit een complot is van de VVD en de PVV. Zij willen overal camera's, veel meer bevoegdheden voor de politie, volk onderdrukken etc. Dit is juist de gelegenheid om dergelijke dingen in te voeren, onder het mom van veiligheid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |