abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95848774
KPN wilt verdorie heffingen op applicaties gaan doen. Omdat mensen nu minder bellen en sms'en. Maar meer whatsappen, skypen en pingen etc. Dus nu wil de KPN over dat soort applicaties ook nog is kosten bereken.

Nu heb ik een lopend KPN abonnement dat in november afloopt en omdat het misschien nog niet voor oude abonnees geldt ontsnap ik misschien nog aan deze klote regeling.

Maar ik snap het ook niet helemaal. Kijk ik heb nu een abonnement met bellen en sms en internet. Dus ik betaal gewoon geld zodat ik kan bellen. Maar als ik niet bel betaal ik die kosten ook. En als ik niet sms betaal ik ook. Als ik nu sms via whatsapp waarom loopt KPN daardoor dan inkomsten mis?
Ik gebruik gewoon mijn internetbundel wat meer dan de sms en bel bundel maar ik snap niet waarom KPN daardoor inkomsten misloopt! Enige wat ik kan bedenken is dat je als klant nooit meer buiten je sms en bel bundel komt waardoor je geen geld hoeft te betalen van 'buiten' je bundel.
Kortom KPN is kut
  vrijdag 22 april 2011 @ 13:32:46 #2
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_95848818
alinea's TL;DR
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  vrijdag 22 april 2011 @ 13:33:41 #3
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_95848845
Tuurlijk geldt dat niet voor jou. Tenzij je gaat verlengen, dan wel. En als ze de voorwaarden wel aanpassen kun je kostenloos je abo opzeggen, dus zo dom zullen ze wel niet zijn.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 22 april 2011 @ 13:36:10 #4
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_95848921
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
  vrijdag 22 april 2011 @ 13:37:17 #5
341452 ecktebaazz
heeft bazen status
pi_95848955
KPN gaat failliet :')
Mensen trekken masaal weg van die teringbende :')
pi_95848976
Ja ik ga ook niet verlengen bij KPN dan ga mooi naar andere maatschappij maar waarom loopt de KPN inkomsten mis als mensen minder bellen.
Je hebt toch je abo afgesloten met bellen en sms waarvoor je betaalt?
En je neemt geen goedkope abo want dan moet je weer bijbetalen voor de telefoon.
pi_95849050
KPN is begonnen aan de ondergang. Ze hebben jaren lang veel te weinig geinvesteerd in ontwikkeling, maar blijkbaar genoeg uitgegeven, dat ze nu met achterlijke noodgrepen moeten komen... die hun laatste redding, tevreden klanten ivm een sterk netwerk, zal gaan afschrikken....
pi_95849062
ik mag leien dat andere providers dat niet gaan doen, dat betekend einde kpn. Kijk ze overal geld uit persen. SMS was vroeger gratis totdat het kk populair werd.
.
pi_95849123
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 13:40 schreef Golden_Pauper het volgende:
ik mag leien dat andere providers dat niet gaan doen, dat betekend einde kpn. Kijk ze overal geld uit persen. SMS was vroeger gratis totdat het kk populair werd.
10 Jaar geleden een presentatie van een KPN toppertje mogen aanschouwen die in geuren en kleuren vertelde dat we over 10 jaar alleen maar datablocks betaalden, en dat spraak gratis zou worden op het mobiele netwerk... er werd toen al wat lacherig over gedaan door velen in het publiek... nu gaan we dus al datablocks specificeren... ja, geneuzel in de marge, zo ongeveer een handelsmerk van KPN aan het worden...
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 22 april 2011 @ 13:42:45 #10
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_95849159
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')