is toch juist mooiquote:Op donderdag 21 april 2011 15:55 schreef the-it het volgende:
Heb ik (#*$()#$*#$ net een abbo afgesloten
stelletje uitmelkers die alleen hun eigen markt willen beschermen!![]()
![]()
![]()
Ik betaal al voor een internet bundel en dan straks ook nog per applicatie/soort
Heel fijn
Kpn = KUT
De OP quoten.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
is toch juist mooije abo loopt gewoon door onder de huidige voorwaarden hoor
en zoniet kun je kostenloos opzeggen
Inderdaad. Die iPhone onder de mobiele netwerken.quote:Mensen met KPN
Lekker teveel betalen voor wat je krijgt
Ze spelen samen onder 1 hoedje. kan niet anders.quote:De OPTA ziet geen problemen met de nieuwe abonnementsvormen van KPN, zegt woordvoerster Harriët Garvelink. "Dit betekent meer keuze voor de consument, die hiermee abonnementen kan nemen die beter bij het gebruik passen. Daarom juichen wij dit toe, mits de provider transparant is over de kosten."
Dat heb ik me ook al eens afgevraagd. Als iedereen een smartphone heeft is er geen enkel nut nog om een telefoon abbonement in stand te houden. 10 euro voor internet en de rest is bijna kosteloos.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:10 schreef AbXorb het volgende:
Ironisch genoeg zat ik me laatst nog te bedenken hoe lang het zou duren voordat mobiele aanbieders smartphone-apps zoals Ping, Whatsapp en Skype gaan blokkeren/betaald maken...
Niet lang dus, grove 3 dagen.
ja leuk allemaal, maar wat als je geen gebruik maakt van deze apps¿ Dat gaat klacht indienen worden. Bewijs maak dat ik het gebruikquote:Op donderdag 21 april 2011 16:22 schreef Masterboy het volgende:
SMS is bijna voor iedereen verleden tijd met de komst van WhatsApp & BBM dus de providers gaan daarop op afstemmen en denken dan aan een zogenaamde chat-heffing.Oftewel marketingtechnisch goed aangepakt door KPN.
Binnenkort volgt ook T-Mobile & Vodafone en de consumenten kunnen er verder niks aan doen.
eh vodafone wil het ook gaan doen. T-mobile nog geen reactie gegeven erop. Beter blijft T-mobile gewoon hoe het nu isquote:Op donderdag 21 april 2011 16:42 schreef Snoepje5 het volgende:
Wat een kut kpn. Gelukkig zit ik bij tmobile.
Nu gaat iedereen natuurlijk niet zn nieuwe abbo bij kpn afsluiten, maar bij vodavone en tmobile natuurlijk.
Nog minder winst voor kpn. Knurften.
dochteronderneming, dus jaquote:Op donderdag 21 april 2011 16:42 schreef Lakitu het volgende:
Ik ken niemand die bij KPN zit, welke jongere doet dat nou weerwel Hi natuurlijk, maar geldt dit daar ook voor?
Ja als t-mobile slim is houden ze het gratis, gaat iedereen overstappen naar T-mobile. win winquote:Op donderdag 21 april 2011 16:43 schreef wise het volgende:
[..]
eh vodafone wil het ook gaan doen. T-mobile nog geen reactie gegeven erop. Beter blijft T-mobile gewoon hoe het nu is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |