Ik heb een Voordeelurenabonnement en ik koop gewoon treinkaartjes met korting. Wellicht dat een kaartje naar Veendam aan het loket te koop is, in de kaartautomaat staat Veendam er echter niet tussen.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:26 schreef MisterSqueaky het volgende:
Socios heeft geen ov jaarkaart of landelijk NS abonnement - noch een OV chipkaart ?
Wauw. Je stelt me teleur.
Ja precies. Ik probeer het van de week nog maar een keer.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:27 schreef Proletariaat het volgende:
Erg vervelend, ik zou ook graag een keer een ritje over dit nieuwe traject willen maken.
Waarom check je niet gewoon in met je voordeelurenkaart ? Of is het een niet-NS trein ?quote:Op zondag 1 mei 2011 13:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb een Voordeelurenabonnement en ik koop gewoon treinkaartjes met korting. Wellicht dat een kaartje naar Veendam aan het loket te koop is, in de kaartautomaat staat Veendam er echter niet tussen.
Mensen die met een OV-Chipkaart reizen.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:30 schreef MisterSqueaky het volgende:
Waarom check je niet gewoon in met je voordeelurenkaart ?
Kaartjes naar andere stations van andere vervoerders dan NS zijn ook te koop in de kaartautomaat.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:30 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Komt dat niet omdat het een trein van arriva is ofzo? Dat je dus bij het arriva loket in Groningen een kaartje moet kopen?
Het was er anders vanochtend behoorlijk druk:quote:Op zondag 1 mei 2011 13:30 schreef Absurditeit het volgende:
Niemand wil naar Veendam en de inwoners werken op een lokale boerderij of zitten op de tuinbouwschool in het dorp, dus hoeven ook niet te reizen. Pure geldverspilling.
Niet weten dat dat de kortste looproute is van de buurt 'Klompenveld' naar de veemarkt 500 meter verderop.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Het was er anders vanochtend behoorlijk druk:
[ afbeelding ]
(Foto niet door mij gemaakt)
Er is even over een heropening van station Lisse gesproken maar dat is (voorlopig) van de baan. Wel is station Sassenheim inmiddels heropend.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:37 schreef MisterSqueaky het volgende:
Wordt station Lisse overigens ook eindelijk weer eens heropend ? Lijkt mij veel leuker
Station IJmuiden is definitief verleden tijd, het spoor is of wordt daar zelfs opgebroken...quote:En IJmuiden mag trouwens ook wel weer. Lekker zwemmen in de Hoogovenzee.
Veendam heeft `de mazzel´ dat er al spoor lag ten behoeve van goederentreinen. Na enkele aanpassingen is het weer geschikt voor de reizigersdienst.quote:Op zondag 1 mei 2011 13:39 schreef Shispeed het volgende:
dit vind ik niet eerlijk, waarom krijgt dat gat wel een treinstation? ik ken genoeg plekken die veel beter in aanmerking voor en treinstation zouden kunnen komen
Socios, ken jij écht alle stations in Nederland?quote:Op zondag 1 mei 2011 13:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Er is even over een heropening van station Lisse gesproken maar dat is (voorlopig) van de baan. Wel is station Sassenheim inmiddels heropend.
[..]
Station IJmuiden is definitief verleden tijd, het spoor is of wordt daar zelfs opgebroken...
preciesquote:Op zondag 1 mei 2011 13:43 schreef Socios het volgende:
[..]
Veendam heeft `de mazzel´ dat er al spoor lag ten behoeve van goederentreinen. Na enkele aanpassingen is het weer geschikt voor de reizigersdienst.
Maar ik ben het met je eens dat veel meer plaatsen in Nederland een station `verdienen´.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |