DIe zijn allang uit elkaar.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
damn Mila Kunis![]()
Wat moet ze toch met die drugs loser van home alone
Oeh echt nou dan heb ik wat gemist is ze happy singlequote:
Wat mij opvalt, jij post altijd heel veel, maar niemand reageert echt op jou... Maar toch blijf je door posten, waarom?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:41 schreef Geelman het volgende:
Whaha, ts wordt straks voor eeuwig geband omdat het een scheldende, antisociale autist is!
Weet ik veel, ik ken haar verder niet of zo.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oeh echt nou dan heb ik wat gemist is ze happy single
Voor de lol, autist.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:42 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Wat mij opvalt, jij post altijd heel veel, maar niemand reageert echt op jou... Maar toch blijf je door posten, waarom?
Jij blijft ademen, je hebt nog nooit fysiek contact gehad met enige vorm van leven behalve je rechter of linkerhand, waarom besta je nog?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:42 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Wat mij opvalt, jij post altijd heel veel, maar niemand reageert echt op jou... Maar toch blijf je door posten, waarom?
Touche!quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:43 schreef sciter het volgende:
[..]
Jij blijft ademen, je hebt nog nooit fysiek contact gehad met enige vorm van leven behalve je rechter of linkerhand, waarom besta je nog?
Doodsverwensing is ban!quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:43 schreef sciter het volgende:
[..]
Jij blijft ademen, je hebt nog nooit fysiek contact gehad met enige vorm van leven behalve je rechter of linkerhand, waarom besta je nog?
Het uitwijzen van feiten is geen doodverwensing.quote:
Nee, want het is duidelijk dat het een retorische vraagstelling was.quote:
Het probleem is dat hij alleen denkt dat hij beter is maar het niet daadwerkelijk is..quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:44 schreef Cazano het volgende:
als jij persoonlijk beter wordt, waarom ga je dan niet naar een beter team?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:40 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Ja Mila is echt lekker, jammer genoeg zijn er niet veel meisjes die op haar lijken, maar gelukkig zijn die dan weer niet blind aan één oog.
Nee, niet echt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:46 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Nee, want het is duidelijk dat het een retorische vraagstelling was.
Denken dat deze topic echt is...quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:46 schreef Geelman het volgende:
Ts, je faalt gewoon door dit topic aan te maken. Ga lekker naar je groepsgenoten en lees ze eens flink de les, laat eens even zien wie de baas is. Als autist is dat moeilijk maar geloof me ts, je zal je beter voelen. En wij hoeven je bagger niet meer aan te zien.
deze topicquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:47 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Denken dat deze topic echt is...In Brabant hebben wij vakantie lamlul.
Dit.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:48 schreef sciter het volgende:
[..]
deze topic
Net doen alsof het allemaal niet echt is gebeurd om een backfire topic te ontlopen
Waarom post je deze bagger dan ts? Als je dit topic verzonnen hebt, is er echt iets mis met je smaak en fantasie.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:47 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Denken dat deze topic echt is...In Brabant hebben wij vakantie lamlul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |