Was dat het maar, dan kon ik er nog iets aan doen.quote:
Jij bent zelf gewoon kanker dom. Jij mag dan wel fan zijn van Stalin maar hij niet van jou, hij nuked zo jou kut kop er af.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:33 schreef sciter het volgende:
Je bent gewoon dom, onsportief, je kan niet gamen en je bent waarschijnlijk niet sociaal vaardig om nieuwe vrienden te vinden.
Dit verklaart waarom je op het lager onderwijs zit.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:35 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Jij bent zelf gewoon kanker dom. Jij mag dan wel fan zijn van Stalin maar hij niet van jou, hij nuked zo jou kut kop er af.
Hier gaat het al mis. TS is antisociaal.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:35 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Jij bent zelf gewoon kanker dom. Jij mag dan wel fan zijn van Stalin maar hij niet van jou, hij nuked zo jou kut kop er af.
En dit, TS is gewoon autistisch.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:36 schreef Geelman het volgende:
[..]
Hier gaat het al mis. TS is antisociaal.
zij is veel leuker dan het meisje van modern family waarvan ik eerst dacht: "hu, is dat mila?"quote:
Klinkt als een plan.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:38 schreef Evenveel het volgende:
De tijd om op te staan als een leider, de groep om te vormen, te motiveren en van iedereen WINNAARS te maken.
Zoals een echte alfa-man natuurlijk.
http://translate.google.n(...)bent%20kanker%20dom.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:38 schreef sciter het volgende:
TS is verbaal niet vaardig genoeg en probeert zijn topic te redden door middel van plaatjes met vlees.
damn Mila Kunisquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:39 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
http://translate.google.n(...)bent%20kanker%20dom.
Ja Mila is echt lekker, jammer genoeg zijn er niet veel meisjes die op haar lijken, maar gelukkig zijn die dan weer niet blind aan één oog.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:38 schreef linpunt het volgende:
[..]
zij is veel leuker dan het meisje van modern family waarvan ik eerst dacht: "hu, is dat mila?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |