quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mannen die dit niet willen lezen omdat ze denken allemaal natuurtalenten te zijn
Nee, ik ken het al uit m'n hoofd. Zo saai. Net alsof ik kijk naar een tekst die me uitlegt hoe ik moet optellen en aftrekken (hihi, aftrekken).quote:
Ik durf best te zeggen van mezelf dat ik dat prima kanquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mannen die dit niet willen lezen omdat ze denken allemaal natuurtalenten te zijn
Weetjewat, als jij nou ff die .gifje post dat je zoe heeul langzaam je vagina intreed, dan toont Krentebol haar foto waar ze zo'n vibo in haar vagina stopt, met zo'n klein mini-vibotje die er aan vast zit voor haar anus of clitje!quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:22 schreef Breathtaking het volgende:
Goh, beste naamtopic dat ik ooit heb gehad hoor!
4vingers wel?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:23 schreef Breathtaking het volgende:
Overigens past er geen vuist in mn vagina bij mijn weten. En dat is ook niet echt iets waar ik naar verlang ofzo!
Zeker wetenquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:23 schreef Breathtaking het volgende:
Overigens past er geen vuist in mn vagina bij mijn weten. En dat is ook niet echt iets waar ik naar verlang ofzo!
Hahahaquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:23 schreef Lakitu het volgende:
Late reaction;
[..]
Nee, ik ken het al uit m'n hoofd. Zo saai. Net alsof ik kijk naar een tekst die me uitlegt hoe ik moet optellen en aftrekken (hihi, aftrekken).
ECHTquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zeker wetenOp pagina 23 leren ze hoe het wel wil
Ik heb niet zulke grote vuisten. We kunnen het een keertje uitproberen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:23 schreef Breathtaking het volgende:
Dat laatste.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Weetjewat, als jij nou ff die .gifje post dat je zoe heeul langzaam je vagina intreed, dan toont Krentebol haar foto waar ze zo'n vibo in haar vagina stopt, met zo'n klein mini-vibotje die er aan vast zit voor haar anus of clitje!
Net een hotdawg.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:26 schreef RickoKun het volgende:
NGNGNGNGGNGNGNGNNNNNNNNNNGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Wat is de toegevoegde waarde?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb niet zulke grote vuisten. We kunnen het een keertje uitproberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |