quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mannen die dit niet willen lezen omdat ze denken allemaal natuurtalenten te zijn
Nee, ik ken het al uit m'n hoofd. Zo saai. Net alsof ik kijk naar een tekst die me uitlegt hoe ik moet optellen en aftrekken (hihi, aftrekken).quote:
Ik durf best te zeggen van mezelf dat ik dat prima kanquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mannen die dit niet willen lezen omdat ze denken allemaal natuurtalenten te zijn
Weetjewat, als jij nou ff die .gifje post dat je zoe heeul langzaam je vagina intreed, dan toont Krentebol haar foto waar ze zo'n vibo in haar vagina stopt, met zo'n klein mini-vibotje die er aan vast zit voor haar anus of clitje!quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:22 schreef Breathtaking het volgende:
Goh, beste naamtopic dat ik ooit heb gehad hoor!
4vingers wel?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:23 schreef Breathtaking het volgende:
Overigens past er geen vuist in mn vagina bij mijn weten. En dat is ook niet echt iets waar ik naar verlang ofzo!
Zeker wetenquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:23 schreef Breathtaking het volgende:
Overigens past er geen vuist in mn vagina bij mijn weten. En dat is ook niet echt iets waar ik naar verlang ofzo!
Hahahaquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:23 schreef Lakitu het volgende:
Late reaction;
[..]
Nee, ik ken het al uit m'n hoofd. Zo saai. Net alsof ik kijk naar een tekst die me uitlegt hoe ik moet optellen en aftrekken (hihi, aftrekken).
ECHTquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zeker wetenOp pagina 23 leren ze hoe het wel wil
Ik heb niet zulke grote vuisten. We kunnen het een keertje uitproberen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:23 schreef Breathtaking het volgende:
Dat laatste.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Weetjewat, als jij nou ff die .gifje post dat je zoe heeul langzaam je vagina intreed, dan toont Krentebol haar foto waar ze zo'n vibo in haar vagina stopt, met zo'n klein mini-vibotje die er aan vast zit voor haar anus of clitje!
Net een hotdawg.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:26 schreef RickoKun het volgende:
NGNGNGNGGNGNGNGNNNNNNNNNNGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Wat is de toegevoegde waarde?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb niet zulke grote vuisten. We kunnen het een keertje uitproberen.
Niks, maar dat maakt niet uitquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat is de toegevoegde waarde?
Je zou dit toch maar bedacht hebbenquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:29 schreef Breathtaking het volgende:
If you've just finished my favorite 69, do some serious kissing. Taste your own juices as her tongue brings traces of it into your mouth while your tongue passes her woman's essence to her taste buds. Taste the delicious mixtures as your tongues dart back and forth, mixing the sweet cunt and cock sex juices in your mouths. Who knows what new pleasures this could lead to as your passions begin to rebuild.
Grote fantasie he, ik verdenk remlof ervan!quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je zou dit toch maar bedacht hebben
Ehm. Mijn vuist in jouw vagina?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat is de toegevoegde waarde?
Ja en dus? Is een paar vingers of een penis niet goed genoegquote:
Maar dat wist je toch al lang?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:32 schreef Breathtaking het volgende:
The Art of Fellatio or How to Suck Cock
Introduction
Zoooo, nu komen we bij het goede deel!
Ik persoonlijk liever iemand die maar 1 vingertje d'r in heeft gehadquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja en dus? Is een paar vingers of een penis niet goed genoeg? Je hebt liever iemand die uitgewoond is door vuisten (!?!?) in dr kut?
Ik duw dan altijd even mijn neusje naar binnen. Vooral als ik verkouden ben is dat lachen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:33 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind 69 maar naar, zit je daar voor die poepert met je neus.
hhiquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lijkt me goddelijk heroinjunk.
Ik dol maar wat, van vuisten komen alleen maar slechte dingen. Dan is ie niet meer strak ensow. En dan komen de ouders van het kindje erachter.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja en dus? Is een paar vingers of een penis niet goed genoeg? Je hebt liever iemand die uitgewoond is door vuisten (!?!?) in dr kut?
dagdag?quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:33 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind 69 maar naar, zit je daar voor die poepert met je neus.
Geile placenta.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
LUISTER NIET NAAR BREATHTAKING!!!!!!!!!!!!! ALS JE DIT NAMELIJK DOET KRIJG JE DIT IN JE BEK GEPERST DOOR HAAR VAGINE!!!!
[ afbeelding ]
Ja, bijna dagdagquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik dol maar wat, van vuisten komen alleen maar slechte dingen. Dan is ie niet meer strak ensow. En dan komen de ouders van het kindje erachter.
[..]
dagdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |