dan zet je in je motivatiebrief toch gewoon dat je geld nodig hebt en waarom je specifiek bij dàt bedrijf wilt werken?quote:Op donderdag 28 april 2011 08:23 schreef Psy-freak het volgende:
Bah! Waarom een motivatiebrief schrijven voor een administratieve functie? Ik wil gewoon geld ja?
Kom op, ik solliciteer niet naar account manager.
Klacht: overdreven moeten schrijven voor een bagger functie.
Anti-klacht: uitzendmeisjes zijn vaak lekker
Dat werkt nietquote:Op donderdag 28 april 2011 08:37 schreef Misan het volgende:
[..]
dan zet je in je motivatiebrief toch gewoon dat je geld nodig hebt en waarom je specifiek bij dàt bedrijf wilt werken?
dan doe je alleen dat laatste en zet je erbij waarom je voor die functie kiest in plaats van voor een andere functiequote:
Ik kan het wel maar de klacht is dat het onzin is.quote:Op donderdag 28 april 2011 08:47 schreef Misan het volgende:
[..]
dan doe je alleen dat laatste en zet je erbij waarom je voor die functie kiest in plaats van voor een andere functie
Da's wel een goed idee.quote:
combi-kogel-poeder-briefquote:Op donderdag 28 april 2011 08:46 schreef Geelman het volgende:
Stuur gewoon een kogelbrief, veel effectiever!
voor jou tien anderenquote:Op donderdag 28 april 2011 08:48 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik kan het wel maar de klacht is dat het onzin is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |