Dramatisch. Terwijl hij bij PSV wel goed speelde.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:38 schreef GGMM het volgende:
Matige keeper. In Engeland totaal door de mand gezakt.
En door het ijs gevallen bovendien.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:38 schreef GGMM het volgende:
Matige keeper. In Engeland totaal door de mand gezakt.
Dat was hem, thnx.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:39 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
En door het ijs gevallen bovendien.
Die schopt gewoon over de balquote:
Ik ben je moeder niet, die je elke avond rimt voor het slapen gaan. Pauper.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:47 schreef schavuit1986 het volgende:
Voetbal![]()
Laat je toch in je kont plassen TS.
Hij keept gewoon goed, alleen die knullige fouten die hij maakt zorgen ervoor dat hij totaal niet meer gewaardeerd wordt in Engeland. Kijk Twitter er maar eens op na.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:01 schreef Chicha het volgende:
Hij heeft wel goede partijen gekeept maar hij is bij Tottenham bij lange na niet zo populair als hij bij Psv was
Ik blijf het een goede keeper vinden maar inderdaad afentoe van die klunzige ballen. Anderzijds vind ik afentoe dat er ook te zwaar aan gewogen wordt. Veldspelers maken fout op fout en wanneer een keeper dat doet dan is het wel vaak bepalend.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Hij keept gewoon goed, alleen die knullige fouten die hij maakt zorgen ervoor dat hij totaal niet meer gewaardeerd wordt in Engeland. Kijk Twitter er maar eens op na.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |