Vorige week was ik 72 uur op EXTREME survival in de Veluwe!

. Tijdens een rondleiding van gids raakte ik van het pad af en was ik verdwaald! Toen ik de weg terug zocht liep ik door een gevaarlijke onherbergzame terrein door het blubber moeras en de dicht gegroeide bossen!
Tijdens de EXTREME SURVIVAL maakt ik een SURVIVAL hut in de dichtbegroeide bossen van takken, gras en riet om te kunnen overleven! Daarna had ik een SURVIVAL vuur gemaakt en ging ik op jacht!
De jacht had mij veel eten opgeleverd! Ik had met mijn blote handen een duif en een buizerd gevangen!Op mijn SURVIVAL vuur had ik de duif en de buizerd geroosterd! Ik moest iets eten want ik had geen idee hoelang ik in de Veluwe zou zijn! Smaakte erg lekker!
Na 71 uur van SURVIVAL had ik het voetpad waar ik met de gids op liep gevonden! Een uur later was ik thuis en had ik de EXTREME SURVIVAL overleefd! !

Dit dankzij mijn SURVIVAL SKILLS!
De SURVIVAL vond ik niet erg, maar ik had wel een klacht!
KLACHT 1: Mijn splinternieuw schoenen zijn vernield door de modderen de giftige dampen van het moeras in de Veluwe!
Anti-Klacht: Niemand had mij als vermist opgegeven! Iedereen wist dat ik gruwelijke SURVIVAL SKILLS heb!
[ Bericht 0% gewijzigd door MuVo op 28-04-2011 13:07:56 ]