ik moet daar werken..quote:Op woensdag 13 april 2011 19:31 schreef TheFrankey het volgende:
nog erger: mensen die naar de autorai gaan
Ik ook, waar werk je? Als showbabe?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:33 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik moet daar werken..
en daarna maar KFC halen dacht ik zo ^^
morgen niet iig, morgen sta ik voor groene stroom.. jij?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:33 schreef Echtjammer het volgende:
[..]
Ik ook, waar werk je? Als showbabe?
Ah dus jij valt mensen lastig met die onzinaanbiedingen?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:37 schreef linpunt het volgende:
[..]
morgen niet iig, morgen sta ik voor groene stroom.. jij?
Presentator voor Fordquote:Op woensdag 13 april 2011 19:37 schreef linpunt het volgende:
[..]
morgen niet iig, morgen sta ik voor groene stroom.. jij?
nee hoor, ze komen naar mij toe en geven mij hun idee, dan kunnen ze crap winnen. Zou mij een zorg zijn als ze niet kwamen.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Ah dus jij valt mensen lastig met die onzinaanbiedingen?
hehe, nice, gaat t interessant worden?quote:
Verhaaltjes over het bekende goedkoper rijden, en hoe mooi de auto wel niet is bla bla bla.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:38 schreef linpunt het volgende:
[..]
nee hoor, ze komen naar mij toe en geven mij hun idee, dan kunnen ze crap winnen. Zou mij een zorg zijn als ze niet kwamen.
[..]
hehe, nice, gaat t interessant worden?
loop ook even een rondje langs mij dan, en neem een hamburger meequote:Op woensdag 13 april 2011 19:40 schreef Echtjammer het volgende:
[..]
Verhaaltjes over het bekende goedkoper rijden, en hoe mooi de auto wel niet is bla bla bla.
Ik ben trouwens geen presentator, er werd mij gevraagd er rond te lopen er praatjes te verkopen aan mensen.. en ze lokken naar de stand, voor Ford uiteraard.
Ben je er Zaterdag ?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:41 schreef linpunt het volgende:
[..]
loop ook even een rondje langs mij dan, en neem een hamburger mee
Oke ik ben er Zaterdag, wat heb je aan ? Krijgt gij van mij een burgert !quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |