Volbloed Nederlanders bestaan nu al zo goed als niet meerquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:31 schreef Phantomesse het volgende:
En de bazen van de wereld. Blank wordt met de jaren sowieso kleiner en gekleurd groter. Straks over 1000 jaar is het uniek als je volbloed Nederlands bent ofzoIs wel zo eerlijk als je kijkt naar de geschiedenis, westerlingen zijn goed met wapens, negers met hun zwans. Chinezen zijn er toch meer dan genoeg van dus die blijven wel in stand zo.
Als ik de vader was, zal ik maar heel snel een DNA test doenquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:22 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Bij iemand in de klas gezeten die een broer met rood haar had. Echt de hele familie blond-blond, tegen het witte aan, behalve hij.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:17 schreef Wing het volgende:
[..]
Als ik de vader was, zal ik maar heel snel een DNA test doen
Ja, inderdaadquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:19 schreef n0ir het volgende:
Een IQ-test lijkt me weinig over je familiebanden vertellen.
Hij schijnt wel fucking slim te zijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:45 schreef Sapstengel het volgende:
Sowieso Marilyn Manson. Wat een lelijke gast.
vies vind ik eerder vet uitziend ongewassen haar. Kroeskrulletjes hebben is echt niet vies,quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Van die Mickey Mouse-kapsels zijn juist lelijk en vies.
Verder niks tegen kleine neger/moccababies, maar dat haar is gewoon vies.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:47 schreef Toempf het volgende:
Dat deze nog niet voorbij gekomen is zegBij mij zou ze beter af zijn
[ afbeelding ]
Dit zijn toch niet echt foute gasten? Juist eerder een beetje sullig.quote:
Zij heeft een rijke pappa, hij heeft een rijke pappa, jij hebt een rijkere pappa?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:47 schreef Toempf het volgende:
Dat deze nog niet voorbij gekomen is zegBij mij zou ze beter af zijn
[ afbeelding ]
Kwaliteitspostquote:Op maandag 25 april 2011 20:58 schreef be-strong het volgende:
Ooit bij biologieles gehoord dat twee donkere mensen wel een blank kindje kunnen krijgen (kans is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg klein)
Toen vroeg een blond meisje heel enthousiast "en twee blanken kunnen die een donkere baby krijgen???" antwoord: nee dat kan niet
Jij bent geen man johquote:Op woensdag 20 april 2011 18:54 schreef gogosweden het volgende:
Is wel zo, De mooiste chicks gaan altijd naar de "herrieschoppers" Wij nette mannen krijgen nooit iets lekkers te palen
Hoewel ik nu gelukkig van dat gezeik af ben omdat ik een enorm lieve en mooie vriendin heb
Die heeft nu al spijt van die ene wilde nachtquote:Op maandag 25 april 2011 20:58 schreef be-strong het volgende:
Ooit bij biologieles gehoord dat twee donkere mensen wel een blank kindje kunnen krijgen (kans is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg klein)
Toen vroeg een blond meisje heel enthousiast "en twee blanken kunnen die een donkere baby krijgen???" antwoord: nee dat kan niet
Vrouwen met een meningquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:19 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat er 1 donker gen bestaat? Nergens. Maar feitje blijft toch dat het sterker isuit een donkere vrouw zal nooit een blank kind komen, uit een blanke vrouw wel een donker kind. Zit toch in de genen, kneussie
Dat klopt gewoon nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:19 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat er 1 donker gen bestaat? Nergens. Maar feitje blijft toch dat het sterker isuit een donkere vrouw zal nooit een blank kind komen, uit een blanke vrouw wel een donker kind. Zit toch in de genen, kneussie
Haha jij bent zeker een mokka baby?quote:Op donderdag 21 april 2011 01:53 schreef Ozjifu het volgende:
[..]
K*nker op met je racisme, idioot. Dit is de 21e eeuw. Donder lekker op.
Ik heb een HEKEL aan racisten.
Deze user heeft een aardig baas-gehalte, in tegenstelling tot Phantomesse die zichzelf met iedere post alleen maar belachelijker maakt... wat zeer vermakelijk is overigensquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:24 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Nou, dat zeg je hier.
[..]
Ja, het enige wat je nu naar voren haalt zijn de huidskleurgenen, maar als je werkelijk te dom bent om te denken dat dat het enige genetische verschil is tussen blanken en zwarten heb je het niet op een rijtje. Tevens komt er een intermediaire kleur uit, dus bruinachtig, dat wil zeggen dat de genen voor de huidskleur enigszins intermediair zijn en dus niet dominant of recessief.
Dat je serieus nog probeert over genetica te discussiėren is echt niet om aan te zien.
Tevens, bron van het 'feitje' waaruit blijkt dat 'donkere genen' (waarvan ik ook wel even wil weten welke genen je dan bedoelt) sterker zijn?
Wel heel leuk al die aannames van je, maar je snapt toch ook zelf wel dat je er niks van bakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |