Nee das de Midden Oosterlingquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:15 schreef Phantomesse het volgende:
Uiteindelijk is Chinees ook gewoon het nieuwe blank.
Maar als je een neger pijpt lijkt het net of je een drol in je mond hebt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:31 schreef Phantomesse het volgende:
En de bazen van de wereld. Blank wordt met de jaren sowieso kleiner en gekleurd groter. Straks over 1000 jaar is het uniek als je volbloed Nederlands bent ofzoIs wel zo eerlijk als je kijkt naar de geschiedenis, westerlingen zijn goed met wapens, negers met hun zwans. Chinezen zijn er toch meer dan genoeg van dus die blijven wel in stand zo.
Veel negers gepijpt?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar als je een neger pijpt lijkt het net of je een drol in je mond hebt.
Geen. En als ik het zelf zou doen kan ik het zelf toch ook niet zien, heldere.quote:
Hoezo impliceer je dat "blank" de standaard en niet-gekleurd is? Dat is behoorlijk racistisch.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:31 schreef Phantomesse het volgende:
En de bazen van de wereld. Blank wordt met de jaren sowieso kleiner en gekleurd groter. Straks over 1000 jaar is het uniek als je volbloed Nederlands bent ofzoIs wel zo eerlijk als je kijkt naar de geschiedenis, westerlingen zijn goed met wapens, negers met hun zwans. Chinezen zijn er toch meer dan genoeg van dus die blijven wel in stand zo.
Gelukkig is niet dit hele topic al racistischquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:35 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hoezo impliceer je dat "blank" de standaard en niet-gekleurd is? Dat is behoorlijk racistisch.
Zeg domme snol. Tieft jij eens heel snel op met je getrol, er bestaat niet zoiets als '1 donker gen'.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:10 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hahaha ga anders even terug naar klas 3 van de middelbare of was je daar alleen maar onder je tafeltje met je witte pipi aan het spelen?Opletten he, donkere en rode gen zijn dominant. Het blanke ras is gemaakt om uit geroeid te worden door negers
![]()
Waar zeg ik dat er 1 donker gen bestaat? Nergens. Maar feitje blijft toch dat het sterker isquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:09 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Zeg domme snol. Tieft jij eens heel snel op met je getrol, er bestaat niet zoiets als '1 donker gen'.
Beter had jij even opgelet bij biologie op de middelbare school in plaats je in het wc hokje in elk gaatje te laten nemen.
Aanpassingsvermogen is een sterke eigenschap juist.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:19 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat er 1 donker gen bestaat? Nergens. Maar feitje blijft toch dat het sterker isuit een donkere vrouw zal nooit een blank kind komen, uit een blanke vrouw wel een donker kind. Zit toch in de genen, kneussie
Nou...quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:19 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat er 1 donker gen bestaat? Nergens. Maar feitje blijft toch dat het sterker isuit een donkere vrouw zal nooit een blank kind komen, uit een blanke vrouw wel een donker kind. Zit toch in de genen, kneussie
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:19 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dat zijn geen albino'squote:Op zaterdag 23 april 2011 20:22 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nou, dat zeg je hier.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:19 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja, het enige wat je nu naar voren haalt zijn de huidskleurgenen, maar als je werkelijk te dom bent om te denken dat dat het enige genetische verschil is tussen blanken en zwarten heb je het niet op een rijtje. Tevens komt er een intermediaire kleur uit, dus bruinachtig, dat wil zeggen dat de genen voor de huidskleur enigszins intermediair zijn en dus niet dominant of recessief.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:19 schreef Phantomesse het volgende:
Opletten he, donkere en rode gen zijn dominant.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:24 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Nou, dat zeg je hier.
[..]
Ja, het enige wat je nu naar voren haalt zijn de huidskleurgenen, maar als je werkelijk te dom bent om te denken dat dat het enige genetische verschil is tussen blanken en zwarten heb je het niet op een rijtje. Tevens komt er een intermediaire kleur uit, dus bruinachtig, dat wil zeggen dat de genen voor de huidskleur enigszins intermediair zijn en dus niet dominant of recessief.
Dat je serieus nog probeert over genetica te discussiėren is echt niet om aan te zien.
Tevens, bron van het 'feitje' waaruit blijkt dat 'donkere genen' (waarvan ik ook wel even wil weten welke genen je dan bedoelt) sterker zijn?
Wel heel leuk al die aannames van je, maar je snapt toch ook zelf wel dat je er niks van bakt?
hitler wildde de blonde/blauwe ogen mensch behoeden van uitsterven....quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:31 schreef Phantomesse het volgende:
Maar oke jullie winnenIk ga naar de stad latierr.
Ik ontleen ook totaal geen steun aan de bovenstaande foto's. En wat jij allemaal donker noemt, is een flinke generalisatie. Want donker kan bijvoorbeeld lichtbruin, bruin of bijv. echt heel donker zoals Oost Afrikanen hebben, inhouden. Dus het is ook niet zo gek dat er 'iets donkers' uitkomt. Ten eerste, omdat het sowieso intermediaire genen zijn, maar ook omdat wat jij donker noemt, wel zeer makkelijk is, aangezien er wel 20 varianten onder donker vallen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:30 schreef Phantomesse het volgende:
Oke, er zitten een paar falen tussenBij die trek ik het woord 'nooit' terug. Uitzonderingen heb je altijd, bij de aboriginals worden ook weleens blonde kindjes geboren. Toch is donker dominant in meer dan 99.9% van de gevallen, blijft een feit
![]()
Bovenstaande dingen zie je in 1 van de zoveel duizend gevallen, het is een afwijking.
Ach, je poging was leuk. Voortaan even inlezen voor je over genetica gaat praten, lieverd.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:31 schreef Phantomesse het volgende:
Maar oke jullie winnenIk ga naar de stad latierr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |