quote:
Welnee, zij was tof.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:24 schreef leeell het volgende:
in heroes vond ik haar ook al fucking irritant
wut?quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:34 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
wut?
en daarbij heeft ze allang een nieuwe neger inclusief mokkababy
maar negers zijn sowieso fout dus volgens jou?
heeft.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:07 schreef linpunt het volgende:
Doutzen krijgt hele mooie mokka-babies..
2008 belde...quote:Op donderdag 21 april 2011 00:20 schreef linpunt het volgende:
[..]
Jort was eerst toch ook met Georgina Verbaan?
Moet zij toch lekker zelf wetenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:42 schreef Patrickovik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze dan.. Ik vind het gewoon doodzonde dat een mooie Friese meid aan z'n negroïde paal wordt geregen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K*nker op met je racisme, idioot. Dit is de 21e eeuw. Donder lekker op.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:42 schreef Patrickovik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze dan.. Ik vind het gewoon doodzonde dat een mooie Friese meid aan z'n negroïde paal wordt geregen.
Meh het is vooral onzekerheid over het formaat van zijn eigen geslacht en het gevoel dat hij zelf nooit een mooie dame kan versieren omdat hij geen 'negroïde paal' heeft wat hier speelt. Geen racisme.quote:Op donderdag 21 april 2011 01:53 schreef Ozjifu het volgende:
[..]
K*nker op met je racisme, idioot. Dit is de 21e eeuw. Donder lekker op.
Ik heb een HEKEL aan racisten.
Negers schijnen vaak een redelijk grote dollo/swans/neukstaaf te hebben en daar houden vrouwen van.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:32 schreef hearmeout het volgende:
Haha ik vind vrouwen die op negers vallen ook echt belachelijk.
Hoezo wil je zo'n stoere neger met tattoo's als vriend?
Goed misschien zit er ook een stukje ingebouwd racisme bij in mensen... Heb het idee dat meer mensen er niet tegen kunnen als 'onze' mooi lieve blonde dames gepaald worden door onvriendelijk uitziende negers.
quote:Op donderdag 21 april 2011 01:53 schreef Ozjifu het volgende:
[..]
Doe ff normaal kneusje.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:25 schreef linpunt het volgende:
mensen die het hardst gillen dat het redonkeleus is dat blondines met chocolaatjes gaan eindigen zelf met dikke koeien of sterven een eenzame dood
Zeker, onbegrijpelijk dat zij met die Jort gaat...quote:
Wanneer geld spreekt luisteren vrouwen?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:08 schreef 12345r het volgende:
[..]
Zeker, onbegrijpelijk dat zij met die Jort gaat...
17 jaar ouder dan haar (en zij lijkt ook nog eens 5 a 10 jaar jonger dan dat ze is), kalend, niet dat ik iets tegen kalende mensen heb, ben ik zelf namelijk ook, maar dat vieze sluike haar
En hij praat nog eens verschrikkelijk kakkerig ook
![]()
Vrouwen... Ik kan ze maar niet begrijpen
Dit.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wanneer geld spreekt luisteren vrouwen?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:52 schreef manusjehatte het volgende:
Heeft iemand nog die foto van die 2 waarvan 1 een stijve piemel had toen ie met zijn nichtje op de foto stond?
Ik vond het altijd gewoon een leuke foto en wist niet waarom ie belachelijk gemaakt werd. Nu heb ik het van iemand gehoord en nu wil ik hem zien
ze heeft wel gelijk. Wat maakt het uit dat doutzen of andere nederlandse vrouwen negers leuker schijnen te vinden. We zijn allemaal mensen, en in elke groep zitten leuke en minder leukere.quote:
Mensen die doen alsof ze niet fappen op Marilyn Mansonquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:45 schreef Sapstengel het volgende:
Sowieso Marilyn Manson. Wat een lelijke gast.
Dit dus. Mijn hemel, wat triest.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:30 schreef Id_do_her het volgende:
Blanke mannen die zich in hun trots aangetast voelen als een blanke vrouw een zwarte vriend heeft.__
Nogal.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:52 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Dit topic heeft een hoog jaloezie-gehalte.
PhyllonJoy Phyllon Joyquote:
Oh maar als iemand in je weg loopt noem je hem zeker wel kanker kaaskopquote:Op donderdag 21 april 2011 01:53 schreef Ozjifu het volgende:
[..]
Damn, dat heeft die gast toch wel goed gedaan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:29 schreef gamezz het volgende:
[ afbeelding ]
met
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Deze mogen hier ook niet ontbreken.
Nice guys finish last.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:54 schreef gogosweden het volgende:
Is wel zo, De mooiste chicks gaan altijd naar de "herrieschoppers" Wij nette mannen krijgen nooit iets lekkers te palen
Hoewel ik nu gelukkig van dat gezeik af ben omdat ik een enorm lieve en mooie vriendin heb
Wel aardige foto's van haar ergens gespot, in string enzo, zag er goed uit man.quote:
LOL.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:58 schreef Steengeyl het volgende:
Wel aardige foto's van haar ergens gespot, in string enzo, zag er goed uit man.
nee.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:34 schreef Zwollesjappie het volgende:
ben jij echt een chinees linpunt???
Ik ben blank, maar ik zou wel met een donkere vrouw willen trouwen.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:30 schreef Id_do_her het volgende:
Blanke mannen die zich in hun trots aangetast voelen als een blanke vrouw een zwarte vriend heeft.__
Vanaf nu gaat het topic over waarom dit plaatje zo vaak gepost wordt. Ik snap het niet namelijk.quote:
Jij bent lekkerder? Pics?quote:
Ik heb de grap ook gemist. Wie zijn dat?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:36 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Vanaf nu gaat het topic over waarom dit plaatje zo vaak gepost wordt. Ik snap het niet namelijk.
Die is wel héél terecht!quote:Op woensdag 20 april 2011 16:20 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
En sowieso blonde chickies met negers en aanverwanten![]()
Bedoel jequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:37 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Jij bent lekkerder? Pics?
[..]
Ik heb de grap ook gemist. Wie zijn dat?
Universitair geschoold en dan gaan boksenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:33 schreef Stuurver het volgende:
Haten op Klitschkoals iemand Hayden verdient dan is hij het wel, behalve dat hij wereldkampioen boksen is, is hij ook nog universitair geschoold en een echte man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |