Daar heeft de gemiddelde Fok usert geen last van.quote:Op maandag 2 mei 2011 03:09 schreef Stekelbees het volgende: vechten is voor losers die onzeker zijn over zichzelf.
Een kunststoffen dienblad doet ook lekker pijn moet ik zeggen, vol met de rand op mijn kop.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:32 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hmm.. gelukkig werden er gisteren bij ons alleen plastic bekertjes verkocht. Dat werd ook wel de menigte ingegooid maar zo'n flesje moet wel ongelofelijk pijn doen!
Waarom ga jij eigenlijk op Dior sandalen naar paupertenten, waar ze met elkaar op de vuist gaan. Wil je indruk maken?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:34 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Of tijdens uitgaan sowieso. Doe dat lekker thuis, sfeerverpesters.
Gisteren weer flink raak. Vuisten, bier en tieten vlogen in het rond. En ik als klein meisje krijg dan al dat bier over me heen. Mijn nieuwe Dior sandaaltjes naar de tering.
Mensen die vechten met onbekenden tijdens het uitgaan![]()
Wat kan nou zó erg zijn, wat een vreemde je kan aandoen in die paar uur dat je hem max. ziet, waarvoor je op de vuist moet gaan en heel je dag verpest??
Zoals 95% van Nederland zeker de namaak omdat je de 300 euro niet op kon hoesten?quote:
Ik ga niet wanneer ik op stap ga ineens mijn cheapere sneakers oid dragenquote:Op maandag 2 mei 2011 10:37 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Waarom ga jij eigenlijk op Dior sandalen naar paupertenten, waar ze met elkaar op de vuist gaan. Wil je indruk maken?
Als ik het geld er niet voor had, zou ik liever sandaaltjes van de Zara kopen dan namaak Dior.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:51 schreef x3ro het volgende:
[..]
Zoals 95% van Nederland zeker de namaak omdat je de 300 euro niet op kon hoesten?
Het was gewoon in de stad hoor. En er staat nergens op de schoen dat het van Dior is, behalve aan de binnenkant. Dus zoveel indruk maakte het niet, behalve dat ze prachtig zijnquote:Op maandag 2 mei 2011 10:37 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Waarom ga jij eigenlijk op Dior sandalen naar paupertenten, waar ze met elkaar op de vuist gaan. Wil je indruk maken?
Prachtige schoenen met fucking lelijke poten dr in... Naaah dat maakt niet veel goed hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 11:21 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Het was gewoon in de stad hoor. En er staat nergens op de schoen dat het van Dior is, behalve aan de binnenkant. Dus zoveel indruk maakte het niet, behalve dat ze prachtig zijn
Je hebt nu aids.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, een vol gebit schittert op mijn arm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |