quote:Op zondag 1 mei 2011 21:34 schreef Goodluck_Charm het volgende:
En ik als klein meisje krijg dan al dat bier over me heen. Mijn nieuwe Dior sandaaltjes naar de tering.
Ben jij dan niet helemaal onder de indruk van die vechtende bink?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:34 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Of tijdens uitgaan sowieso. Doe dat lekker thuis, sfeerverpesters.
Gisteren weer flink raak. Vuisten, bier en tieten vlogen in het rond. En ik als klein meisje krijg dan al dat bier over me heen. Mijn nieuwe Dior sandaaltjes naar de tering.
Mensen die vechten met onbekenden tijdens het uitgaan![]()
Wat kan nou zó erg zijn, wat een vreemde je kan aandoen in die paar uur dat je hem max. ziet, waarvoor je op de vuist moet gaan en heel je dag verpest??
Nee, kansloze gozers in tanktopsquote:Op zondag 1 mei 2011 21:36 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Ben jij dan niet helemaal onder de indruk van die vechtende bink?
Kansloze vrouwen op dior sandalenquote:
Doe mij maar nummer 2.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:39 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
óf je bent een meisje dat geen Dior sandalen kan betalen
óf je bent een zielige autist die geen meisjes kan krijgen
Mensen die zelfs nuchter met jan en alleman op de vuist gaanquote:Op zondag 1 mei 2011 21:40 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Mensen die niet tegen drank kunnen.
Gefrustreerde eikels.
Moet kunnen. Ik ben dan ook gewoon in Den Bosch gebleven, en had nog gympen in de achterbak liggen voor het geval datquote:Op zondag 1 mei 2011 21:41 schreef CaptainCookie het volgende:
TS wilde even laten weten dat ze zo dom is om met Koninginnedag haar Dior-sandalen (__) te dragen.
Vechtende vrouwen en strapless topjesquote:Op zondag 1 mei 2011 21:44 schreef Garisson72 het volgende:
Meer info omtrent rondvliegende tieten, svp.
Heb je er nog eentje meegenomen?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:46 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Vechtende vrouwen en strapless topjes
Ik kan heel wat redenen bedenkenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:34 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Wat kan nou zó erg zijn, wat een vreemde je kan aandoen in die paar uur dat je hem max. ziet, waarvoor je op de vuist moet gaan en heel je dag verpest??
En een kinderbadje vol dubbelvla?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:46 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Vechtende vrouwen en strapless topjes
Zoals wat? Iemand die tegen je aan beukt of je uitscheldt? Boeiendquote:Op zondag 1 mei 2011 21:48 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Ik kan heel wat redenen bedenken![]()
Maar gisteren was gewoon party, als je dan zin hebt om te rellen ben je slecht bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |