Aldus de samenvatting van je topic.quote:
Hij is dus een goede vriend van 1 van mijn goede vrienden, ik ging natuurlijk niet met hem staan drinken enz maar telkens als hij ruzie kreeg sprong een maat van mij er ook bij. En wanneer het oneerlijk werd, 6 tegen 2 ofzo dan moest ik natuurlijk ook ingrijpen. Je laat niet iemand helemaal kapot geslagen worden voor je ogen.quote:
Nou ja, ik kan het ergens ook wel begrijpen als die goede vriend van je bijvoorbeeld een klap krijgt dat je hem helpt. Maar de sukkel waar je klacht over gaat zou ik lekker een paar meppen laten krijgen, misschien leert hij daar wel van.quote:Op zondag 1 mei 2011 02:48 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Hij is dus een goede vriend van 1 van mijn goede vrienden, ik ging natuurlijk niet met hem staan drinken enz maar telkens als hij ruzie kreeg sprong een maat van mij er ook bij. En wanneer het oneerlijk werd, 6 tegen 2 ofzo dan moest ik natuurlijk ook ingrijpen. Je laat niet iemand helemaal kapot geslagen worden voor je ogen.
Ik kan niet begrijpen waar het nodig voor is om jezelf te bewijzen tegenover mensen die je niet eens kent.
Hij heeft veel klappen gehad hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 02:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan het ergens ook wel begrijpen als die goede vriend van je bijvoorbeeld een klap krijgt dat je hem helpt. Maar de sukkel waar je klacht over gaat zou ik lekker een paar meppen laten krijgen, misschien leert hij daar wel van.
Ik weet niet wie ik uiteindelijk dommer vind. De ruziezoekende vriend, jouw vriend of jij...quote:Op zondag 1 mei 2011 02:48 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Hij is dus een goede vriend van 1 van mijn goede vrienden, ik ging natuurlijk niet met hem staan drinken enz maar telkens als hij ruzie kreeg sprong een maat van mij er ook bij. En wanneer het oneerlijk werd, 6 tegen 2 ofzo dan moest ik natuurlijk ook ingrijpen. Je laat niet iemand helemaal kapot geslagen worden voor je ogen.
Ik kan niet begrijpen waar het nodig voor is om jezelf te bewijzen tegenover mensen die je niet eens kent.
Het kwam dus meerdere malen voor, je vriend sprong -telkens opnieuw - bij en jij sprong ook - telkens opnieuw - bij, ja?quote:Op zondag 1 mei 2011 02:51 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Hij heeft veel klappen gehad hoorHij herinnerde niet eens meer wat er was gebeurd op een gegeven moment.
Ja eigenlijk was het ook gewoon stom van mijzelf om mee te doen, ik had ze gewoon wat klappen moeten laten vangen. Maar aan de andere kant 10 tegen 2 is ook niet eerlijk. En ook niemand die vandaag zoiets had van: "Ach hij is een beetje dronken laat maar gaan" Iedereen wilde ook meteen knokken. Allemaal stoere mensen die zichzelf moesten bewijzen.quote:Op zondag 1 mei 2011 02:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het kwam dus meerdere malen voor, je vriend sprong bij en jij sprong ook bij - telkens opnieuw -, ja?
Ik voel je, man. Thugs life is hard.quote:Op zondag 1 mei 2011 03:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
TS zeur niet. Ik was mijn jas pakken en dan moet je trapje omhoog, en toen ikw eer naar beneden de club in liep gleed ik van de laatste trede af en zat ik ineens op de trap. Enkele jongens moesten toen lachen, maar enkele mooie meiden ook
DÃT is pas zwaar leven...
quote:Op zondag 1 mei 2011 04:11 schreef Snakey het volgende:
Als hij zo graag op z´n bek gerost wil worden moet hj dat zelf weten. Zou ik me niet mee bemoeien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |