abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96197183
Ik werd wakker met zo'n mooie zon die in mijn kamer scheen, ik zocht meteen in mijn kast naar oranje kleding die ik zou aandoen. Ik spoel het verhaal een beetje door.

Er ging iemand mee met onze vriendengroep die een goede vriend was van een goede vriend van mij. Alles ging goed behalve dat hij telkens ruzie ging zoeken met iedereen die hem maar 1 keertje per ongeluk aantikte en dan kwam de tegenpartij telkens weer met een man of 10 tegen 1 waardoor ik ook in moest grijpen.

Vanaf 3 uur 's middags tot 2 uur 's nachts hebben we telkens ruzie gehad met mensen.
Continu knokken omdat fucking patsertje iedereen moest uitdagen.
Natuurlijk ging ik met hem praten maar hij ging gewoon verder en er werd zelfs uitgehaald naar mijn vrienden in plaats van alleen hem. Dus het was 1 grote vechtpartij.

Het sloeg gewoon nergens op eigenlijk, iedereen komt voor gezelligheid maar er moeten altijd mensen zijn die zichzelf beter vinden dan een ander.
rice rice baby tututututedudududum
pi_96197214
Dat je met zo iemand rond blijft lopen. :{
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_96197218
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 02:41 schreef Rijstkoker het volgende:

Het sloeg gewoon nergens op eigenlijk
Aldus de samenvatting van je topic. :W
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_96197258
Opgelost, slotje.
  zondag 1 mei 2011 @ 02:48:17 #5
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_96197264
TS durfde er niks van te zeggen omdat hij zelf bang was om ruzie met deze kerel te krijgen
U kent mij waarschijnlijk van de romans..
pi_96197265
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 02:43 schreef heiden6 het volgende:
Dat je met zo iemand rond blijft lopen. :{
Hij is dus een goede vriend van 1 van mijn goede vrienden, ik ging natuurlijk niet met hem staan drinken enz maar telkens als hij ruzie kreeg sprong een maat van mij er ook bij. En wanneer het oneerlijk werd, 6 tegen 2 ofzo dan moest ik natuurlijk ook ingrijpen. Je laat niet iemand helemaal kapot geslagen worden voor je ogen.

Ik kan niet begrijpen waar het nodig voor is om jezelf te bewijzen tegenover mensen die je niet eens kent.
pi_96197289
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 02:48 schreef Rijstkoker het volgende:

[..]

Hij is dus een goede vriend van 1 van mijn goede vrienden, ik ging natuurlijk niet met hem staan drinken enz maar telkens als hij ruzie kreeg sprong een maat van mij er ook bij. En wanneer het oneerlijk werd, 6 tegen 2 ofzo dan moest ik natuurlijk ook ingrijpen. Je laat niet iemand helemaal kapot geslagen worden voor je ogen.

Ik kan niet begrijpen waar het nodig voor is om jezelf te bewijzen tegenover mensen die je niet eens kent.
Nou ja, ik kan het ergens ook wel begrijpen als die goede vriend van je bijvoorbeeld een klap krijgt dat je hem helpt. Maar de sukkel waar je klacht over gaat zou ik lekker een paar meppen laten krijgen, misschien leert hij daar wel van. 8)7
pi_96197299
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 02:50 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Nou ja, ik kan het ergens ook wel begrijpen als die goede vriend van je bijvoorbeeld een klap krijgt dat je hem helpt. Maar de sukkel waar je klacht over gaat zou ik lekker een paar meppen laten krijgen, misschien leert hij daar wel van. 8)7
Hij heeft veel klappen gehad hoor :) Hij herinnerde niet eens meer wat er was gebeurd op een gegeven moment.
pi_96197302
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 02:48 schreef Rijstkoker het volgende:

[..]

Ik weet niet wie ik uiteindelijk dommer vind. De ruziezoekende vriend, jouw vriend of jij...
pi_96197308
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 02:51 schreef Rijstkoker het volgende:

[..]

Hij heeft veel klappen gehad hoor :) Hij herinnerde niet eens meer wat er was gebeurd op een gegeven moment.
Het kwam dus meerdere malen voor, je vriend sprong -telkens opnieuw - bij en jij sprong ook - telkens opnieuw - bij, ja?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2011 02:55:08 ]
pi_96197313
Puffffff stoer hoor
Met de Y
pi_96197322
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 02:52 schreef zarGon het volgende:

[..]

Het kwam dus meerdere malen voor, je vriend sprong bij en jij sprong ook bij - telkens opnieuw -, ja?
Ja eigenlijk was het ook gewoon stom van mijzelf om mee te doen, ik had ze gewoon wat klappen moeten laten vangen. Maar aan de andere kant 10 tegen 2 is ook niet eerlijk. En ook niemand die vandaag zoiets had van: "Ach hij is een beetje dronken laat maar gaan" Iedereen wilde ook meteen knokken. Allemaal stoere mensen die zichzelf moesten bewijzen.
pi_96197420
Gewoon die gast + enkele pauper vrienden in elkaar laten slaan. Zij naar het ziekenhuis. jij lekker verder feesten in de stad.
  zondag 1 mei 2011 @ 03:10:04 #14
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_96197425
TS zeur niet. Ik was mijn jas pakken en dan moet je trapje omhoog, en toen ikw eer naar beneden de club in liep gleed ik van de laatste trede af en zat ik ineens op de trap. Enkele jongens moesten toen lachen, maar enkele mooie meiden ook ;(
DÁT is pas zwaar leven...
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_96197428
boeren zijn altijd levensgevaarlijk zie de beschrijvign van ts.. maar zodra ze niet meer 12 tegen 2 kunnen vechten stellen ze niks meer voor, ze zijn heel erg de baas in eigen dorp maar zodra ze rotterdam in komen kunnen ze het niet aan zijn ze niet gewend, kijken ze naar grond.
Ne mutlu Türküm diyene
pi_96197458
TS heeft Sniper binnen de vriendengroep :')
  zondag 1 mei 2011 @ 04:11:00 #17
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_96197761
Als hij zo graag op z´n bek gerost wil worden moet hj dat zelf weten. Zou ik me niet mee bemoeien. :)
  Forum Admin zondag 1 mei 2011 @ 04:55:51 #18
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_96197820
Deze zemel. Ik ken dat vriendje van je, en ik heb zo onderhand een kunstgebit samengesteld van alle tanden die ik hem uit z'n bek gemept heb. ^O^
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zondag 1 mei 2011 @ 05:53:30 #19
204987 9611Niels
berenpak9
pi_96197874
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 03:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
TS zeur niet. Ik was mijn jas pakken en dan moet je trapje omhoog, en toen ikw eer naar beneden de club in liep gleed ik van de laatste trede af en zat ik ineens op de trap. Enkele jongens moesten toen lachen, maar enkele mooie meiden ook ;(
DÃT is pas zwaar leven...
Ik voel je, man. Thugs life is hard.
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  zondag 1 mei 2011 @ 08:41:50 #20
12624 Gravedigger
The Reaper
pi_96198206
Lief dagboek.....
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
  zondag 1 mei 2011 @ 08:46:09 #21
104956 DiegoArmandoMaradona
Argentina en PSV
pi_96198240
Hoeveel heb je er KO geslagen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 1 mei 2011 @ 08:48:26 #22
318352 Raap
Maakt dingen mee
pi_96198254
Ik las: heel de dag geneukt :)
leuk
pi_96198788
Je hebt flinke tikken gehad?
pi_96198827
quote:
14s.gif Op zondag 1 mei 2011 04:11 schreef Snakey het volgende:
Als hij zo graag op z´n bek gerost wil worden moet hj dat zelf weten. Zou ik me niet mee bemoeien. :)
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
  zondag 1 mei 2011 @ 10:01:23 #25
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_96198835
En heb jij zelf ook klappen gehad of viel dat mee? Oh en dat soort mensen zijn altijd irritant ja. Ze verdienen gewoon een paar goede meppen :)
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')