Precies. Zonder tel nr. en pica's is een topic als dit topic waardeloos.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:48 schreef probeer het volgende:
alle vrouwen zijn golddiggers, dit is een hoer.
pics + 06 aub, maakt nu toch niet meer uit, dan kan fok! er ook nog wel overheen, zijn we meteen van dat stigma af..
dat ook zeer zeker.. maar ik zie het voornamelijk als een verplichting van TS ten opzichte van haar, nu bewezen, echte vrienden: FoK!quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Precies. Zonder tel nr. en pica's is een topic als dit topic waardeloos.
quote:Op donderdag 28 april 2011 22:20 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Zo zijn alle vrouwen.
Wat is het probleem?
Nee, dat kan dus niet want dan krijgt die gozer die het me verteld heeft problemen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:22 schreef HipHopDesk het volgende:
Mijn advies is... SLAP THA BITCH SLAP THA BITCH
Praat je wel met haar over wat je vind?
Je moet haar eens flink wakker schudden want als zij het voor de liefde doet is ze blind van wat er werkelijk gebeurt. En dat is een geestelijk probleem.
quote:
Dat mensen tegen mij liegen valt mij ook vies tegenquote:Op vrijdag 29 april 2011 07:59 schreef Pharkus het volgende:
Dat je haar niet steunt in zware tijden, valt me vies van je tegen.
Alsof jij de heilige maagd Maria bent? Als je een echte vriendin bent dan communiceer je met haar, vragend naar waarom ze zoiets deed en daarna kun je altijd nog boos zijn/worden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:53 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dat mensen tegen mij liegen valt mij ook vies tegen
quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:06 schreef Che_ het volgende:
Wat erg...
PM mij even haar nummer GDLCKCHRM dan praat ik wel even met haar.
Waarom? Ja, dat weet ik wel. Ik wist dat ze gevoelens had voor die andere jongens.quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:59 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Alsof jij de heilige maagd Maria bent? Als je een echte vriendin bent dan communiceer je met haar, vragend naar waarom ze zoiets deed en daarna kun je altijd nog boos zijn/worden.
Je kan haar best wel steunen en er mee confronteren zonder dat haar vriendjes op de hoogte geraken?quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:07 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Waarom? Ja, dat weet ik wel. Ik wist dat ze gevoelens had voor die andere jongens.
Ze had het hele verhaal wel verteld. Alleen op een hele andere manier. Nu ik alles heb gehoord van die jeugdvriend ben ik erachter dat het heel anders in elkaar zit. Ik ben niet boos om het feit dat ze seks heeft met jan en alleman. Wel dat ze mensen ermee kwetst, waaronder haar eigen vriend.
En ik kan haar er niet mee confronteren omdat die andere vriend van me dan problemen krijgt met haar vader en zijn Marokkaanse aanhang
De meeste Marokkanen hebben sowieso een pseudo-eergevoel. (vrouwen slaan, uitkering trekken, hele dag koffie zuipen in de koffietent, (kinderen laten) handelen in drugs, kinderen verkeerd opvoeden, ideologie van de islam aanhangen waarbij hun intentie is de wereld te bekeren, altijd de slachtofferrol aanhangen met: ik word gediscrimineerd, maar jullie zijn kaaskoppen) Dus dit kan er ook nog wel bij denk ik.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:07 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Waarom? Ja, dat weet ik wel. Ik wist dat ze gevoelens had voor die andere jongens.
Ze had het hele verhaal wel verteld. Alleen op een hele andere manier. Nu ik alles heb gehoord van die jeugdvriend ben ik erachter dat het heel anders in elkaar zit. Ik ben niet boos om het feit dat ze seks heeft met jan en alleman. Wel dat ze mensen ermee kwetst, waaronder haar eigen vriend.
En ik kan haar er niet mee confronteren omdat die andere vriend van me dan problemen krijgt met haar vader en zijn Marokkaanse aanhang
Mwah, hij was één van de gozers waarmee ze vreemdging, en ik weet van haar dat ze verliefd op hem was 'cause she told me.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:15 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je kan haar best wel steunen en er mee confronteren zonder dat haar vriendjes op de hoogte geraken?
En hoe weet je zo zeker dat die jeugdvriend de waarheid spreekt, klinkt namelijk als iemand die in de friendszone gevangen zit en wanhopig om zich heen slaat.
Haar vader is gewoon Nederlands. Zijn vriendin is Marokkaans en die heeft een paar leuke broertjesssquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:17 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
De meeste Marokkanen hebben sowieso een pseudo-eergevoel. (vrouwen slaan, uitkering trekken, hele dag koffie zuipen in de koffietent, (kinderen laten) handelen in drugs, kinderen verkeerd opvoeden, ideologie van de islam aanhangen waarbij hun intentie is de wereld te bekeren, altijd de slachtofferrol aanhangen met: ik word gediscrimineerd, maar jullie zijn kaaskoppen) Dus dit kan er ook nog wel bij denk ik.
Ze gaat aan haar vader vertellen dat ze (al dan niet terecht) voor slet wordt uitgemaakt?quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:19 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Mwah, hij was één van de gozers waarmee ze vreemdging, en ik weet van haar dat ze verliefd op hem was 'cause she told me.
Wanneer ik haar ermee confronteer en vertel dat ik alles weet, weet ik vrijwel zeker dat ze a) eerst zal ontkennen. En B) het tegen haar vader zal zeggen, die weer boos wordt op die gozer en hem weer gaat opzoeken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |