SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet altijd serieus
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:04 schreef themole het volgende:
FPS
WOWNinja edit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Opkomst van furher blatter
VO I
Ja,me antenne is kapot xD Dus binnenkort kan ik wel toevoegenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:05 schreef FreezePop het volgende:
Voeg me toe op Xbox Live [QUINTUPLE]Tristan.
Haloquote:Op donderdag 14 april 2011 22:04 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
Ik ben vooral Halo/Crysis/Killzone fan
Maar Battlefield is ook wel lauw,vooral online
okee man XD XD XDquote:Op donderdag 14 april 2011 22:06 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
[..]
Ja,me antenne is kapot xD Dus binnenkort kan ik wel toevoegen
Ik kan het wel,maar ben geen mietjequote:Op donderdag 14 april 2011 22:06 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
niet kunnen quickscopen en zelf gesniped worden
Als jij terug gaat naar je eigen land,je klinkt als een intelligent turkjequote:Op donderdag 14 april 2011 22:11 schreef Dimens het volgende:
Hahah iksdeej ahahheha !!1111!21!#Eeinzwei.
Kinderen horen niet op dit forum te zitten, ga terug naar de basisschool.
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:12 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
[..]
Als jij terug gaat naar je eigen land,je klinkt als een intelligent turkje
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:12 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
[..]
quote:
Dat stukje over dat ik intelligent ben klopt wel, verder ben ik puur Nederlands.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:12 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |