Nee wel zeekoeien met een BF van 30+quote:
19quote:
Ripped: lage BF met mooie spierdefinitiequote:
Beenoefeningen zijn ook de saaisten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:35 schreef Zyzz het volgende:
[..]
19
Superdude is een woord dat veel op bodybuilding forum's word gebruikt.
Daarmee word iemand bedoelt die zijn armen + buik traint (soms ook rest van zijn bovenlichaam, maar nooit benen)
Het leukste juiste.quote:
Kijken die beta's jou dan ook zo vaag aan als je met zwaar ijzer aan het spelen bent?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:35 schreef gamezz het volgende:
Terechte klacht. Vandaag in de gym viel het me ook al op.
Doe mij maar bankdrukken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:37 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Het leukste juiste.![]()
Ik hou van ATG squats (no homo)
Doe mij maar DL, SQ en BP.quote:
Vergeet de leg press niet, daarmee druk je zo meer dan 2x je eigen lichaamsgewicht weg.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:37 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Het leukste juiste.![]()
Ik hou van ATG squats (no homo)
Ah dat.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:36 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Ripped: lage BF met mooie spierdefinitie
Curls: oefening voor armen
Crunches: oefening voor buik
Aha. Ik klik wel eens op mijn muis. Daar krijg je zeker vingerspieren van.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:35 schreef Zyzz het volgende:
[..]
19
Superdude is een woord dat veel op bodybuilding forum's word gebruikt.
Daarmee word iemand bedoelt die zijn armen + buik traint (soms ook rest van zijn bovenlichaam, maar nooit benen)
Al twee jaar niet meer gesport vanwege drukke studie.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:39 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Doe mij maar DL, SQ en BP.
Hoeveel druk je trouwens? En wat is jouw gewicht + lengte?
Met squat doe ik ook meer dan 2x eigen gewicht.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Vergeet de leg press niet, daarmee druk je zo meer dan 2x je eigen lichaamsgewicht weg.
Overigens zit ik bij een zeer chille sportschool. Klein, rustig en er komen alleen maar serieuze mensen.
Lees begin van de topic door.quote:
Dat heb ik nooit gehaald, alleen anderhalf keer eigen gewicht. Maar toen was ik nog jong.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:42 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Met squat doe ik ook meer dan 2x eigen gewicht.
Weeg 72 en squat 4x160kg.
u jelly?
Waarom was je gestopt?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:44 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gehaald, alleen anderhalf keer eigen gewicht. Maar toen was ik nog jong.
Daarna jaren niet getraind dus ik heb nog wat in te halen.
Maar ik had het sowieso over volledige sets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |