Je weet dat je op de blauwgekleurde tekst in de quote kan klikken?quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:30 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Je weet dat je op de blauwgekleurde tekst in de quote kan klikken?
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:34 schreef laffer het volgende:
[..]
![]()
![]()
thanks, plaatje is verwijderd en user is genote
verwijderd, dank je voor de meldingquote:Op donderdag 21 april 2011 16:44 schreef Lithia het volgende:
Dat mentrain plaatje staat nog in alle gequote posts.
maak eens wat werk van je OP okèquote:Op donderdag 21 april 2011 17:16 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Post ik eens een topic na maanden in KLB is het weer niet goed. Blijkbaar voldeed het niet aan zijn spookregeltjes.
Nee. Het verschil zit het hem in dat jouw topic dicht is en deze open.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:18 schreef CantFazeMe het volgende:
Nu je toch met regeltjes staat te zwaaien denkende dat ik "achterlijk" ben mag deze naar aanleding van mijn topic ook dicht.
Immers het is hetzelfde, right?
Moeten werken op Goede Vrijdag
Dat was mij al duidelijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee. Het verschil zit het hem in dat jouw topic dicht is en deze open.
Geniet van deze zomerse avond,
gr gr
Mooi. Opgelost, volgende keer beter.quote:
God wat een vraag. Ik ga eens kijken hoe dat werkt.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:33 schreef Arcee het volgende:
God's meest waardeloze creatie: insecten.
God's meest waardeloze creatie #2
Kan iemand deze 2 topics even linken, reeks-wise?
Oh, en van de TT van het tweede topic maken: God's meest waardeloze creatie: insecten #2
Ja dat was me d;r eentje.quote:
kliko is beter, thanks voor de tipquote:Op zondag 24 april 2011 13:37 schreef Nikmans het volgende:
FoBo van Dromenvangertje
Hoort deze rotzooi niet gewoon in ONZ en die users ook?
Groetjesquote:
Gaat nog steeds door. Zeer vervelend!!!!!!!!!!quote:Op maandag 25 april 2011 03:42 schreef KevinMalone het volgende:
Zwappel post dit in ieder klb topic op dit moment.
[..]
Groetjes
Wat een kutkleuter weer die kerel.quote:Op maandag 25 april 2011 03:42 schreef KevinMalone het volgende:
Zwappel post dit in ieder klb topic op dit moment.
[..]
Groetjes
Vanaf nu is dat in ieder geval even niet meer mogelijk.quote:Op maandag 25 april 2011 04:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Gaat nog steeds door. Zeer vervelend!!!!!!!!!!
Is gewoon een link naar let me google that for you. Niets mis mee.quote:Op maandag 25 april 2011 20:39 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Mods, de laatste post in Chickies met ontzettend foute gasten is volgens mij niet helemaal zuiver...
Het gaat om een link, geplaatst door Watskezegt (ofzoiets...)
np. Ik zal 'm zo sluiten.quote:Op maandag 25 april 2011 21:18 schreef RickoKun het volgende:
The Situation bij The Roast of Donald Trump
Sorry, is al een topic over
Ok.. had de site niet grondig bekeken, ik verwachtte een foto toen ik op de link klikte, vandaar...quote:Op maandag 25 april 2011 21:21 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Is gewoon een link naar let me google that for you. Niets mis mee.
[..]
np. Ik zal 'm zo sluiten.
Heb je weer iets om je collega's mee te narren.quote:Op maandag 25 april 2011 21:23 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ok.. had de site niet grondig bekeken, ik verwachtte een foto toen ik op de link klikte, vandaar...
ik>noob>werk wel in de ICT>
Die collega's weten vast wel wat dat is, aangezien zij wél verstand van computers hebbenquote:Op maandag 25 april 2011 21:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heb je weer iets om je collega's mee te narren.
Mee eens. Smakeloze opmerking.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:04 schreef BlackLining het volgende:
Gedonderstraal m.b.t. kleine teen
Kan iemand die zever weghalen? Grappen maken over moeders etc heb ik helemaal geen problemen mee ondanks dat die van mij overleden is, maar er zijn ook grenzen. Ik vind het knap onrespectvol.
Kan ik beamen. Erg stijlloos.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:04 schreef BlackLining het volgende:
Gedonderstraal m.b.t. kleine teen
Kan iemand die zever weghalen? Grappen maken over moeders etc heb ik helemaal geen problemen mee ondanks dat die van mij overleden is, maar er zijn ook grenzen. Ik vind het knap onrespectvol.
quote:Op woensdag 27 april 2011 02:01 schreef Lambighini het volgende:
[..]
Of je houdt non-gerelateerde onderwerpen gewoon lekker voor je. Niemand kan het ook maar iets interesseren als je moeder 5 jaar dood is als het al waar zou wezen.
Mijn sluitpost lijkt me overduidelijk. Zo niet : Regels voor Klaagbaakquote:Op donderdag 28 april 2011 13:13 schreef MuVo het volgende:
Huh?! Waarom is mijn waargebeurd verhaal met klacht en anti klacht gesloten? Splinternieuw schoenen vernield! ? Er zat zo veel werk in, ik kon nog haast niks meer herinneren waar door het lang duurde voordat ik alles had opgeschreven!
Je kan zien hoeveel notes je hebt bij het balkje bovenin bij:quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:53 schreef Bartcoah het volgende:
Waar kan je je notes zien? Hoe kan je zien dat je een tijdelijk ban hebt etc. Ik kon eerst niet posten, ik zou graag zien hoe en waarom dan hoeft het niet meer te gebeuren.
lolquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Je kan zien hoeveel notes je hebt bij het balkje bovenin bij:
Abonnementen > Notes Opvragen
Helaas kost het geld om al je notes in te zien (een fijne 5 euro
)
quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:51 schreef schavuit1986 het volgende:
Terechte klacht. Plas in hun konten. Zal ze leren, TS!
quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:52 schreef schavuit1986 het volgende:
Buiten heb je kans dat je in je kont geplast wordt. Zolderkamer
quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:47 schreef schavuit1986 het volgende:
Voetbal![]()
Laat je toch in je kont plassen TS.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:30 schreef schavuit1986 het volgende:
Plas kankerhard in haar kankerkont.
Wilde het net aankaarten inderdaad.quote:
Bedankt. Het moet voor jullie moderators ook zeer vervelend zijn. Jullie komen geregeld met dit soort afgrijselijke afbeeldingen in aanraking en zijn ook nog eens belast met het verwijderen ervan, waar anderen met wat geluk nog snel weg kunnen klikken of scrollen om het zeer schokkende beeld zo snel mogelijk weg te krijgen.quote:
Och jezus vent, hou toch eens op man, gare slijmbalquote:Op zondag 1 mei 2011 13:49 schreef Socios het volgende:
[..]
Bedankt. Het moet voor jullie moderators ook zeer vervelend zijn. Jullie komen geregeld met dit soort afgrijselijke afbeeldingen in aanraking en zijn ook nog eens belast met het verwijderen ervan, waar anderen met wat geluk nog snel weg kunnen klikken of scrollen om het zeer schokkende beeld zo snel mogelijk weg te krijgen.
Nee, het is gewoon mijn visie op het plaatsen van dit soort walgelijke afbeeldingen.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:11 schreef RickoKun het volgende:
Och jezus vent, hou toch eens op man, gare slijmbal![]()
Weg.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
Je maintiendrai :?
Deze gast meent bij bijna elke post van mij dit neer te moeten zetten na een conflict van enkele maanden terug.
Begin er langzaam moe van te worden...
edit: Je maintiendrai :?
Nog zo'n grappige vent
moet je dr natuurlijk ook niet op ingaan, dat werkt nietquote:Op zondag 1 mei 2011 22:20 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Kunnen jullie die reacties als ; 'GLC-topic, wachten op slotje' uit mijn topic verwijderen?
Tuurlijk lekker zeiken, maar kwalitatieve topics maken ? Ho, maar.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:20 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Kunnen jullie die reacties als ; 'GLC-topic, wachten op slotje' uit mijn topic verwijderen?
Dat is jouw taak toch al? Fagquote:Op zondag 1 mei 2011 22:30 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
Tuurlijk lekker zeiken, maar kwalitatieve topics maken ? Ho, maar.
Ga Socios pijpe ofzo
Pertinent onwaar.quote:
Dankquote:Op zondag 1 mei 2011 22:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
moet je dr natuurlijk ook niet op ingaan, dat werkt niet
Doorgaans zijn ze ook wel slecht hoorquote:Op zondag 1 mei 2011 23:32 schreef linpunt het volgende:
Guys, GLC bashen omdat het GLC is wel heel makkelijk of niet?
Als je eens een keer naar haar topics zou kijken zonder echt te kijken dat ze de TS is, geef je het misschien nog een kans.
ja klopt, maar om nou bij voorbaat al "GLC-topicquote:
neuj, als ze kut doet zeg ik ook dat het kut is, maar om bij voorbaat haten is kinderachtig.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vrouwen
Openlijk je haat uiten en het dan toch weer voor haar opnemen terwijl je stiekem geniet van hoe ze voor schut word gezet
Het is het zoveelste topic daarover en uiteindelijk worden er wat YouTube-filmpjes en wat lyrics geplaatst. Om het feest gelemaal compleet te maken worden 'tegenstanders' ervan beticht wolvenshirts te dragen. Dat kennen we inmiddels wel.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:52 schreef richnigger het volgende:
Dat mijn klacht toevallig over muziek gaat betekent niet dat het in MUZ thuis hoort, LudoSanders.
Een aardig oeuvre van de beste man. De rest van z'n posthistorie vind ik ook niet echt vol staan met kwalitatieve hoogstandjes.quote:
Ik heb zijn reacties verwijderd. Thanks!quote:Op maandag 2 mei 2011 06:01 schreef Arguru het volgende:
Een aardig oeuvre van de beste man. De rest van z'n posthistorie vind ik ook niet echt vol staan met kwalitatieve hoogstandjes.
graag even actie tegen deze gebruikerquote:Op maandag 2 mei 2011 10:36 schreef Otis2.0 het volgende:
wise die even de mongool komt uithangen om de tijd op zijn tyfussaaie kutkantoor te doden.
Niet zo piepen. Actie -> Reactie.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:39 schreef wise het volgende:
graag even actie tegen deze gebruiker
totaal niet relevant voor dat topic.
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:00 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Niet zo piepen. Actie -> Reactie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |