Dan gaat gij dat toch doen jongeman, er zijn meerdere die dat ook danquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:38 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Helemaal geen zin in, liever Fok!ken op de zolderkamer en malt bier drinken voor webcam!!
Onze onderdrukking vieren!quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:39 schreef Pipo1234 het volgende:
Ik ontken het koningshuis en doe derhalve niet aan Koninginnedag. Dat zal ze leren!
Herkenbaar, maar wat ik die nacht gedaan heb dat ik zo comateus was...quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:42 schreef Sapstengel het volgende:
Twee jaar geleden werd ik wakker en toen was koninginnedag alweer voorbij door die "aanslag".
Jup..die worden in een vrachtvliegtuig gezet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:44 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
nooit gehoord van vliegende treinen?
je kan ze ook onder een helikopter hangen maar dan kan je maar wagon per keer meenemen denk ikquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:44 schreef HSG het volgende:
[..]
Jup..die worden in een vrachtvliegtuig gezet.
Dan moet je een hele grote helikopter hebben.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:45 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
je kan ze ook onder een helikopter hangen maar dan kan je maar wagon per keer meenemen denk ik
ja gewoon een chinook ofzo of zo'n gare transporthelikopter ofzoquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:46 schreef HSG het volgende:
[..]
Dan moet je een hele grote helikopter hebben.
niet sterk genoeg of je tilt een heel klein treintje op.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:46 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
ja gewoon een chinook ofzo of zo'n gare transporthelikopter ofzo
Haha ja hier ook uit Apeldoorn, ik was ook wezen stappen toen op prinsjesnacht. Word je wakker: 40 gemiste oproepenquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
Herkenbaar, maar wat ik die nacht gedaan heb dat ik zo comateus was...
sup, ervaring?quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:47 schreef HSG het volgende:
[..]
niet sterk genoeg of je tilt een heel klein treintje op.
Ze moeten blij wezen dat ik met hun om wil gaanquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wees blij dat er überhaupt mensen zijn die met jou om willen gaan.
Hoezo dan? Jij lijkt mij iemand die vreselijk onaardig is.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:48 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ze moeten blij wezen dat ik met hun om wil gaan
Als jij alleen maar met kanslozen om gaat...quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:48 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
na wat ik gehoord heb zou ik niet met jou om willen gaan dus jij heb geluk dat zij dat wel willenquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:48 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Wat heb jij dan gehoord?quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:50 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
na wat ik gehoord heb zou ik niet met jou om willen gaan dus jij heb geluk dat zij dat wel willen
dat je alleen op je kamer malt bier zit te drinken en dat je jezelf helemaal geweldig vind en mensen gelukkig moeten zijn om in jou bijzijn te zijn, allen niet echt positiefquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:51 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
dat je alleen op je kamer malt bier zit te drinken en dat je jezelf helemaal geweldig vind en mensen gelukkig moeten zijn om in jou bijzijn te zijn, allen niet echt positief
Achja, in het leven ben ik anders dan op the internetz.! Waarom? Omdat het gewoon kan!?quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:49 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hoezo dan? Jij lijkt mij iemand die vreselijk onaardig is..
ikquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:54 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Achja, in het leven ben ik anders dan op the internetz.! Waarom? Omdat het gewoon kan!?
Op het internet kan ik iedereen zijnWie maakt me wat?
Een beetje sterke persoonlijkheid hoeft in het echte leven niet anders te zijn dan op internet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:54 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Achja, in het leven ben ik anders dan op the internetz.! Waarom? Omdat het gewoon kan!?
Op het internet kan ik iedereen zijnWie maakt me wat?
Koninginnennachquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:58 schreef mschol het volgende:
prinsen nacht?wat is dat voor gay's iets//
de Nach , vinden sommige mensen tof.. alleen snap ik niet waarom mensen het tof vinden zich als sardientjes in een blikje gepropt te wordenquote:
Voorbij? Het was toch nog steeds 30 april? Dan kan je toch gewoon gaan drinken met vrienden?quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:42 schreef Sapstengel het volgende:
Twee jaar geleden werd ik wakker en toen was koninginnedag alweer voorbij door die "aanslag".
goed idee, ff kijken of ik dat keer kan realiseren.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:59 schreef NightBoulevard het volgende:
Als je dat al leuk vind heb ik nog tip.
Ik was paar dagen geleden in de mcdrive in duitsland en ze kochten bier bij mcdonalds dus tip:
Ga met je suziki alto naar duitsland, bestel daar big mac menu IN DE MC DRIVE, en 7 bier bij. je hebt gratis internet (wifi) bij mcdonalds, ga fokken op parkeerplaats van Mcdonalds en als je die 7 bier op hebt rij je weer naar huis log je in op fok en vertel hoe de rit naar huis verliep
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |